7/12/09

החום, החום

browns1

סוף השבוע האחרון התאפיין בחוסר אנרגיה מוחלט, בייחוד במהלך יום שבת. מה שהשפיע מאוד על מהלך העניינים היה מזג האוויר. נכון, אני מתגוררת במזרח התיכון כבר עשרים וכמה שנים טובות ואני מכירה היטב את האקלים ומורגלת אליו, אבל בכל שנה יש את היום הזה שבו הקיץ הישראלי "נוחת" עלי במלוא עוצמתו ומבהיר לי שהוא כאן להישאר, לפחות לעוד 5 חודשים. והיום הזה היה היום...
השתדלתי מאוד לבלות את היום בצל ובמיזוג ולהרבות בשתייה אבל כל כניסה ויציאה מהבית היתה דביקה ומחניקה. וכנראה שזה לא היה רעיון טוב לבלות כ-45 דקות בחוץ, תחת השמש הקופחת, בסביבות השעה 15:00, אבל לא היתה לי ברירה אחרת.
כאשר חזרתי מארוחת הצהריים לביתי, שמחה וטובת לב, הבחנתי בגוש פרווה קטנטן מוטל למרגלות אחד הרכבים החונים, בצמוד למדרכה. בדיקה מהירה הבהירה שמדובר בחתלתול או ליתר דיוק בחתלתולה פיצפונת וכחושה ששכבה וחיפשה מחסה מהחום. לא יכולתי בשום פנים ואופן להתעלם מהעניין, עליתי הביתה, לקחתי בקבוק מים, כלי שתיה ו"סחבתי" לציון חופן מזון יבש לחתולים אותו הכנסתי לשקית וכתשתי עם פטיש שניצלים כי ידעתי שהחתלתולה קטנה ואולי לא תוכל להתמודד עם גרגירי מזון לחתולים בוגרים.

ירדתי למטה והנחתי לפניה את המזון והשתייה. הייתי בטוחה שהיא תתנפל על המים אבל הדבר היחיד שעניין אותה היה המזון. היא לעסה וגרסה את האוכל עד הגרגיר האחרון ולא נגעה בשתייה. נשארתי שם עוד דקות ארוכות, מנסה לעודד אותה לשתות אך ללא הועיל. בסופו של דבר עליתי הביתה והותרתי את כלי המים מלא לצידה. הנחתי שכשהיא תרצה לשתות היא תשתה. כשיצאתי שוב מהבית אחרי כמה שעות לא נראתה החתולה וגם לא הכלי ואני מאוד מקווה שמי שלקח את הכלי החליט גם לאמץ אותה ולתת לה בית חם.

browns2

ובמעבר חד לנושא הלבוש, החום מערים קשיים גם במחלקה הזו. שכבות זה פשוט out of the question בימים אלה והשאיפה היא ללבוש את המינימום האפשרי. כמו כן, מסתמן שאני נמצאת בעיצומו של מהפך חשיבה אופנתית. החלטתי להעלות באופן משמעותי את רף הכניסה לארון שלי ולשנות את דפוסי רכישת הבגדים שלי. עוד לא ברור מה עוצמת השינוי אך מה שבטוח הוא שמכירות סוף העונה ממש לא שולחות אותי להילולת קניות מטורפת. ההיפך הוא הנכון ואני מנצלת את זמני הפנוי להתבוננות פנימית כמו גם להתבוננות אל תוך הארון והפקת לקחים. אני מניחה שעוד נדבר על זה בהמשך...
ומה אני לובשת? אאוטפיט המבוסס על גווני חום, בעל צבעוניות שהתאימה מבחינתי גם למצב הרוח וגם לנוף שנשקף מכל עבר. האאוטפיט מורכב מחולצה שנקנתה לפני כ-10 שנים, כשרשת מנגו רק הגיעה לארץ, בעלת הדפס שאני מאוד אוהבת, תיק מעטפה שהוחרם מזמן מהארון של אמא, חצאית קלילה וחומה, חגורה שהייתה מחוברת במקור לז'קט וסנדלים (מהמותן למטה - זארה). זרקתי פנימה גם מבחר צמידים ו... voila !!

browns3

browns4

browns5

לסיום, תודה רבה לאריאלה ושיהיה לכולם שבוע מצוין!
תשתדלו להישאר בצל ולשתות הרבה ותעשו ג'סטה לחתלתולים ולכלבלבים שמסתובבים שם בחוץ, אנא - ארגנו להם מדי פעם כלי עם מים להרוות את צמאונם בימים לוהטים אלה.

48 comments:

very very nice.

after all these summer talks no sunglasses?

חתלתולים קטנים מסכנים! לפני שבועיים בערך גם אנחנו נתקלנו בחתלתול קטן ומסכנול באחד הצילומים, הוא אפילו היה חברותי ונענה בהתלהבות לליטופיינו ומשחקינו, אחר כך ראינו שמישהו אפילו שם לו מים וקצת מזון, וכל זה באיזור התעשייה של דרום ת"א! כל כך טוב לראות שיש אנשים שאכפת להם.
ובמעבר חד:
הסנדלים כל כך יפות, כשהגעתי לזארה כבר לא היה אותן במידה שלי, אך מצאתי פרצה ואני מנסה להניח את ידי עליהן.
חוץ מזה, אני מאוהבת בתיק מעטפה של אמא שלך! הוא שיק ברמות צרפתיות!

הי דר, מה שלומך? לא הגבתי אצלך מזמן כי הייתה תחושה שלאנשים קשה להתמודד עם תגובות מעט ביקורתיות וכאלה שלא מתעלפות ממך על המקום :)
אני אוהבת מאוד את הפוסט הזה בגלל האאוטפיט המהממם שהרכבת וגם בגלל עניין החשיבה החדש לגבי הקניות. אני מקווה שתשתפי אותנו בנושא, כי אני כבר מזמן במוד הזה וזה מאוד מסקרן אותי לאן זה יקח אותך.ולגבי החתולה, אני מקווה שבאמת שלומה טוב. שיהיה שבוע מעולה!

אאוטפיט מקסים, מרגיש מאוד "טיול בספארי" :)
גם אני נתקלתי השבוע בשלושה חתלתולונים עזובים ומיובשים, אספנו אותם ובסוף מישהי מהעבודה שלי אימצה את שלושתם.
כנראה שיש קשר בין אהבת אופנה ואהבת חתולים :)

היי דר,
הופעה מלאת שיק. החגורה פשוט משדרגת לגמרי את הלוק!
אחרי way too much shopping באמסטרדם ואנגליה, גם אני בהפסקה מקניות, וכדי לא להתפתות אני מדירה את רגלי מחנויות כבר שבועיים.
החלטתי לנהל רשימה של הדברים שבאמת אני חשה בחסרונם ולנסות לצוד אותם, במקום ללכת להסתובב ולהתפתות לדברים יפים שהם more of the same עבורי.

מחכה בשקיקה לקרוא עוד על דפוסי הרכישה החדשים שלך.

מקסים!
אני מאד אוהבת את גווני החום.
השילוב שלך פשוט שיקי ונפלא!

דבי לקחה לי את המילים. ממש תחושה של ספארי. הרקע משלים בצורה מושלמת את האאוטפיט. נשיקות

איזה קטע, אני זוכרת את החולצה הזו מהסניף של מגו שפעם עוד היה נמצא בתוך המשביר לצרכן...! היא מקסימה.
האאוטפיט יצא משגע, ניצול מקסימלי של מה שיש בארון מבלי רכישות חדשות כמו שאמרת וזה נראה מעולה.
אני גם כבר מנסה מזה כמה זמן את עניין ה"שופינג בארון", וזה בהחלט שינוי מרענן לחשיבה.

מצטרפת לקריאות הדאגה לחיות הרחוב הקטנות!

נשיקות ושבוע טוב :)

קודם כל , כל הכבוד על הטיפול בחתלתולה , מחמם את הלב ..

ו- אני ממש אוהבת את צילום חומת האבנים , וההשתלבות המושלמת שלה עם ההדפס של החולצה :) זה מכוון ? סחת'ן על התחכום , בכוונה או לא ...

המראה הזה בוגר , ומאוד יפה לך , אלגנטי אפילו והחגורה באמת מקפיצה את כל הלוק .. את גם מאופרת יפה בהתאם .
גם אני בעד להרגע מצריכת יתר מטורפת , ולעשות סדר פנימי בבלאגן , להבין מה מתאים , אבל באמת באמת מתאים , לא בוחלת בשיפוצים של בגדים קיימים כמובן , אלה שלצערי תקועים בארון , צביעה , תיקון , קריעות ,גזירות ומה לא ..
:) שבוע טוב וקריר

הכרחתי את החבר שלי לקרוא את זה- לפני שבוע בערך התקלקל לו האוטו והייתי צריכה לאסוף אותו מהאוניברסיטה, ואיחרתי כי האכלתי חתלתול לאחר שחילצתי אותו מהרווח בין צמיג למכונית
בקיצור, חבר שלי ממש התעצבן עליי ועכשיו הוא מבין שזה כנראה קטע של בלוגריות אופנה
חתולים לנצח :) :)
מתי נזכה לראות את החתול שלך בבלוג?? הומר (שלי) כבר מככב מזמן

ועכשיו התייחסות עניינית לאאוטפיט- הקלאץ' מדהים :)

זוהי עונת החתלתולים הנטושים, אני מצאתי כבר אחת ליד המכולת וגם היא נעלמה, מקווה שלפחות היא מסתובבת למישהו בין הרגליים..
אהבתי את המה שהרכבת לך פה, במיוחד את הטופ והשעון!

Beautiful set, are spectacular.
Kisses

החצאית החומה עם החגורה הזו זה פשוט שילוב מהמם. הלוואי ולי היו רגליים יפות כמו שלך ויכולתי להרשות לעצמי ללבוש דברים כאלה.
אני חייבת להגיד שהקיץ אני ממש מקנאה בכל הטינאיג'ריות עם אופנת השורטס הרחבים. זה משגע בעיני והאופציות כל כך רבות! תענוג בחום שכזה.
אבל עם הברכיים והירכיים השופעות שלי אני אדבוק בגזרות הארוכות יותר ובטייץ האטום.
והתיק! אוי התיק!!! שאפו לאימא!

אהבתי את שם הפוסט :-) והחולצה עוד פעם ממש יפה ומתאימה לך. בכלל צבע חום יפה לך

גם אני סובלת מהחום... קשה לצאת החוצה ולבחור מה ללבוש!
שבוע טוב!

דר, את פשוט מקסימה!!!
מאוד מאוד אהבתי את המראה הזה.
רציתי לשאול שאלה לא קשורה; באיזה בושם אם בכלל את משתמשת?

איזה שילוב צבעים מושלם!
אהבתי את הנעליים

פשוט מקסים. התיק, החגורה - השילוב של הכל. מאד מאד מוצלח. את נראית מקסים. כל הכבוד על היכולת ליצור שילוב כ"כ שיקי בימים חמים אלו.

וואו זה ממש מקסים!
מדויק להפליא ובכל זאת לא נראה מתאמץ בכלל..
ואם אני כבר מגיבה, איפה אני יכולה למצוא צמידים כאלה, או בסיגנון?
תודה (:

T-M-S - לא רציתי שתחשוב שאני בדיסטנס.. וגם אין לי Too Many Sunglasses :))

פטיט לולו - התיק הזה נחטף במסגרת "מחטף התיקים הגדול" שעשיתי בארון של אמא. לשמחתי היא לא רכושנית כמוני בנוגע לפריטי האופנה שלה! :))
בהחלט יש אנשים טובים שדואגים לחתולי ולכלבי רחוב. ואם בעקבות הפוסט הזה התווסף עוד בנאדם איכפתי אחד, אני את שלי עשיתי.

דבי - "ספארי" זאת אכן המילה הנכונה. It's a jungle out there אז החלטתי להתאים את עצמי :)
וכל הכבוד לעמיתה לעבודה שלך!

Tutti - אם זה מנחם אותך, שורטס רחבים זה גם לא בשבילי... :)) נראה לי שיתחילו לחלק לי אוכל ברחוב (כפי שאני עשיתי לחתלתולה) אם אלבש כזה דבר. אני אומרת, לכי עם מה שטוב לך ועם מה שמרגיש לך הכי נוח.

Sarah - קשה מאוד. אני חושבת שלבלוגריות האופנה הישראליות מגיע extra credit על היכולת להתלבש באופן שיקי בתנאים כאלה.. :))

אנונימית - תודה! שאלה טובה. אני לא משתמשת בבושם (!!) כי אני אלרגית לבשמים. ברגע שאני רק מתקרבת לאיזור הבשמים בסופרפארם או במשביר לצרכן אני מתחילה להתעטש והאף שלי נהיה אדום וכואב. הדברים האלה מרוכזים מדי בשבילי. כבר שנים אני משתמשת במה שנקרא Body Mist, סוג של בושם מדולל ביותר שמתנדף די מהר אבל הוא בעל ריח עדין ונעים. הריח האהוב עלי הוא Peach של חברה אמריקאית בשם Calgon. במשך שנים הצלחתי לקבל בקבוקים באספקה סדירה מארה"ב אבל נראה לי שהפסיקו לייצר את הריח הספציפי הזה, ומאחר ואני נמצאת כרגע בעיצומו של הבקבוק האחרון כנראה שאצטרך לבחור לי ריח אהוב חדש.

Shelly - אין עלייך! יפה שזכרת את תקופת מנגו במשביר לצרכן. איזה קולקציות היו אז, הא? אני זוכרת שהייתי בצבא באותה תקופה ופשוט הוקסמתי מהרשת הזאת. שמרתי גם את הקטלוג של העונה הראשונה שנמכרה בארץ אבל משום מה נפטרתי ממנו כשעברתי דירה - כל כך חבל! מה שכן, אני זוכרת את כל הקולקציה הזאת בעל פה, היו בה פריטים מדהימים שחלקם, כאמור הולכים איתי כבר 10 שנים.
ד"ש לנינה ונשיקות!

Sefi - גם אני מקווה מאוד שלחתלתולה שלום ושהיא מתפננת אצל מישהו בבית מתחת למזגן..

Dana (MODAna( - את יכולה לראות את "ציוני-ציוני" בפוסט "שחררי את החיה שבתוכך" מהחודש הקודם. ואני שמחה שהחבר שלך מבין את העניין ושהוא לא יתעצבן בפעם הבאה...:))

אנונימית - תודה רבה! הצמידים שבפוסט הם מדוכן בהדר (צמיד הניטים), מנגו עודפים (צמיד העור הקלוע) ודיווה.

Misty - מכוון.. מכוון... את חושבת שאריאלה ואני חובבניות ?! :))
אני צוחקת. אני חייבת לומר שציפוי הקיר הזה בנוסח מסלעה זה הדבר הכי גנרי שאפשר למצוא ואני נתקלת בו בכל מקום, אבל הפעם הוא פשוט התאים.
אני גם בעד שיפוצים, מה שמזכיר לי שיש לי כמה מועמדים בארון ל"מתיחת פנים".

תודה לכולם!

נפלא נפלא נפלא - אני חושבת שזה אחד האאוט-פיטים המוצלחים ביותר שלך בתקופה האחרונה (למרות שאני נהנת מ 95% מהם) - פלטת הצבעים מופלאה במיוחד השלוב המקסים של הסגול חרדל ירוק של הגופיה. עלי והצליחי :)

מתחברת מאוד למה שכתבת על הבררנות במה שנכנס לארון... התחלתי בעצמי את המגמה הזו לפני שנה, כולל ריקון ארון די משמעותי (שהשתלב יופי עם מעבר דירה). החלטתי להשאיר בארון (ובהמשך, להכניס אליו), רק מה שאני באמת מאוד אוהבת. היום, כשאני מתלבטת אם לקנות או לא - התשובה היא לא. רק אם אני בטוחה לגמרי - זה נכנס לארון, וכמובן מנוצל היטב.

את מצליחה להתעלות כל פעם על עצמך ולא ברור לי כיצד כי את מלכתחילה מציבה רף ממש גבוה- שאפו על כך.
לא להאמין שאימצת את התיק הזה מהארון של אמא, oversize clutch זה הפנטזיה שלי, אני עדיין מחפשת את המושלם.
רציתי גם להחמיא לך על השיער, שנראה נפלא לאחרונה (יותר נכון, רק בפוסטים האחרונים שמתי לב לכמה נפלא הוא נראה).

איך התיק הזה משדרג את ההופעה, אהבתי!
וכן, אם כל הסיילים שיש עכשיו, יהיה מועיל מאוד לקרוא פוסט בעניין.

איך התיק הזה משדרג את ההופעה- אהבתי!
ויהיה נחמד לקרוא פוסט בנושא, עם כל הסיילים שיש עכשיו.

המראה שייצרת מאוד ניו יורקי! תיק המעטפה מלא שיק, וגם החגורה הדקה הכפולה. הצמידים נראים מאוד מעניין, בעיקר הקלוע וזה עם הניטים המוזהבים (קייט לננפר כמודל?).
השעון שעל היד השניה דיי מסקרן גם הוא...אפשר תקריב? סיפור?

התיק והחגורה נפלאים!
יצרת מראה יפה אבל משהו בו מדויק מדי בעיניי...

אני חייבת לציין שאני בד'כ נמנעת מגווני חום(חוץ מקאמל) ולא מצליחה לשלב אותם עם שום דבר בארון מחשש לשילוב של חום ושחור (השטן!) אבל הצלחת ליצור מראה ממש מוצלח והכל מתאים להכל!

חוצמזה, כל פריט כאן מעניין בפני עצמו ואולי בגלל זה הלוק כל כך הרמוני. (:

דר, את פשוט מהממת :)
זו פעם ראשונה שאני מגיבה לך, למרות שקוראת אצלך כבר המון זמן.

אז קודם כל, שאפו על התייחסותך לבעלי חיים חסרי אונים ברחוב, כן ירבו..

שנית, את נראית מעולה, כמו תמיד.
אהבתי את השילוב.

נועה - אני מנסה לעשות בדק בית רציני, למרות העובדה שאני לא עוברת דירה. :) בינתיים הולך לי לא רע. והעקרונות שלך מעוררים השראה.

crazygal - תודה! אני חושבת שהשיער נראה טוב בגלל ש... הסתפרתי (?!). מבחינתי לפחות ההבדל מורגש אבל זה ממש לא דרסטי.

מורן - כן, חום הוא צבע לא הכי סקסי בעולם וכשרוצים "לדפוק הופעה" זה נראה לי הצבע האחרון שחושבים עליו. אבל, כמו כל צבע, הוא טומן בחובו הרבה אפשרויות.
כמו כן, שחור וחום יכולים להשתלב נפלא אבל צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה.

Amit - התגובה שלך עוררה בי מחשבה... הממ.. אולי אני "אשבור" את זה בפוסט הבא.

Galit Lynn Stiklaro - אני ממש לא אמא תרזה, אבל חתלתולים מסכנים זאת נקודת החולשה שלי. תודה רבה!

the eye - קייט לנפר לגמרי כמודל!! השעון הוא Tissot מרובע וזהוב שאני מאוד אוהבת ויש ברשותי כבר שנתיים. יש לי חיבה גדולה לשעונים מרובעים, אם כי לאחרונה מצאתי את עצמי חושקת ברולקס וינטג' של גברים עם לוח מצדף.
ain't gonna happen soon though

תודה רבה לכל המגיבים והמגיבות המהממים והמהממות!

רק הייתי חייבת לכתוב שאיזה כיף שכתבת שחום ושחור יכול לעבוד טוב ביחד! אני דווקא אוהבת את השילוב הזה, למרות התפיסה הרווחת שזה אסון אופנתי, אם כי באמת צריך לדעת איך. אני ממש אשמח לראות דוגמא שלך מתישהו בקרוב ;-)

אחת התמונות הללו צריכה להופיע ליד המילה "impeccable" במילון, כדי להסביר אותה לעומק. פשוט נהדר ומדוייק ויפה, יפה, יפה!!!

מראה נהדר! רק מה מי שלא ברבי בבקשה שלא תלבש. ( ויש אצלנו בארץ נטיה מובהקת לשכוח להציץ במראה ).
וכן גם אני חובבת אופנה אבל בהחלט לא קורבן.

לאימא שלי יש חולצה כזאת וגם היא תמיד מדברת על "ימי מנגו במשביר" ושמאז היא התאהבה בהם...
אני אז הייתי בת אחד עשרה בערך... לא ממש עניין אותי מאיפה אימא קנתה רק רציתי את מה ששלה :)

דר הופעה מדוייקת (לא מידי) ולוקיישן מעולה!
החגורה- מושלמת!

נועה - זה מסוג הדברים שכתובי ב"ספר חוקי האופנה": לא לשלב שחור וחום. יש לי דווקא חיבה לשילוב הזה ושני אאוטפיטים לפחות שאני מאוד אוהבת שמשלבים חום ושחור. אחד חורפי ואחד קייצי. אולי אצטלם בקרוב עם הקייצי...

ויקטוריה - תודה יקירתי!

fabulouslulu - אמא שלך יודעת על מה היא מדברת. אלה היו הימים! לא אתפלא גם אם רמת התפירה לפני עשר שנים היתה מוקפדת יותר... תודה!!

אפונה ריחנית,
המינון הכי מדויק של תבונה וחן. האסתטיקה אצלך היא גם בטקסטים, הם נראים לא מתאמצים מדי, כאילו לא מדדת אותם שעות מול המראה (-:

דר, את מדהימה.
אני מבקרת קבועה כאן כבר זמן מה, אבל בד"כ לא מגיבה.
אהבתי במיוחד את האאוטפיט הזה, מחמיא לך, ומאוד 'אני' :)
אני טסה לפריז-לונדון בקרוב, האם יש איזה המלצות שתוכלי לתת לי לגבי מקומות לבקר בהם (שופינג, אלא מה? ;) )?

קוראים, אולי לכם יש המלצות?
תודה מראש, ושוב, אני נהנית מהפוסטים שלך מאוד!

איך שראיתי את החום שבתמונות נהיה לי חשק ללבוש חום, וזה ממש לא צבע שאני אוהבת ללבוש בקיץ.
החצאית ממש יפה, ובכלל השילוב יפה מאוד. לגבי הנעליים ישנה תחושה שנעלי הגלדיאטור דיי שולטים אצלך בפוסטים האחרונים וזה נהיה קצת מאוס.

(למרות שראיתי כמה פוסטים עם הנעליים מ- ALDO שהם פשוט מהממות)

לאנונימית ששאלה על חנויות בפריז. הייתי לא מזמן, והעצה הכי טובה שיש לי היא שאם את רוצה להגיע לחנויות של הרשתות הגדולות אז עדיף מוקדם בבוקר, (בשעה 10, שעת פתיחת החנויות בפאריז) כי בעונה הזו אחר כך הן מפוצצות בתיירות יפניות ובלקוחות בכלל. לא שיש לי משהו נגד יפניות, הן חמודות ויש להן סטייל מקסים, סתם מבאס לחכות בתור לתאי ההלבשה. אבל מוקדם בבוקר השופינג הוא תענוג. תהני!
דר- בטח ראית את הפרק האחרון של "פרוייקט מסלול", שמחתי לראות שם את שרשרת הכנף שלך על שירז טל עם עגילים תואמים (שהיו פחות יפים בעיניי)

stunning!and no hint of the heat visible

curly - פיספסתי השבוע את הפרק, לצערי. אני מקווה להשלים את החסר בשבוע הבא :) כמו כן, אני מקווה ששירז נהנית מהשרשרת לפחות כמו שאני נהנית ממנה...

orientexpress - שמחתי לפגוש אתכן, נתראה בקרוב!! תודה :))

אני נורא אוהבת את הצמידים שלך (וגם את הבלוג,התמכרתי בעוונותי).
איפה אוכל למצוא בחיפה צמידים כאלה,בעיקר עם הניטים והקלועים שלך.

dana - צמידים עם ניטים את יכולה למצוא בהדר. פשוט תשוטטי בין הבסטות וחנויות האקססוריז ברחוב הרצל, תשמרי על ראש פתוח ותפשפשי בסחורה. אני בטוחה שתצליחי למצוא כמה צמידי ניטים ומתכת מעניינים. לגבי הצמיד הקלוע, הוא במקור ממנגו עודפים (קניון חיפה). נקנה די מזמן אבל תמיד יש שם מציאות בתחום האקססוריז.

Look how beautiful it is always a pleasure to visit your blog.
greetings

I like this outfit! Thi colour! U look great in this beige ;-)))