7/3/09

הפקת הבלוגריות ל"אירוע מעצבי העיר"

israelidesigners1

טוב, אז אני מניחה שכבר ראיתם את הכתבה והוידאו ב-Ynet (כן, יש לי קול! ואני גם זזה. לפעמים) ואתם בטח רוצים לשמוע חוויות ממקור ראשון על הפקת הבלוגריות לאירוע מעצבי העיר. ובכן... כהתחלה אומר לכם שבתור בעלת בלוג אופנה בן יותר משנה וחצי, וכמי שמתעדכנת בקביעות בכל הקורה בסצינת בלוגי האופנה העולמית ובקשרים הנוצרים בחו"ל בין הבלוגרים לבין ממסד האופנה המסורתי, לא יכולתי שלא לקוות ולשאול את עצמי: "מתי קשר כזה יווצר גם כאן, בארצנו הקטנטונת?"
כנראה שאני לא היחידה שתהיתי בעניין זה משום שמשרד יחסי הציבור שאמון על אירוע מעצבי העיר החליט להרים את הכפפה ולארגן הפקה מסוג שונה, שבה תלבשנה את בגדי ואביזרי המעצבים דווקא בלוגריות, הבחורות האלה שחיות ונושמות אופנה, כותבות עליה ומצטלמות, ובאופן ספציפי יותר: עפר גברת הקאפקייקס, שלי בעלת האוסף הפרטי וגם "אפונה" אחת קטנטנה.

israelidesigners2

לא אשקר ואומר שהמשימה היתה קשה, כי ללכת עם חברות לחנויות המעצבים, ללקט בגדים יפים, ועוד לצאת מהחנויות עמוסות בשקיות מבלי לשלם (אל תקפצו, הכל חזר בסופו של דבר בבטחה לחנויות), היתה חוויה שדומה לדעתי לחוויה של ילד בחנות ממתקים. ממסע הדילוגים בין חנויות המעצבים זכורה לטובה המוכרת המקסימה בחנות "שומייקר" שהתרוצצה וסייעה לנו, ולא החמיצה פנים אפילו כשהותרנו את החנות מבולגנת כמו אחרי אורגיית נעליים המונית.

israelidesigners3

זכורות לא כל כך לטובה המוכרות ב"כתומנטה" שממש גירשו אותי מהחנות משום שדיברתי בטלפון הסלולרי וזה "העלה להן את הסעיף". מפגש נוסף ראוי לציון ומעניין היה עם מריה ברמן מ"פרוייקט מסלול" ("ולא רק") בחנות "שיין", שהכירה את הבלוג שלי והשתדלה למצוא לי חצאית במידה S אך ללא הועיל.
מפגש ראוי לציון 2: גילוי תכשיטי המתכת של המעצבת נאווה גלזר, אשר הוצגו בוויטרינת האקססוריז בחנות של "יוסף" – התאהבתי!

israelidesigners4

זה היה כאמור תהליך הליקוט ואיסוף הבגדים, האקססוריז, התיקים והנעליים, שהתבצע מראש. ביום הצילומים עצמו נפגשנו על הסט, aka הקומה החמישית של מלון מרינה בתל אביב אשר בה ממוקמת הבריכה של המלון והיא משקיפה על חופי תל אביב, כאשר מסביבנו מסתובבים נופשים מהארץ ומחו"ל (שלא כל כך הבינו מה זאת הפקת האופנה הזאת שמצטלמת מול עיניהם בעודם נהנים מבוקר של סתלבט ליד הבריכה), צעירים וצעירות בבגדי ים מדליקים + שיזוף תואם וצרפתיות שיקיות עם תיקים קטנטנים של מארק ג'ייקובס וסנדלי פול אנד ג'ו.

israelidesigners5

עם הגיענו הפקדנו את עצמנו בידיו האמונות של בן, שהיה אחראי על איפור/שיער והתייצבנו אל מול עדשת מצלמתה של הצלמת שרון ברקת שדאגה לתעד אותנו מסתובבות ומשתובבות ברחבי המלון באאוטפיטים שבחרנו. הצילומים כללו גם צילומים נוספים (תוך כדי ובין לבין) לאמצעי התקשורת, גיחה של פלורה מ"סגנון" ואם תהיתם, כמובן שהיה סנדביץ' רוסטביף לארוחת צהריים (זה כבר נהיה מסורת אצלי...).

israelidesigners6

אני מודה לכל מי שהיה מעורב בהפקה על חוויה מתגמלת ביותר ממובן אחד. שמחתי לקחת בה חלק, למדתי ממנה הרבה ונהניתי במיוחד לחוות אותה עם שלי ועפר המקסימות שהצטלמו יחד איתי. אני מניחה שבעתיד הקרוב נראה עוד שיתופי פעולה בין גורמים מסחריים ופרסומיים לבין בלוגרי אופנה וכולי תקווה שהם יהיו יצירתיים, מעניינים ומתגמלים. הולך להיות פה מעניין...

israelidesigners7

אה, ולפני סיום כמובן שאסור לשכוח מה לבשתי:
אאוטפיט ראשון (צבעוני): חולצה - כתומנטה, חצאית - קאלה, שרשרת - ליאת גינזבורג, נעליים - שומייקר, תיק - mal. אאוטפיט שני: חולצה - קאלה, חצאית עם רוכסנים ושרשראות - שוגר דדי, נעליים - שומייקר, שרשרת וצמיד - נאווה גלזר.
אאוטפיט אחרון: שמלה - קאלה, עיטור לשיער - הכנתי בעצמי (סביר להניח שהוא יצטלם ביתר פירוט באחד הפוסטים הבאים שלי).
תודה לכל מי שכבר פירגן ב-ynet וגם כאן ושיהיה סופ"ש מצויין!

33 comments:

היי
כמו שכבר כתבתי כאן בעבר- נהנתי מאוד מההפקה.
צילומים נקיים ומדוייקים ואאוטפיטים מהממים!
אני מצטרפת בקריאת "כן ירבו"

סופ"ש נעים :)

מתוקתי, אמנם הפוסט שלי בנושא נרקם ברגעים אלו ממש בחלון מקביל על המסך, אבל כמובן שהייתי חייבת להגיב מיד!

זה מצחיק שעברנו מן תהליך מעולם הבלוגים -> לעולם האמיתי -> ועכשיו לראות את מה שקרה בעולם האמיתי הופך לפוסט :)
אז בנושא זה - אמנם כבר הכרתי את היטב את האאוטפיטים היפיפים שבחרת לעצמך ושידרגת במעשה ידייך, אבל נחמד לראות את התמונות עולות פה, ומקבלות את ההקשר הזה שלהן.

לגבי קהל המתבוננים בבריכה - אח! איפה הצרפתייה המהממת הזו! היינו צריכות לצלם אותה לפוסט אורח...

חוצמזה שטוניקת הפאייטים בולטת בהעדרה, מקווה שיהיה פוסט משלים עם תמונות ראויות שלה.

היה נהדר לחלוק את החוויה הזו איתכן.
נשיקות!

יצא מדהים, מזל טוב!

צפיתי בוידאו, נחמד לראות אותך בפעולה! האאוטפיטים שהורכבו מקסימים! כל הכבוד על היוזמה ועל שיתוף הפעולה, מקווה שירבו.

איזה כייף לראות ולשמוע אותך מדברת. זה נותן מימד אחר...
מקסימה אמיתית.

אהבתי, אהבתי, אהבתי !
אין ספק שיש חשיבות גדולה ביותר,
בחיבור של בגדי-מעצבי/ מעצבים,
לבלוגריות אשר חייהן(ואולי גם חייהם!), אופנה !
אני בטוחה שחיבור זה ממקסם את האפשריות הטמונות בבגד.
את נראת זוהרת כתמיד,
מקנא בך על החוויה.
Linda H

אורגיית נעליים המונית זה דימוי מעולה!! אני ממש מרגישה אשמה בכל פעם שאני עוזבת חנות נעליים, בעיקר אם בסוף לא קניתי כלום, אבל מה אני אעשה... אני חייבת למדוד עוד ועוד! ונחזור אליכן, התוצאה הסופית נראית ממש יפה, ומאוד הולמת אותך. רואים את הסגנון האישי שלך, בעיקר באאוטפיט השחור-לבן, לטעמי.

מקסים מקסים!
דר המקסימה, הייתי לוקחת אותך כפרזנטורית שלי בעיניים עצומות!

אני חייב להיות אמיתי ןכם לגמרי - אני חושב שהבחירה בך היא יותר מראויה - את זה בדיוק הרעיון של הקמפיין הזה, אני חושב ששתי הבנות האחרות הן אנונימיות למדי - עם בלוגים יחסית חדשים, ומצטלמות הרבה פחות טוב. בכל מקרה מאוד מאוד אהבתי את התמונה הראשונה עם החולצה הפרחונית והשרשרת של ליאת ממש ממש סטיילינג מושלם, החולצה והשרשרת מושלמים ביחד - והם גם לא הבחירה הראשונה שעולה בראש - והחצאית נותנת קצת שקט מהצבע למעלה וגם הגזרה שלה טובה - טוב די מושלם - כמה אפשר להגיד את זה. מושלם.ֿֿ

כל הכבוד.

מקסים! איזה כיף לראות הפקה כ"כ מושקעת, ששמה במרכז בנות שיש להן גם מה להגיד, לא רק מה להראות. שלושתכן מקסימות, וההפקה נראית כיפית ביותר.
חג מעצבים שמח ;-)

נראה מדהים!

יש לך מושג מאיפה השמלה הכחולה שעפר לובשת בתמונה הראשונה?

החולצה של כתומנטה ממש חמודה! הצבע הרקע עליו מצוירים הפרחים יוצר עומק ומעניק מראה יוקרתי לחולצה, והתמונה שלך לפני העדנית מהממת- אי אפשר היה לתכנן את זה יותר טוב... הצבעוניות של השרשרת שתואמת לזו של הפרחים בעדינית ועל החולצה עד כדי שכמעט נבלעת בהם בהרמוניה. מממש יפה.

Linda H - לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב. אין ספק שהחיבור בין בגדי מעצבים (וגם בגדי מותגים אחרים..) ובין האנשים שלובשים אותם, בייחוד אם מדובר באנשים שהאופנה נמצאת בראש מעיניהם, הוא מתבקש.

Shelly - זה בהחלט סוריאליסטי לחוות את החוויה הזאת מכל הכיוונים שלה (מלפני ומאחורי המצלמה, מאחורי הקלעים, מעמדת הסטייליסט ומעמדת הכותבת...) אבל גם כיף גדול וכמובן שאיתך ועם עפר זה היה תענוג. 3>

Curly - גם אני מרגישה לפעמים לא נעים להשאיר חנות בבלגאן, אבל אין מה לעשות, כל האמצעים כשרים בעת חיפשו זוג הנעליים החלומי (מס' 1843...). יש לך טביעת עין טובה, האאוטפיט שדיברת עליו הוא גם האאוטפיט האהוב עלי, על אף שהראשון אולי הצטלם בצורה מרהיבה יותר. :))

Ugly Jewelry - יאללה אדית, בואי נארגן הפקה... :)) אני חייבת לך עוד קפיצה לחנות!

T-M-S - לא מסכימה איתך לגבי חברותי: הן לא אנונימיות בכלל, מצטלמות מקסים והיו פרטנריות אינטלגנטיות ומופלאות שלא יכולתי לדמיין טובות מהן. לגבי האאוטפיט עם השרשרת של ליאת גינזבורג, תיארתי לעצמי שזה יישבה את לבך (והאמת שגם שבה את ליבי) ואפילו זכיתי לראות את המעצבת בכבודה ובעצמה ביום שני - היא הביאה לנו את הגודיז לצילומים.

The eye - גם אני חושבת שנוצר הרבה עומק באאוטפיט ראשון. לדעתי העושר של הצבעים וההדהוד שלהם בין השרשרת לחולצה עלה יפה.

אנונימי - תודה, השמלה של עפר בתמונה הראשונה היא של כתומנטה, כמדומני.

Thanks all!!

כל כך כיף שהבלוגרים "עלו על המפה",ואני בטוחה שגם כאן כדיי להישאר.
ממש תענוג שבייצוג הראשון שלנו בחרו את הטובות ביותר!
גאה מתמיד

דרלינג שלי. בתור חלוצת בלוגי האופנה בארץ ומי שהעניקה השראה לרבים מהבלוגרים שפועלים כיום (גם לי כמובן) אני חושבת שאת צריכה להיות כל כך גאה על הסצנה הרוחשת שיוצאת סוף סוף מהבלוגספירה לעולם האמיתי. את הבן גוריון של הסטייל. כבוד!
נשיקות

אח, איזו נחת.
בקשר למערכת הראשונה עם השרשרת המגניבה, השבוע הייתי בביקורות של שנה ד' בשנקר, ישב שם בצוות המבקרים אנטוניו ברארדי, שבשלב מסוים אמר לאחת במציגות, שסטיילינג טוב הוא סטיילינג שבשניה הראשונה נראה לא קשור, אבל בשניה השניה הוא משלים את המערכת ונותן לה פן ועניין נוסף, נראה לי שביצעת זאת על הצד הטוב ביותר.
הנעליים השחורות בתמונה השניה מדהימות וכל כך "את"!

איזה כיף לראות את התמונות! כל הכבוד!
האוטפיטים מאוד מוצלחים!!

>
> Hook The Look

היי, מתי האירוע קורה?

היי, תמונות מקסימות וכתבה מעולה!

מתי קורה שוק המעצבים ואיפה?

(שלושתיכן פרסמתם פוסטים שלמים על הצילומים לאירוע, ואף אחת מכן לא ציינה תאריך ומיקום של האירוע)

הוידאו ממש נחמד!(:
יום אחד גם לי יהיה בלוג אופנה...
מאחל לך המון הצלחה בהמשך הדרך,
ושתגיעי לעוד דברים מדליקים כמו וידאו בYnet ואפילו גדולים מזהP:

ניסיתי למצוא פרטים לגביי מועד האירוע וממש לא הצלחתי!
מתי הוא אמור להתקיים?

לשאלת השאלות - יש עוד זמן, האירוע יתקיים בחודש אוגוסט בין התאריכים 13-15.
אני בוודאי אתייחס לכך גם קצת לפני הארוע מכיוון שאני מתכוננת להגיע אליו. אז אני אתן תזכורת למען הסדר הטוב.

תודה רבה!!

דר היקרה,בעודי משוטטת ברחבי האתר הנפלא של אורבן אאוטפיטס,נתקלתי בשרשרת פרנזים מבד טריקו שישר הזכירה לי אותך.
במקום להתייפח על השרשרת הנחשקת החלטי להכין אחת כזו במו ידי ואני בטוחה שתאהבי אותה.הוספתי שלבים וגם תמונות להמחשה,ואשמח אם תקפצי לבלוג שלי ותגידי לי מה דעתך עליה(אני בטוחה שגם את הצבע את מאוד תאהבי)
שיהיה לך יום נפלא ומקסים.

התכנון המקורי היה להראות איך להכין שרשרת פרנזים כמו שלך,אבל אחרי שראיתי את זו באורבן החלטתי לעשות טוויסט קטן בעלילה..;)
אשמח לצלם ולכתוב מדריך לשרשרת הפרנזים שלך,אעשה זאת ברגע שיהיה לי זמן לקפוץ לחנות ההובי הקרובה ולקנות את החומרים(סיבה נוספת שבחרתי בשרשרת הטריקו,כל החומרים היו מאוד נגישים וכבר בבית)
בקרוב יגיע גם פרוייקט D.I.Y של הלבנת ג'ינסים>הוא כרגע בתהליכי הכנה.
ויבואו עוד יבואו פרוייקטים נוספים של דו איט יורסלף על בטוח,כמו שאמרת-גם חסכוני וגם מספק!:))

blossombutton - אני רואה שאת ממש בשוונג... :)) איזה כיף להיות בחופש הגדול ולעשות דברים יצירתיים. נצלי את זה!
את עושה לי חשק לתעדף כראוי את הזמן שיש לי ולמצוא איזו שעה שעתיים בלו"ז כדי ליצור. ובעיקר אני צריכה פחות לדבר ויותר לעשות... :)
תהני!!

וואו התלהבתי כמו ילדה קטנה לראות אותך גם זזה ומדברת...
אהבתי!! זה חלום

http://afashionistasconfession.blogspot.com/

אנונימית - זאת לא נקודה רגישה. בשנים האחרונות זה התחיל להיות ממש כיף... :))
אח, אם רק היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את המשפט הזה, היתי יכולה לנפוש ולטבול בבריכה על גגות של בתי מלון למשך כל חיי :)

a fashionista's confession - שמחתי לספק לך עוד מימדים של אישיותי :) תודה יקירתי!

יש מצב לפוסט של מילון מושגים כמו גודיז, אאוטפיט.. אני יודעת בערך אבל לא בדיוק...
תודה מראש

אאוטפיט ראשון מדהים!
סטיילינג ברמה גבוהה , שילוב יוצא מן הכלל וסופר אופנתי!

אהבתי ששילבת את החצאית הרוקיסטית עם החולצה העדינה.
מפרגנת וכן ירבו!!!

במה את עובדת? אני רוצה עבודה כמו שלך, כי אני מכורה מכורה מכורה לבגדים, ואין לי כסף!!!
תני עיצות לקניות טובות, אבל זולות...

מצטערת על חוסר הלויאליות, כולכן לבושות נפלא, אבל ההדפס הכחול-לבן של עפר הוא מ ש ה ו !

ווואווו תלבושות מהממות הכי אהבתי את התלבושת עם הורוד הוחום בחצאית זה היה מהמם...והתמווונוות מדהימות את ממש מווכשרת...:O
אין זה פשוט בלוווג מווושלם!..פעם ראשונה שאני נכנסת..נראלי שזה הולך להיות אחד הבלוגים החביבים עלייDD:

ממש ממש אהבתי את ה-כ-ל!!!
שירה.:)