6/1/09

!Oh baby



1. שמלה H&M
2. חצאית Minkpink (ב-Revolve Clothing)
3. טוניקה/שמלה שוק בצלאל
4. סנדלים Marc by Marc Jacobs (ב-Net-a-Porter)
5. חולצה AA. מישהו אמר תלבושת אחידה?

גוון התכלת או כחול בייבי, על נגזרותיו, הבהיר כבר לפני חודשים מספר שהוא כאן כדי להישאר (לפחות במהלך הקיץ הקרוב) והוא הולך להילחם על לבבותינו, מקום פנוי בארוננו ועל הכסף שבכיסנו עם הצבע המנוגד לו הלא הוא הוורוד, על ווריאציותיו. שני צבעים קיציים, בהירים, רעננים וכל כך מתבקשים בקולקציות הקיץ, אשר אחד מהם שבה את ליבי באופן מוחלט כבר מן ההתחלה ואילו השני כמעט ולא גרר התייחסות אך לאט לאט החל לכבוש כל חלקה טובה ברשימת ה-"מה חסר לי בארון" שאני מנהלת מדי יום במוחי.

משום מה, לאורך שנים, גוון התכלת הזה התקשר מבחינתי לתלבושת האחידה שהייתי מצווה ללבוש במהלך שש שנות בית הספר התיכון. אין ספק שהתיכון בו למדתי סיפק לנו "מגוון רחב" של פריטים המותרים ללבישה: חולצות טי בכ-6 גוונים שנקבעו מראש, אבל השוס האמיתי היה חולצת הדיולן התכלכלה והמכופתרת אשר סיפקה לכל פאשיוניסטה בהתהוות את הפורקן היצירתי שלה. עם החולצה הזאת יכולנו לשבור קצת את החוקים ונהגנו ללבוש מתחתיה (כאשר הדיולן נלבשת פתוחה מעל ומספקת את האליבי של התלבושת האחידה) חולצות בטן וגופיות כמיטב המסורת התיכוניסטית ובחורף השתדלנו ללבוש מעליה אפודות וסוודרים צבעוניים כאשר רק דש החולצה הכחול מבצבץ מלמעלה ומאפשר לטעון בפני רכז השכבה: "אבל מה, אני לובשת תלבושת אחידה!!"

מאז חלפו הימים והשנים, הקשר האסוציאטיבי השלילי בין התכלת לבין התלבושת האחידה החל לדהות אט אט ואולי גם הנוסטלגיה נכנסה לפעולה. ועכשיו בא לי תכלת - בין אם בטוניקה מפוספסת בתכלת ולבן או בחולצה מכופתרת דמוית מדים המזכירה ימים עברו. ועוד לא אמרנו דבר על בדי הג'ינס המולבנים עד לגוון תכלת מושלם ונתפרים למגוון גדול של פריטים אשר נותנים לתכלת אטיטיוד ואדג'.
טיפים ללובשות: לא להעמיס על עצמכן את כל הפריטים התכולים שבבית פן תראינה כמו תינוק זכר בן יומו. ומי שלא מעוניינת להוציא כסף יכולה לחטט בארון של הבחור ולנכס לעצמה חולצה תכולה ומכופתרת שתוכל להילבש כטוניקה מדליקה ונונשלנטית (עם שרוולים מגולגלים מעלה) אשר נאספת באזור המותניים בעזרתה האדיבה של חגורה.
לילה טוב!

27 comments:

מבחינתי הוורוד מנצח...
אבל אולי פשוט יקח לי זמן להתרגל :)

העלית לי נשכחות מימי התיכון העליזים בהם גם אני הייתי מתחמקת בתירוצים שונים ומשונים על וריאציות של תלבושת אחידה.. :)

והתכלת - הורס! אהבתי במיוחד את החצאית ששמת, הרי כמובן שכל דבר שגם כולל פפיון אוטומטית נהיה עוד יותר שווה.

ואפרופו השראות וכו' - הזכרת לי עכשיו שיש לי שמלת קיץ בגוון תכלת מפוספס עם לבן, ועשית לי חשק ללבוש אותה בקרוב. אז תודה! :)

אני חושקת בשמלה התכלת מ- H&M כבר הרבה זמן ( מאז שהם העלו אותה לאתר)...
ואין כמו פריט בצבע תכלת בהיר וקריר לימים חמים במיוחד! :)

אז אני מבינה שלמדת בריאלי:-)

אנונימי - עירוני ה' אימפריה! (או שלא..)

shelly - התלבושת האחידה הוציאה מאיתנו את המיטב, ונראה לי שגם מיתנה את דחפי השופינג. השמלה שלך נשמעת מבטיחה, מחכה לראות :)

anna - אין ספק ש"האפקט המקרר" של התכלת נדרש ביותר בקיץ הישראלי. עוד וי לתכלת!

עירוני ה' בהחלט אימפרייה,גם את ,גם ניסו שור וגם דנה אינטרנשונל :-)
פשוט חשבתי שהיית בריאלי כי היה להם חולצות מכופתרות כחולות כאלה פעם

חח אהבתי מאוד את הפוסט (:,והוא גם נוגע לי מאוד כי לעומתך יש לי עדיין תלבושת אחידה חחח
אבל אני יכולה להגיד לך שאני כבר מצאתי טריק חדש לכל חובבות האופנה כמוני,בכניסה לשער שמים חולצת בית ספר ואחר כך מורידים אותה (: וכך אפשר להתלבש בסגנון שלך בבית ספר(:
ובקשר לצבעי התכלת אחד הצבעים היותר אהובים עלי(: אפילו יותר מוורוד.

מוזמנת לבקר כמו תמיד(:
שבוע מקסים שיהיה לך(:

וואו צבע מקסים
ובשילוב עם הכתוב מגניב לאללה
אמפרסיוניסטי משהו ;-)

אנונימי - דנה אינטרנשיונל (בגלגולה הקודם אני מניחה..)? תמיד חשבתי שהסלב היחיד שיציא מבית החרושת לציונים הזה הוא מודי בראון :)

MyMoonDay - נחמד לדעת שעדיין ישנה תלבושת אחידה ושעדיין מוצאים טריקים להפר אותה :))

אהבתי! במיוחד את הסנדלים האלו...

גיליתי את הבלוג שלך לפני כשבועיים וכבר קראתי את כל הרשומות החל מהיום הראשון של הבלוג. מרשים מאוד! הן מבחינת התוכן והן מבחינת העיצוב. תענוג לקרוא! האם ידוע לך באיזו מצלמה משתמשת אריאלה? אשמח לדעת שכן בימים הקרובים אקנה את מצלמת ה SLR הראשונה שלי ואני עדיין נתונה להשפעה... תודה!

אני כרגע בתיכון, והדברים האלו של התלבושת אף פעם לא משתנים!

החולצה מAA ממש מקסימה :)

ראיתי אותך היום בדיזינגוף רצה לכספומט:)

לא ידעתי שבכלל שזה טרנד ככה וקניתי לא מזמן חולצה בסגנון התלבושת האחידה של פעם עם כפתורים בצבע הזה בדיוק!!

נהנת כל פעם מחדש להיכנס לפה :)
מוזמנת לבקר אצלי !

summer - חבל שלא אמרת שלום... :))

אנונימית - תודה רבה! בוודאי שאני יודעת באיזו מצלמה משתמשת אריאלה מאחר וזאת המצלמה שלי! מדובר ב
canon 450d . אנחנו עדיין לומדות אותה אבל בינתיים אני מרוצה מאוד...

תקשיבי, דארלינג -
as much as i like את הקולאז'ים שלך, זה קצת בעיה בשביל זכר אלפא כמוני, כי ככה אני לא יכול ממש להגיב בפנינים כמו - "לשים אותך על מחזיק מפתחות", "עשרים שנה אני גנן" וכו'.
אבל שיהיה, אני אחרוג ממנהגי ו*אשכרה* אתייחס לתוכן הפוסט (חד פעמי ולא תקדימי!) - לי יש בעיה עם הצבע הזה, אולי בגלל זה יש לי רק חולצה אחת בצבע הזה, וכן, היא מכופתרת.
התכלת הזה.. הוא פשוט יותר מדי פסטלי! לא פשוט.
בנימה יותר אופטימית, אני מציע לעשות פוסט על אפור, אני ואפור חברים ממש טובים בשנה האחרונה,מה זה חברים... אוכלים מאותו מסטינג!
ובכלל...נראה לי שזה הצבע היחיד ששילוב גוונים שלו בתלבושת אחת (אאוטפיט בשבילך~) הוא משהו שאפשר לעבור עליו בשתיקה. ובנוסף זהו הצבע היחיד שהוא גם נייטרלי לצבעים אחרים וגם יפה ללא עזרה מאחרים. (ובאנלוגיה - השוק האפור שיש לו הרבה יותר ריספקט מהשוק השחור..)
בקיצור - לטיפולך.
:)

Ariel - תקשיב, מפוסט לפוסט אני נהיית יותר ויותר מבסוטה ממך. כל הכבוד על התגובה והמאמץ גם בתנאים קשים :))

אגב, אפור הוא הצבע האהוב עלי (אם אפשר להגיד עליו שהוא צבע). או לפחות אחד מהאהובים ביותר. אולי זה לא נראה כך לאחרונה אבל קח את מילתי בעניין...

אני בוחר את החולצות התכלת שלי בכזו קפידה - ותמיד אבל תמיד אני צריך עוד, שאני רק רוצה לראות את הבחורה (או הבחור) שינסו לגנוב לי חולצה מהארון רק כדי ללכת על מראה ה BF

בכל מקרה השמלה מ H&M, הכי מוצלחת, אני אנסה למצוא כזו לאחותי.

ראיתי אותך אתמול בתל אביב, אבל נראה היה כאילו את ממש ממהרת אז לא אמרתי שלום... בכל מקרה זה היה מוזר מדי כמו שאני מכירה את עצמי הייתי אומרת משהו ממש אידיוטי. אבל הנעליים שלך היו מדהימות.

אכן גוון היסטרי.
אני בדיוק היום לובשת חצאית ג'ינס בגוון בהיר מאוד מאוד שקניתי ב-TNT באופן מאוד מפתיע, היא מבד עבה שגורם לה לעמוד קצת כמו טוטו של בלט מג'ינס עם כפתורים גדולים מצופים בג'ינס עצמו וחגורת קשירה אף היא מג'ינס, קניתי מידה קטנה כדי שאוכל ללכת איתה בגזרה גבוהה, ממליצה לך לקפוץ לשם, נראה לי שתאהבי אותה...

נחמד היה לפתוח את הבוקר עם תמונה שלך ב'סגנון' :)

ראיתי אותך ביום שלישי בקינג ג'ורג בערך ב11 ומשהו,עברת לידי והיית לבושה מדהים...

ראיתי מכנסי סקיני חיתול וישר חשבתי עליך... חבל שהם עלו 7000.... נחכה לחיקויים?

אחלה צבע, אבל הכי התרשמתי מהתגובה של אריאל.

וואו דר את לבושה מדהים...
ראתי אותך בסגנון...
איזה כיף לך שאת מבינה ככה באופנה.
ממש לא זכרתי את זה מהתיכון אצלך
בלוג מדהים, כיף גם לראות תמונות של חיפה
כל הכבוד
נעה גרדוביץ

הגוון מקסים, ואני אוהבת את הרעיון של הופעה "שלמה" מונוכרומטית, אם כי אני מסכימה עם מי שכתב שזה אפשרי רק בגוונים מסויימים.
לגבי הסנדלים - הן יפות בעיני רק על סוג מאוד מסויים של בנות, יש לסנדלי הוודג' נטייה להיראות קצת גסות על כל מי שלא התברכה ברגליים דקיקות (הלוואי שזו היתה אני).