6/5/09

bodycon

bodycon1
תקציר היומיים האחרונים: חיפשתי חצאית מיני צמודה ולבנה בהשקעה כלכלית נמוכה ומצאתי אותה בדמות סטרפלס שקניתי ב-20 ש"ח, נפגשתי עם החברות שלא ראיתי מזמן על כוס בירה וסנדביץ' רוסטביף, האזנתי לא מעט לטרי פויזן, החלפתי ארונות קיץ-חורף ומילאתי שתי שקיות גדולות בבגדים שאני צריכה להחליט מה לעשות איתם, ניסיתי לשכנע את ציון החתול הערס להפסיק לזרוק עלי נעליים מהמדף העליון של הארון תוך כדי שאני מסדרת אותו, חיפשתי מציאות באיביי ולא מצאתי, פיתחתי התמכרות קשה לממתק שעשוי מצינור ליקריץ חלול הממולא במילוי לבן, ניקיתי את הבית, אכלתי ארוחת שישי מדהימה (כרגיל) מעשה ידי אמא, ניסיתי להבין עם אילו אאוטפיטים אוכל לענוד את שרשרת הינשוף המרהיבה שמצאתי בשבוע שעבר בשוק העתיקות בכיכר דיזנגוף, קיוויתי ליפול על איזה שידור של "האוס" בטלויזיה ולא הצלחתי, "רבתי" עם אנה לגבי הסוגייה מי מאיתנו תנעל את נעלי הג'ינס שאנחנו כה מאוהבות בהן לאירוע ששתינו נשתתף בו בשבוע הבא, קראתי מאמר מעניין, נזכרתי בכך שיש מכנסיים קצרים בעולם והחלפתי כמה זוגות בזה אחר זה, שתיתי יותר מדי קולה וכוס אייס ארומה אחת.

bodycon2

bodycon3

bodycon4

bodycon5
עליונית זארה, סטרפלס שנלבש כחצאית Hoodies, צמידי ניטים מהדר, נעליים מנגו

top - Zara, strapless top worn as skirt - Hoodies, stud bracelets - random store downtown, shoes - Mango
נ.ב. תודה ל"סגנון" של מעריב שהציגו (שוב) קטע מהבלוג שלי במדור טוקבק ביום רביעי האחרון:

כרגיל, תודה רבה רבה לאריאלה ושבת שלום!

36 comments:

מושלם!!! התמונה הרביעית פשוט...speechless :)

החצאית נראית מעולה!! לא הייתי מנחשת שזה סטרפלס בעשרים שקל...

מילה אחת ויחידה :
מדליק !!!

ביי

לינדה ה

אהבתי הנעליים כל כך מושלמות!
ואם אני חושבת שזה למה שאת מתכוונת (הממתק)גם אני התמכרתי אליו!
חחחחחח

שבת שלום(:
מוזמנת לבקר כמו תמיד(:

מהממת !!!
כל מילה נוספת מיותרת.
-אריאלה

תמונות נהדרות !!!!

מסכימה עם אנה :)

מהממת!

ד"א הייתי אתמול בשוק בצלאל וכמה מציאות בדוכן "זארה" מצאתי! פשוט תענוג :)

great outfit
you look a little bite like dita von teese

THAT JACKET IS SO SICK

FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM

התמונה האחרונה לגמרי נראית לקוחה ממגזין. האאוטפיט יפיפיה ומדליק כרגיל..

חוצמזה שגם אני נדלקתי קשות על הנעליים האלו, מדדתי אותן בסניף של מנגו בסנטר, ולצערי הרצועה האחורית הכסופה שלהן כל כך לחצה לי שלא היה לי לב לקנות אותן, על אף יופיין.. (אולי היה שווה למדוד מידה אחת יותר..)
לפחות את ואנה נהנות מהן!

שבת שלום גם לך :)

אהבתי את הרעיון של סטרפלס כחצאית. אני שנים מחפשת חצאיות בסגנון הזה ולא מוצאת.. אפשר לשאול באיזה מידה הסטרפלס הזה ובאיזה עוד צבעים היה אותו? תודה :)

איפה יש חנות של Hoodies?

fabulouslulu - בזמן שחיטטתי בערימה ניגשה אלי אישה מבוגרת ושאלה אותי: "זה באמת זארה?" מצחיק... ברור שלא ושאין כל קשר לזארה אבל כנראה שבעל הבסטה רואה את השלט הזה כמקדם מכירות :))

shelly - אני באובססיה רצינית לגבי הנעליים האלה. אלו נעלי הקונפקציה הכי מעוררות השראה שראיתי לעונה זו, לפחות לטעמי.

קרן - לקחתי גם אחד בשחור, והיו גם סטרפלסים בוורוד ובאפור. שני דברים חשובים כשאת באה לרכוש סטרפלס שאת מתכוונת ללבוש כחצאית:
1.  שימי לב למידה, בדרך כלל צריך מידה אחת גדולה יותר ממידת החלק העליון. אני מידה סמול ולקחתי מדיום (לא לשכוח שיש ישבן שצריך להכניס לתוך הדבר הזה..)
2. כדאי לבחור בבד עבה יחסית, ביחוד אם את לוקחת סטרפלס לבן או בהיר מאוד. היו כמה וריאציות של סטרפלסים לבנים וידעתי בבירור שהדקים ביניהם יראו על הגוף ממש שקופים ולא אוכל ללבוש אותם.

אנונימית - hoodies יש בגרנד קניון בחיפה (וכנראה בעוד מקומות..). נפלתי ביום חמישי על "סטוק דיי" בו הם הוציאו חלק מהסחורה מחוץ לחנות ומכרו בדוכנים במחיר מוזל מאוד.

תודה רבה!

הלאק! איך כולם פספסו פה את הלאק! בחיי שהוא נראה עלייך טוב הורוד הזוהר הזה.

אתון עיוורת - תודה רבה באמת! ואני חשבתי שהישועה תגיע ממארקס בתגובה בסגנון "thank god for the nail polish". תודה שסגרת עבורנו את הפינה :))

אני חייבת לשאול אותך שאלה חשובה
אני מאוד רוצה לקנות בגדיםן מאיביי
ומצאתי דברים מדהימים אבל אני מאוד מפחדת שיעשו לי בעיות במכס ויגבו מיסים או קנסות וכשכל ההוצאה הכוללת תהיה שווה לכמה פריטי בגדים בחנויות יקרות יותר .
איך את עושה את זה? אולי תכתבי מדריך לקונה המתחיל באיביי (:
מחכה לעצות לפני שהבגדים המדהימים ילכו למישהי אחרת -דחוף!

היית לי השראה - קניתי לי עכשיו אחד וכבר צבעתי ( מה שיחייב מחר לשלב ורודים :))) ) - גם עלי זה נראה טוב. יופי של צבע.

הכל מהמם ללא ספק, את נראת נפלא בחצאית מיני...
אבל- אני מתגעגעת לתספורת הפוני קדימה :) את מאריכה?...

thanks for posting this!

http://the-newface.blogspot.com

אתון עיוורת - שמחתי לשמוע (/לקרוא)! אני חושבת שזה צבע משובב נפש שיכול לשפר את מצב הרוח אפילו באמצעות מבט חטוף אל עבר קצות האצבעות.

זה באמת חשוב? - האם זה באמת חשוב?? סתם... הייתי חייבת להשתעשע קצת.
לענייננו, חשבתי שאולי לא בשלו התנאים לפוסט על איביי בגלל שלא קניתי שם מספיק ורק קניות בסכומים קטנים.

ענייני מכס כואבים : לפי בירור אחרון הבנתי שכל קנייה מעל 50 דולר מחויבת במכס. אבל יש דרכים להימנע מכך כמו ליצור קשר עם המוכר ולבקש שירשום על החבילה "gift". בינתיים לא עברתי את הסכום הזה בקניות שלי באיביי אבל שמתי לב שהמוכרים ציינו על החבילה שהיא מתנה, גם בלי שביקשתי. את יכולה להיכנס גם לאתר של המכס ולראות כמה מכס משלמים על הלבשה והנעלה.

עם זאת, אני מכירה אנשים שהזמינו דברים יקרים יותר מאיביי ולא חויבו במכס אז לא כל כך ברור לי איך זה עובד.
אם יש רואה/רואת חשבון חביב/ה בקהל או עו"ד שמתעסק/ת בענייני מכס יהיה נחמד אם תוכלו להאיר את
עינינו. כנ"ל לגבי קנייני איביי מנוסים וותיקים...
מבטיחה פוסט איביי כשאצבור עוד כמה ניסיונות מאחורי. זה בדרך...

אני אשמח לקבל את שקית הבגדים היתומה! את עושה משלוחים לארה"ב?

אם יש לך שתי שקיות בגדים מיותרות,
מעבר לזה שאני בטוחה שרבים ממכרייך ועוברי האורח בשכונה ישמחו לקבל אותן,
כך גם רבות (כל) קוראות הבלוג...

ותראי כמה נוח- יש פה כמה שאפילו גרות בחיפה, וזקוקות לבגדי חורף נואשות! (אהמ, אהמ)

סתם, אין פה שום רמיזה...
אבל אני באמת בטוחה שמי שלא יקבל את הבגדים, בין אם זה חברה/חנויות יד שנייה/נזקקים/עוברי רחוב וכו', יהיה מאוד מאושר...

וכמובן שאהבתי (=

אם את בקטע של לתרום את הבגדים - בטירת הכרמל יש מקום שנקרא בית לילך (צמוד למשטרה). הוא עובד על אותו עקרון של ויצ"ו - את הבגדים שתורמים להם הם מסדרים לפי מחלקות ומידות ומוכרים במחיר סמלי. והם תמיד שמחים לקבל בגדים.

תודה רבה ואני אבדוק באתר המכס
מקווה שתצברי ניסיון (:

nice pics!!
and great outfit

EFL - צחקתי! אני אחשוב על זה... :))

TLV calling - דמי משלוח כ-900 דולר. אני מגיעה לארה"ב עם הבגדים :))

shiri - בינתיים מאוד נוח לי ככה עם הפוני אבל הוא גדל מהר אז אין לדעת מה יהיה בעוד מספר שבועות..

דבי - אני בדרך כלל מוסרת את הבגדים שנותרים מחוץ לארון למעון לנשים מוכות (אני עושה את זה כבר כמה שנים). סביר להניח שלפחות חצי מהדברים מהסידור הנוכחי ילכו לשם.

אני בעד המסירה לויצ"ו ודומיהן, אם כבר אנחנו מכורות לשופינג ומרעננות את הארון הרבה, לפחות שמישהו נזקק ירוויח מזה על הדרך..

והייתי חייבת להסכים עם קביעתך לגבי הנעליים, אני ממשיכה להרהר בהם הרבה יותר מדי, מה שגורם לי לרצות לרוץ חזרה למנגו ולנסות אותן שוב במידה גדולה יותר! :)

הפוסט הזה מזכיר לי שאני חייבת לעשות כ"כ הרבה דברים ואין לי זמן! (שוק העתיקות, שיטוטים בת"א) הכל בגרויות :(

נראת מדהים כמו תימד!

תראי,עצמאותה, סחטין על הצבעים הפטריוטים - את כבר יודעת מה התחושות שלי לגבי כחול וחבריו - צבע קשוח. וחצאית לבנה... well.. אני תמיד בעד לבן... לבן זה שבועות, זו תחרות חולצת טי רטובה, פרסומת לאבקת כביסה ומשחה מלבינת שיניים... אבל אני בחור פרקטי: נוסע במאזדה 3, לא אוכל פסטה עם בזליקים ולא הולך עם מכנסיים לבנים בגלל שהם מתלכלכים... (זה ואני גם לא מאפיונר ממיאמי) - אבל במקרה שלך את נראית כמו מליון ראנד דרום אפריקאי (המטבע החזק ביותר בעולם מתחילת השנה, ידעת?..)

בלי קשר, לגבי הפוסט הקודם שלך עם הז'קט של הדודה (אני לא אומר מילים כמו פרחוני, סורי). את יודעת, את כמו הספרנית שתמיד רציתי בבי"ס יסודי ולא היתה לי: -אריאל: "ברוריה, הגיעו ספרים חדשים של החמישיה הסודית?"
-ברוריה: "ברור חמוד, הנה פה, בוא תיגש איתי, זה ליד ה section של הספרים על הדבורים והציפורים. תגיד חמוד, נישקת פעם אישה?"
ועדיין - את גורמת לכל זה להראות נכון :)
לילה~

Ariel - אתה לא מאפיונר ממיאמי?? הרסת לי את כל הדימוי.. ואין ספק שאתה בחור מאוד פרקטי, אך עם זאת תקבל נקודות בונוס על הערכת גחמות אופנתיות, גם אם מרחוק.
אגב, אתה לא יודע שפעם הייתי ספרנית? נו, טוב, לא בדיוק ספרנית, אבל עבדתי בספריה (זה הספיק לכל מי שמכיר אותי לקרוא לי "ספרנית")

לילה טוב!

I love the color of your nail polish! It's very chic, especially with this outfit!

Oh! Amazing colour of your jacket and shoes are amazing tooo all like always!!