6/19/09

אותו רעיון, סיפור אחר

Same idea, different story





מה שנחמד בלהיות בלוגרית (מלבד גאוות יחידה עצומה בהקשר של כל המתרחש באיראן) הוא שאני יכולה לכתוב מה שאני רוצה, על מה שאני רוצה ובאיזו תדירות שמתחשק לי (זה לפחות מה שאמרו לי כשמסרו לידי את המפתחות והסיסמה) אבל הבלוג הזה הפך כבר מזמן למחויבות, נעימה ורצויה כמובן, ואחרי כמה ימים שבהם לא פירסמתי אף פוסט אני מתחילה לחוש עיקצוצים מוזרים בכל הגוף. מוזר...
הסיבה העיקרית להעדרותי בימים האחרונים היא שעבר עלי שבוע עמוס במיוחד - לא שיש לי חיים או משהו כזה. הרי לבלוגרים אין חיים מחוץ לבלוג :). אתם מכירים את הקטע הזה של היקום שהוא לעיתים מזמן לך הכל בבת אחת? על זה אני מדברת. לא במובן של "צרות באות בצרורות" אלא דווקא על דברים שאתה מעוניין בהם ומצפה להם אבל כשהכל מגיע ביחד זה קצת מהמם (מלשון overwhelming).
אז אחד מהדברים שזימן לי היקום השבוע הוא מעבר לעבודה מהבית. אין ספק שהשינוי הזה דורש הסתגלות ויש לו את היתרונות והחסרונות שלו. יתרונות: החתול הרבה יותר רגוע, סביבת עבודה נוחה ומוכרת ביותר ואפשר לעבוד בפיג'מה. חסרונות: אפשר לעבוד בפיג'מה, אין אינטראקציה חברתית, זמן העבודה יכול לפלוש בקלות אל הזמן הפרטי ולהיפך. קשה לומר שהספקתי לגבש דעה לגבי מה עדיף - לעבוד בבית או לעבוד מחוץ לבית - בינתיים אני מנסה להתרגל למצב החדש ולמצוא איזון. כל מי שמנוסה בעבודה מהבית ויש לו עצות וטיפים יעילים מוזמן להשאיר אותם למטה בתגובות, תודה!
ולענייני האופנה שלשמם התכנסנו: ברור לכולם שאני עדיין בקטע הפרחוני אבל הפעם החלטתי לקחת את זה לכיוון אחר לגמרי. עקב החום הרב הלכתי על אאוטפיט חד שכבתי וקליל: שמלה שנראית קצת כמו חולצה + חצאית בעלת הדפס פרחים (קיבלתי אותה במתנה מבני משפחה שטיילו בחו"ל. תודה!), נעלי אלדו האהובות מאוד (בייחוד על אריאלה) שנרכשו בשנה שעברה, עגילי פרחים קטנטנים שהכנתי לפני כמה חודשים ולסיום הוספתי זר מאולתר מפרחים שמצאתי בגינה - אל דאגה, לא מדובר בפרחים מוגנים ולא כאלה שמישהו טיפח וגידל במיוחד...







שיהיה סופ"ש מצוין ותודה רבה לאחת והיחידה - אריאלה !

33 comments:

התגובות שלי כבר כאלה צפויות שאני כבר לא יודע אם יש טעם להגיב.

בכל מקרה אוהב את הצפורנים ואת העובדה שאת בלי גרביונים - סוף סוף מצאתי יתרון בחום הבלתי נסבל הזה.

ומזל טוב (?)

אפונה אני מעריצה את החלפת הסגנונות המהירה שלך. בין פריחת הפרחים האביבים, שמאוד רומנטית; לבין גותיות עם הגלדיאטור ועל הבלייזרים.

:)

השמלה פשוט מהממת! ממש הסגנון שלי
מאיזה חנות בחו"ל?

טעם טוב עובר במשפחה כנראה, אחלה בחירה של שמלה הביאו לך במתנה :)
הלוקיישן של הצילומים משגע והולם את האאוטפיט.

ולענייני העבודה מהבית -
יצא לי קצת להתנסות בזה בראשית דרכי כעצמאית, ובהחלט יש לזה את היתרונות והחסרונות. נראה לי שאפשר להסיק הרבה מהתקופות שבהן היית סטונדטית - אם היה לך קל להתרכז בבית ולעבוד כמו שצריך, כנראה שיש לך מספיק משמעת עצמית כדי לגרום לזה להצליח גם בכל מה שקשור לעבודה. לי זה היה קצת קשה והייתי בורחת לכל דבר שאפשר לעשות, כולל לנקות את הדירה ולעשות כלים, הכל רק כדי לא לעבוד/ללמוד..

כדי לעזור לעצמי היה לי חוק שכדי להרגיש שאני "מתחילה יום עבודה", הייתי מקפידה לקום בזמן, להתלבש כאילו אני עומדת לצאת מהבית, להכין לעצמי קפה ולהתחיל לעבוד, וככה להרגיש שעשיתי את המעבר מלהיות בבית ללהיות ב"מוד" עבודה.

וחוצמזה שום דבר לא מנצח את העובדה שאת יכולה לעשות הפסקת צהריים מול "אופרה" בטלויזיה בסלון הביתי שלך :))

בהצלחה שיהיה!

דר,אני מתה על האאוטפיט הרומנטי הזה!!!החצאית מהממת!!!

בקשר לעבודה מהבית,זה אכן לא תמיד קל למרות שכולם מקנאים בך על זה....
אני סיגלתי לי שעות קבועות שבהן אני עובדת וזה מקל עליי.

אוי סורי תתקני....
חצאית=שמלה

השמלה כל כך מיוחדת,אהבתי את הרעיון שהיא נראת כמו שני חלקים :)

בהצלחה בעבודה החדשה:)
ולי שאלה קטנה... מאיפה הטבעת המדהימה?

שבת שלום והרבה נחת

זה פשוט מקסים...
חייב להודות שהצבעים והפרחים קצת שיפרו את מצב הרוח הירוד שלי.

שילוב מעניין ועדין, לק יפה וטבעת מקסימה. מלכת הפרחים!
מה דעתך על הסנדלים האלו של זארה - http://assets0.chictopia.com/photos/shewar/7010683389/6766665497/6766665497.jpg ?

מקסים! תתחדשי על העגילים, חבל שאין עליהם קלוז אפ.
חוץ מזה, אולי יעניין אותך לדעת שלפני כמה שבועות ראיתי שמלה דומה ממש ממש לשמלה שקיבלת במתנה מקאלה, רק עם רקע לבן בזארה בעזריאלי.

T-M-S - ברור שיש טעם! בלי ההערות שלך על הציפורניים אני לא יכולה להמשיך את היום (ראה ערך התגובות לפוסט bodycon). תודה דרלינג...

אנונימית - או-לה-לה, סנדלי ה"לואי וויטון" של זארה. מדליקים מאוד! מיותר לציין שלא נראו בסניף החיפאי בגרנד קניון :(

alisa - הייתי שמחה לציין אם הייתי יודעת. נקנתה בחנות אקראית, לא משהו מהרשתות הגדולות והמוכרות.

reut - טבעת החותם היא מהחנות "טבעות" בדיזנגוף סנטר. קניתי לי אותה לפני 4-5 שנים כמתנת יומולדת ומאז היא לא יורדת מהיד.

moran - אין ספק שגם עבודה מהבית זה לא דבר מושלם. ונראה לי שיש אנשים שהיו אפילו סובלים מכך...

curly - תודה! בפוסט הבא שאצטלם עמם אשתדל לעשות תקריב. לגבי השמלה, מעניין מאוד, גם היא לא נראתה בסניף הקרוב אלי..

Amit - שמחתי לתרום את תרומתי! אני מקווה שהמצברוח השתפר עוד יותר מאז שחרור הפוסט :)

olivia - תודה רבה! חכי לפוסט הבא ;)

shelley - גדול! אין ספק שהפסקת צהריים עם "אופרה" זה ה-דבר!! או שמא אני אבחר בד"ר פיל?? אם כבר daytime television אז עד הסוף..
חוצמזה שהטיפים שלך נשמעים לי מעולה ואני בהחלט הולכת ליישם בשינוי קל (הקפה יוחלף בתה כי אני לא שותה קפה..) תודה רבה רבה!

עבודה מהבית הפכה את חיי לקלים.. כשהאינטרקציה חסרה או כשמתחשק לי לקום בבוקר, להתלבש ולצאת מהבית אני יושבת עעם הלפ טופ באינטרנט קפה - מומלץ בחום! בנוסף הייתי ממליצה לשמור על סדר יום פחות או יותר קבוע בנוגע לשעות העבודה ואם את מרגישה שאת ממש, אבל ממש חייבת לישון חצי שעה ב-15:00 תפנקי את עצמך...

האאוטפיט שלך כל כך יפה וכל כך נשי ועדין, אני אוהבת את חוסר הפחד שלך ללכת עם מערכת עד הסוף ולהוסיף פרחים לשיער ולא רק אחד קטן בצד אלא לכל האורך.
מקסים.
הטבעת אכן מדהימה!

ד"ר פיל זה למתי שאת רוצה להשכיל באמת
ואופרה זה סתם בשביל הנחת

אאוטפיט מקסים, אהבתי בו הכל!

Oh, Oh, Oh, that look more beautiful, you're charming.
kiss

אני חושבת שיש יתרון גדול בלעבוד מהבית
הרבה יותר חופש הרבה פחות לחץ
התלבשת מקסים אהבתי את הקשת/פרח בשיער !

אני מאוהבת בשמלה, מותן גבוהה ואורך מושלם. נמאס לי כבר לראות את בנות ת"א עם חצאית מותן גבוהה שמסתיימת איפה שהישבן מתחיל. זה נורא! לא הגביהו את המותק כדי לקצר את האורך! מי שמעונין, שינקין + בוגרשוב מלאים ב"תחתחים בחוץ" (כמו שבן זוגי אומר) כתוצאה מטרנד המותן הגבוהה.

בנוגע לעבודה מהבית: חבר קרוב שעובד כמה שנים כבר מהבית, עשה לעצמו פינת עבודה בבית. ששם רק עובדים, לא סתם גולשים ולא סתם לומדים ולא סתם כלום - רק עבודה. ההפרדה הזו מקלה על חייו.

אהבתי אהבתי אהבתי ניראה כמו תמונות שלקוחות מעיתון אופנה (:

שבוע טוב!
מוזמנת לבקר (:

שמלה מקסימה ושילוב נהדר עם הנעליים, הלק ...בקיצור - מקסים!
אני מאד נהניתי לעבוד מהבית.
גם עכשיו, עם החנות, אני עוד מרגישה קצת כאילו אני עובדת בבית, כי זה הבית השני שלי ואני מרגישה שם כ"כ בנוח ובכיף!
ואני בעד ד"ר פיל.בהחלט.

כפי שכבר נאמר כאן
התגובות שלי צפויות.....
ובכל זאת , תמונות יפייפיות כל הכבוד לאריאלה והתלבושת כמובן נהדרת

החצאית מושלמת, וגם הפרחים בשיער ממש מזכיר את "נערת פריחת הדובדבן" , אנני יודעת מה את עושה למחייתך מהבית אבל כשאני הייתי פרילנסרית (ומתגעגעת לזה יום יום) הייתי מארגנת לי פגישות בבתי קפה או הולכת רק אני הלפטופ :) לפחות יומיים בשבוע , בכל מקרה בהצלחה

דרלינג הצלחת לעבוד עלי, הייתי בטוחה שמדובר בחולצה וחצאית. בכל מקרה זה מהמם, כי כמו שאת יודעת הסגנון הרומנטי מאוד חביב עלי.
בעניין העבודה מהבית - גם אני כאמור נדרשת לאותו עניין בימים אלה ואני חייבת לציין שיש בזה הרבה יותר יתרונות מחסרונות, במיוחד בחורף שכל כך בא להישאר בפיג'מה ולא לצאת לגשם. בנושא היעילות, אני מציעה לאמץ את שיטת רשימת המשימות - בכל יום הכיני רשימה של כל הדברים שאת צריכה לעשות וסמני וי על כל משימה שבוצעה.
נשיקות

רומנטי, מקסים!
אנחנו אוהבים..

אני יודעת שזה נשמע כלכך פוצי מוצי
אבל את כזאת חמודה! (:
החצאית פשוט מדהימה!
לא הייתי מנחשת בחיים שזאת שמלה!

אני מאוד אוהבת את האתר שלך ואת השילובים שאת עושה בבגדים.
כבר הרבה זמן אני עוקבת אחרי האתר ולא השארתי תגובה..
רציתי לשאול כמה עלו לך הסנדלים\נעליים ממנגו שיש לך גם בשחור וגם בבד ג'ינס??
תודה..

השמלה מקסימה, אבל מה שלכד את עיני הוא זר הפרחים הנפלא!
בקשר לעבודה, אני מסכימה עם שלי, וככה אני עושה עכשיו עם תקופת המבחנים באוניברסיטה. לקום ולהתלבש (ואנחנו יודעות כמה כיף זה להתלבש) ולהתחיל ללמוד. ככה אני לא מרגישה שאני מתעצלת בבית. אה ולראות אופרה זה פלוס רציני! :)
שבוע נעים!

תודה על העצות שנראות לי יעילות מאוד. אני לא בטוחה שאני הטיפוס של לפטופ בבית קפה אבל זאת נשמעת לי אופציה טובה להתאוורר ולהתמנגל קצת :)
ולגבי אופרה וד"ר פיל, אני אצטרך להכריע בעניין וזו תהיה בחירה קשה... אולי פשרה, חלק מהשבוע אופרה וחלק ד"ר פיל.

chickpea - ה"תחתים בחוץ" הצחיקו אותי! יופי של מטבע לשון המציא הבחור שלך.

moriah - תודה! הנעליים האלה עכשיו בסייל לא סגורה בכמה הן ירדו..

sharon - ברור שלהתלבש זה כיף, נראה לי שזה אחד מהיעדים שיהיה לי הכי קל לדבוק בהם בכל בוקר ויעזור לי לשמור על מצב רוח מרומם. :)

ראית? זה בראשי של YNET

http://www.bona.co.il/view.php?t=103937

curly - כן, ראיתי, תודה רבה ותודה רבה גם ל-chickpea על העדכון.

איפה הימים שריקי לייק הייתה משודרת בצהריים... זה היה פותר לך את כל דילמות האופרה/ד"ר פיל :))

shelley - לגמרי! ריקי לייק לוקחת את שניהם, בהליכה עם ידיים קשורות מאחורי הגב. איפה הימים ההם... :))