5/2/09

Keeping it simple

kids_blazer1

החלטתי לעשות הפסקה קלה לאאוטפיטים הוורודים (אמרתי הפסקה, לא אמרתי שאני שמה להם סוף!). מי שראה אותי בשבוע האחרון בהחלט נתקל בי עוטה גוון זה או אחר של וורוד ובנוסף כל חיטוט מעמיק שלי בארון חושף בפני עוד ועוד פריטים ורדרדים שיש בבעלותי אבל יש עוד גוונים בסקאלה, וישנם גם אאוטפיטים מסוג אחר - אולי לא דרמטיים וצבעוניים, אך אהובים לא פחות. ואם כבר מדברים על דרמה, נתקלתי לאחרונה בציטוט הבא של דיפאק צ'ופרה שמסרב לעזוב אותי: "כל הפעילות בטבע מבוססת על עיקרון המאמץ המזערי. עשו פחות, השיגו יותר. לבסוף, אל תעשו כלום, ותשיגו הכל".
קצת קשה לי עם המשפט הזה. קודם כל, כפי שכבר הבנתם אני ו"רוחניקיות" זה לא ממש ביסלי גריל: אני לא דואגת לפתוח את הצ'אקרות שלי, לא עושה מדיטציה, לא מעוניינת לנסוע לחודש של היטהרות באשראם בהודו ורגעים של התעלות רוחנית מגיעים אלי בעיקר בעת מסע שופינג מוצלח. בנוסף, המשפט הזה עומד בניגוד לכל הלך הרוח הפולני/ישראלי הרווח של "תלמד, תעשה, תעבוד, תשאף, תעשה, תעשה, תעשה..." מה זאת אומרת: אל תעשו כלום ותשיגו הכל? לאדם אינסטרומנטלי שכמותי, שרוב חייו מבוססים על השקעה-תוצאה, השקעה-תוצאה, קשה מאוד לקבל את זה. אבל אולי יש משהו בדבריו של ד"ר צ'ופרה הזה (כנראה שעם יותר מ-50 ספרים רבי מכר קשה לטעות). אולי מאמצים עילאיים ובלתי נדלים להשיג משהו "בכוח" נידונו מראש לעלות בתוהו, ואולי צריך לשם שינוי להרגע ולתת לדברים להגיע אליך. לא מתוך התבטלות אלא מתוך אמונה במהלך הטבעי של הדברים.
sigh. זה עוד לא חילחל לגמרי...

kids_blazer2

kids_blazer3

ובעודי עובדת על הפנמת המשפט וכל מה שעומד מאחוריו לקחתי את עצמי לזארה, גם בכדי לנסות למצוא רגע של התעלות עד שאחווה את ההארה שלי וגם בכדי לממש עוד חלק מכרטיסי המתנה שניתנו לי ליום הולדתי. את השופינג מיקדתי הפעם במחלקת הילדים בה מצאתי את הז'קט החמדמד הזה שלא רק שהוא מתאים לי בול, ולא רק שהוא עלה כמחצית עלות של ז'קט במחלקת הנשים, אלא שבתור הדובדבן שעל הקצפת הוא גם מצויד בסרט מתוק ומשובב נפש בחלקו האחורי. חבל שאני לא יכולה לראות את הגב שלי כשאני מסתובבת איתו בחוצות העיר.

תודה רבה לאריאלה (ששכחתי להודות לה בפוסט הקודם ומגיעות לה כל התודות האפשריות) ושיהיה שבוע טוב!
אל תתאמצו יותר מדי...

36 comments:

המשפט שבה את ליבי וגם מה שאת לובשת. simplicity זה שם המשחק, גם בחיים וגם באופנה..

מאיפה הפריטים?? הג'ינס מהממם, בדיוק כזה אני מחפשת.. וגם מאיפה הטבעת חותם? ועוד דבר - מה עם פוסט על איפור?

הג'קט פשוט מושלם!פשוט שיחקת אותה!:)
אני מאוד אוהבת כיוון מחשבה זה: לא לעשות כלום ולקבל הכל?
:) where do I sign?

I like the jacket and the pendant is also very nice shoes.
kisses

ג'קט נהדר, הוא מהTRF?

יפה שהפנמת את המשפט, ונראה כמו שכתבת שבסוף הגעת לסוג של הארה - אכן אי אפשר להילחם בכל דבר בכוח, ויש לנסות לתת לדברים לזרום אליך בטבעיות.

קשה להפנים, אך בסוגייה זאת יש כלכך הרבה אמת, אני בעצמי מהרהרת בה לאחרונה.

גם אני קונה לפעמים מהילדים שם, זה שווה:)

כמה עלה הג'קט? הוא מהמם:)

שני - טבעת החותם מ"טבעות" בדיזנגוף סנטר, הג'ינס מזארה מלפני שנתיים או משהו כזה. פוסט איפור על האש...

אנונימית - לא מ-trf, זה מממחלקת הילדים. אחלה מקום :))

מאיפה השרשרת??
מהממת!!

בידיוק היום כתבתי את זה בבלוג- keep it simple, כולם יודעים שמראה מתאמץ זה לא הכי שיק- פשוט בסופו של דבר זה הכי יפה, לא אוהבת להעמיס, לא צבעוני מידי ולא עמוס מידי, פריט אחד-שתיים שבולטים וזהו...ככה הכי יפה :-)

http://hadarii.blogspot.com/

וואוו,הג'קט מהמם ובכלל האאוטפיט נקי,אביבי,נעים לעין.

אני חושבת שהכוונה היא לא ל.. לא תעבוד ותקבל הכל אלא תאמין והדברים יסתדרו,גם אם לא תעבוד קשה.

הצבעים האלו הולמים אותך הרבה יותר (וכך גם הפתח החדש בהשקפת העולם)

הג'קט מדהים! אני תמיד קונה בזארה ילדים (וגם ב HM ילדים - הגרביונים שם מדהימים) ממש אהבתי את השילוב של הבגדים תתחדשי!

מאיפה הנעליים? מהממות!

miri - אין ספק שמחלקות ילדים זה תענוג. ומסתבר שלא מעט בחורות קונות שם. עם הרצון של המעצבים לייצר לילדים בגדים בוגרים ולא תינוקיים ועם מגוון המידות זה ממש משתלם.

אנונימיות - השרשרת ממנגו, כיכבה גם בפוסט הקודם, הנעליים מניין ווסט מהקיץ שעבר.

לפעמים להיות קטנה זה לא הכי גרוע, גמני מוצאת לפעמים דברים ממש מגניבים בחנויות ילדים!
ממש אהבתי את הכל, את הג'ינס קצת פחות, אבל בקטנה(;

את עוסקת בתחום האופנה? (:

הג'קט פשוט מקסים !

רותם - עדיין לא :))

מראה מושלם בפשטותו ועם זאת מקסים. בדיוק כמו שאני אוהבת.
אם להשתמש באחד הסלוגנים של בית השקעות כלשהו (כל אחד בתחומו..)
Smart And Simple
לא מפסיקה להנות מהבלוג שלך

את כל כך ורסטילית , אני חושבת שאין מתנה טובה יותר מזו לחובבת אופנה , באמת :-)
בזמן האחרון את משחקת עם צבעים בצורה נפלאה ומחמיאה ופשוט לוקחת את הלוק שלך לכל מיני קצוות , כל הכבוד !!
ולגבי המשפט הזה של אדון צ'ופרה :אני לא יודעת למה הוא מתכוון כשהוא אומר ''כל הפעילות בטבע'' , לא נראה לי שטרף יפול לחיקו של טיגריס שרובץ על הספה בג'ונגל שלו , אבל כמי שכן תרגלה מדיטציה בצורה מעמיקה אני נוטה לחשוב שאולי אולי הוא מתכוון ב''הכל'' להשגת שקט פנימי -אמיתי .. ואותו ניתן להשיג רק כשעוברים ממרדפים ותאוות אינסופיים וממעגל הסבל להתבוננות כנה ושקטה ...ל''לא לעשות כלום'' ...
כמובן שאי עשייה כזאת כרוכה בהרבה הרבה למידה , קשיים , והבנה רוחנית , ותרגול .
ובטח שזה נשמע תלוש קצת למי שלא חי את העולם השלם, העמוק והרחב הזה ..
המילה ''הכל'' בציטוט הזה היא נושאת הצופן , ההכל שלו הוא לא בהכרח ההכל שלנו וזה ההבדל ..
ו-כן , מה שכתבת בסוף על אמונה במהלך הטבעי של הדברים מראה שאת בהחלט מבינה עניין ( פסיכולוגיה .. בכל זאת ) ... אולי במשפט הזה הוא דיבר בעיקר על קבלה והתבוננות שקטה במהלך הדברים .
תודה על פוסט מעניין וצילום רענן ונקי
:-)

מזל טוב על המעבר לעמוד הראשון בגוגל!!! כל הכבוד :)

וואו אהבתי ...מאיפה הצמידים??

אנונימית - הצמיד הכחול ממנגו2 הצמיד הלבן מבסטה בהדר.

misty - אין ספק שהמשפט הזה לא אמור להילקח במשמעותו הפשטנית, וזה אולי מה שעושה אותו ללא הכי קל לעיכול... בכל מקרה שזה עוזר (לי לפחות) לכתוב את הדברים ולהתדיין עליהם עם אנשים אחרים.
תודה רבה!!

ממש אהבתי! איזה יופי של לבוש, אני תמיד אוהבת יותר דברים פשוטים

בואנה, אני חייבת לעבור יותר במחלקת ילדים, משתלם להיות קטנה ורזה הא?

I've never given much notice to pinstriped jackets, but this is really cute. Esecially worn with nothing too extravagant!:) Cute!

http://soitstartedwithanobsession.blogspot.com/

הסרט על הג'קט כל כך מתוק!
איזה כיף לך שאת יכולה לעשות קניות בזארה קידס...תתחדשי לך,הוא באמת מקסים!
שיהיה יום מעולה =]

ממש מעניין אותי מה את מוצאת בשרשרת הזאת? מה היא מסמלת עבוריך? אני ממש מנסה לימצוא את היופי והיחוד בה ולא מצליח, היתי רוצה לישמוע מה את חושבת או מרגישה כלפיה...את לובשת אותה הרבה.

אוי הז'קט ממש חמוד ויפה!
גם אני אוהבת לקנות ב ZARA ילדים, טוב לדעת שיש עוד אנשים כמוני (:

והמ, איזה מידה זה? 11-12 או 13-14?

the eye - אני מאוד אוהבת את צורת הכנף ובכלל כל הקשור לציפורים, כנפיים, נוצות. נוסיף לזה את הערך הסנטימנטלי שיש לשרשרת עקב העובדה קיבלתי אותה במתנה. ולפעמים פשוט אוהבים משהו בלי הרבה צורך בהסברים.. :)

אנונימית - הז'קט במידה 11-12, מה שאומר שהוא בא גם במידה עוד יותר גדולה.. ראיתי שם גם ז'קטי ג'ינס שמיועדים לבנים (יוניסקס לגמרי) ונראו עוד יותר גדולים מכל הנ"ל.

thanks !!

אני ממש ממש אוהב את היכולת שלך לשחק עם סגנונות ועדיין להישאר איפשהו נאמנה ואופיינית לעצמך.
בכל מקרה - הבלייזר מושלם! ואפילו שהצבעים הקרים הבהירים האלו מושלמים עלייך - אני אתגעגע לוורוד!

הבלייזר ממש יפה!! וכך גם יושב עלייך יפה.האהבתי את המישפט שהזכרת נכון תמיד צריך לשמור על הפשטות ,כמו שאומרים שהמוסיף עושה את זה יותר גרוע חחח ,בקיצור עוד פוסט יפה ומושקע כמו הרבים שהיו לך (:
מוזמנת לבקר (:

אני כול כך מקנאה בך על הז'קט המושלם הזה.

לפעמיים משתלם להיות אקסטרה סמול, לא? :)

narkis - תלוי באיזה יום את שואלת אותי את השאלה הזאת...:))

בתור מוכרת ותיקה בחנויות בגדים, אני שומעת תלונות על כול מידה אפשרית, ואני יכולה רק להגיד לך מה שאני אומרת לכולן - זו לא המידה, זו הגזרה!

לכן לעולם לא אוכל למצוא ז'קט במחלקת ילדים, החזה שלי לא יעמוד בלחץ:)

האאוטפיט מ המם :)וזארה קידס זה בהחלט מוצלח ביותר, מחירים מעולים והפריטים לפעמים אפילו יותר מוצלחים מאצל הגדולים.

ג'קט נהדר ושרשרת מופלאה אף יותר.