5/25/09

על הפרנזים

On the fringe
fringe1
T shirt - H&M, Skirt - Bezal'el market, Fringe necklace - made it myself, Shoes - Mango, Sequined beret - Alembika

So many outfits, so little time! and every time I decide on an outfit comes another outfit and mixes things up. Oh well, as long as it keeps life interesting. Today I wore my fringe necklace (DIY project) along with a basic U neck T-shirt, a cute short skirt I bought in the market, my favorite "shoes of the moment" and a sequined beret I received as a gift from my lovely friends Ruth and Shani (thanks babes!).

יש כל כך הרבה אאוטפיטים שאני רוצה לחלוק וכל כך הרבה פריטים שמחכים להצטלם - אני ממש לא מספיקה! ובגלל שאני מתלבשת בהתאם למצב הרוח (ע"ע הפוסט הקודם) ולא על פי "מה שאני צריכה ללבוש", צצים בכל יום שילובים חדשים שמשנים קצת את התכניות אבל עוזרים לשמור על החיים מעניינים.
היום החלטתי על אאוטפיט קליל וקצרצר אשר משלב את יצירתי האחרונה - שרשרת פרנזים (וכידוע, כל דבר אשר כולל בתוכו פרנזים הרי הוא משובח!). ראיתי את השרשרת הזו באחד הבלוגים (נדמה לי שאצל קרלה) ומיד אמרתי לעצמי: "היי, גם אני יכולה להכין אחת כזאת". זה משפט שאני אומרת הרבה אבל לרוב הרעיון דועך ומתמסמס איפה שהוא בדרך לביצוע, כנראה עקב עומס של רעיונות ופרויקטים, אבל הפעם לא ויתרתי לעצמי ואני מאוד מרוצה מהתוצאה. על מנת לא לגנוב לשרשרת את ההצגה בחרתי בטי שחורה וצמודה וחצאית קצרצרה שקניתי בשוק בצלאל.
שוק בצלאל התגלה בשבועות האחרונים כמקום חם לקניות (תרתי משמע..), בייחוד בסטה אחת ספציפית שדורשת נבירה וחיטוט מייגעים אבל הניבה אחלה פריטים כגון החצאית הנ"ל, שתי חולצות "שיפון" אווריריות ומקסימות, טוניקה פרחונית עם פפיון באזור החזה וטוניקה תכלכלה מתוקה. וזה לא הכל. שותפתי לחיטוט ולנבירה אף הגדילה לעשות ו
הקדישה פוסט, מוצלח מאוד לדעתי, למציאות שהעלנו בחכותינו בשוק. ולא יכולתי לסיים את התלבושת בלי הנעליים שאני כה מאוהבת בהן לאחרונה ובכובע הפאייטים המגניב שקיבלתי במתנה מחברותי המהממות שני ורות.

fringe2
טי שירט - H&M, חצאית - שוק בצלאל, שרשרת פרנזים - הכנתי בעצמי, נעליים - מנגו, כובע ברט מפאייטים - אלמביקה



המשך שבוע מעולה!

30 comments:

מדהים. קניתי השבוע כזאת שרשרת בדיוק בצבע זהוב. לא ראיתי כזאת על אף אחת עד עכשיו, אבל איכשהו בחנות היא הרגישה לי נכונה.

אהבתי את החצאית, כמה היא עלתה ?

יצא לך הכי שיק צרפתי..
מהמם בעיני.

אני מכירה את דוכן ה-30 שקל בבצלאל, הוא אכן שווה את הנבירה. תודה על הלינק לפוסט של אנה, הוא עשוי מעולה ונותן השראה לביקור בדוכן המדובר.

איזה שרשרת מגניבה, וגם החצאית !

אנונימית - 30 ש"ח, אין החלפות ואין החזרות :))
כפי שציינה גם shelly .

shelly - זה אחלה מקום, השאיר אותי עם נמק קל ביד אבל שווה לגמרי את המאמץ.. תודה רבה! :)

השרשרת פשוט מדהימה!!
שבוע קסום(:
מוזמנת לבקר(:

ever more elegant, I love that look shoes are also very nice.
kisses from Spain.

פשוט מקסים כהרגלך.
את מעוררת המון השראה!

לוק מהמם! החצאית מקסימה ושאר הפריטים של החברה לשופינג!

אפשר מפה של איך להגיע לדוכן?
אני מתה לראות את הפריטים במו עיניי, קשה להאמין שהם נרכשו בשוק!

לוק מקסים ומעורר השראה.
אשמח אם תוכלי לבקר גם בבלוג הטרי שלי.

Luba - חן חן! ביקרתי בשעות האחרונות ואף השארתי את חותמי :)

שרונה - אין לי מפה מדויקת אבל השוק לא כזה גדול ויש נ"צ שיהיה לך קשה לפספס: מדובר בערימה ענקית של בגדים שברגע נתון נוברות בה לפחות 8 נשים. הבגדים לא תלויים ולא מקופלים אלא זרוקים בערימה ענקית וצריך לחטט. יש שם גם שלט שכתוב עליו "זארה. אין החלפות ואין החזרות". לא יודעת מה הקשר לזארה אבל יש שם אחלה דברים.
חפירה נעימה!

האאוטפיט מקסים! את כבר יודעת מה אני חושבת על החצאית, אז אני רק אוסיף שהכובע ברט מושלם!!! ויפה לך מאוד:)
נשיקות!

מקסים!

איזה קטע, לפני כמה חודשים קנינו באיזה חנות סידקית כמה מטרים של פרנזים בכל מיני צבעים והכנו שרשרת וכמה אביזרים..

עדיין לא יצא לנו להשתמש בהם, נחשי מי עשתה לנו חשק עכשיו להתאבזר ביצירות הפרנזים...?

מקסימה כרגיל :]
אהבתי את הסנדלים !!!

גם אני מצאתי את החלק הזה בשוק בצלאל, לפני בערך כחודש יש להם שם חולצות מקסימות אני מקווה להעלות בזמן הקרוב אאוטיפ עם מה שקניתי שם (וקניתי הרבה)

ולעיניינו - דר אאוטיפ מקסים כרגיל !

אאוטפיט מושלם בעיניי, השרשרת, הברט. perfect 10.

תראי, דר קטנה, אין ספק שהקיץ מוציא ממך את המיטב.
ובגלל, ובכלל >> את צריכה to go out more יקירתי, no more לובי של הבנין בשבילך! אני בא להוציא אותך ולהקים לך סט בלבניות במפרץ! קונטרה הולמת לנוף האורבאני של תל אביב(נארגן משהו עם אריאלה...).

השרשרת מקסימה!
איך מכינים? :)

fabulouslulu - זה לא מסובך מדי ועוד הערב אעלה כאן בתגובות "הוראות הכנה". השרשרת לא לידי כרגע ואני רוצה לתת הוראות ומידות מדויקות.
תודה!

Ariel - יאללה, אם אתה מארגן אז סבבה. רק תודיע לי מתי להגיע :))

תני לי לדבר עם ה boys שלי בבז"ן! :)

ברגעים כאלו אני חושבת לעצמי, כמה חבל שאני והמחשב לא חברים.
אפונה כל הכבוד לך,
ממש כיף לראות אוהבי אופנה ויודעי דבר אמיתיים בארץ הקודש ועוד חיפה!!!!!!!!!טוב לדעת שאני לא לבד
אני חברה של אורלי, ועכשיו אני רואה את הלינק שהיא שלחה. אז כמו שציינתי שם כבר, סחטיין עליך ועליה....תבלו

כפי שהובטח, הוראות הכנה לשרשרת פרנזים:

החומרים הדרושים:
- 30 ס"מ של שרשרת "גורמט" או שרשרת חוליות כלשהי ממתכת, רצוי שהחוליות תהיינה גדולות (אני השתמשתי בשאריות של שרשרת גורמט שנותרו לי מפירוק של שרשרת אחרת).
- רצועת פרנזים באורך 25 ס"מ (ניתן לרכוש בחנויות תפירה, במחיר של שקלים בודדים).
- סוגר לשרשרת.

כלי עבודה: קאטר קטן, מחט וחוט בצבע של רצועת הפרנזים שנקנתה.

זמן הכנה משוער: 5 דקות (תלוי ברמת המיומנות).

חותכים בעזרת הקאטר את שרשרת המתכת לשני חלקים שווים. מחברים שני קצוות של החלקים באמצעות הסוגר, ואת שני הקצוות הנותרים משאירים חשופים. לכל אחד מהקצוות החשופים תופרים קצה של רצועת הפרנזים על ידי השחלת כמה מילימטרים של רצועת הפרנזים לתוך חוליית המתכת האחרונה, קיפול הרצועה ותפירת הקצה לחלק האחורי של רצועת הפרנזים. (זה כאילו שעושים לרצועת הפרנזים "מכפלת" בקצה אשר לתוכה מוכנסת החולייה האחרונה של שרשרת המתכת.

והרי לכם השרשרת!

knock yourselves out!!

תודה רבה, שיחקת אותה!

תודה!!! מחר אלך לקנות את החומרים :)
את מוזמנת לבלוג שלי

אפשר קלוזאפ לשרשרת?:)

איזה חברות מהממות יש לך
קונות לך כאלה מתנות יפות
חבל שאת לא מתקשרת אליהן יותר.
הן מתגעגעות אליך

החצאית הזאת כל כך לא נראית מהשוק (בחיי הייתי נותנת לה טופשופ) וזה -לעניות דעתי- בזכות הבנאדם שלובש אותה. לתת מראה "יוקרתי" לבגד מהשוק זה כשרון שיש למעט אנשים, ואת כמסתבר התברכת בו. מזל"ט!

אה, והשרשרת ממש יפה! ח"ח:)

you're beautiful<3

great shoes and lipstick!!


x

תראי מה מצאתי :

http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2009&mon=05&evt=lohan-ronson&pic=lindsay-lohan-pays-ronson-a-visit-05.jpg

חח יפה לך(: