5/9/09

קצב מטורף

Double Time

flowers1
קרדיגן - פול אנד בר, חולצה - זארה (ישנה), ג'ינס- מנגו (ישן), סנגלים- זארה

איזה שבוע מטורף ומתיש עבר על כוחותינו. מה שבטוח הוא שחוק המאמץ המזערי לא היה בו, אפילו לא במעט - וזה מה שנקרא, דיבורים לחוד ומעשים לחוד... ניסיתי להחיל את החוק הזה על הבלוג, וקיוויתי שהוא יכתוב בעצמו איזה פוסט אחד או שניים, אבל זה לא ממש עבד!
יום שישי היה "הדובדבן שעל הקצפת" וחתם את שבוע ההתרוצצויות בעוד כמה התרוצצויות שבמרכזן היתה חווית לקיחת הרכב לטסט. אין ספק שזוהי חוויה גברית בעליל ומלאת טסטוסטרון (האישה היחידה מלבדי במכון הטסטים העמוס היתה הפקידה) ובדיוק בשל כך החלטתי ללבוש אאוטפיט נשי ומצויץ ביותר. הרי הייתי חייבת להיות לבושה בהתאם על מנת לבצע את הפעולות הבאות: "תני גז... תלחצי על הברקס... הגה ימינה... הגה שמאלה... צאי מהרכב... כנסי לרכב... סעי קדימה... עוד קצת... מה, את מנסה לדרוס אותי?! (הלצה שובניסטית טיפוסית ביותר על חשבון הבחורה היחידה במקום) ... איתות ימינה... איתות שמאלה... לפתוח מכסה מנוע..."
אם כן, על מנת להפגין את נשיותי בתוך ים כרומוזומי ה-Y שמסביבי החלטתי לעטות תלבושת וורדרדה ועתירת דיטיילים: החולצה נרכשה לפני כחמש שנים וכל אביב, בתקופת סידור הארון אני נתקלת בה שוב ומאושרת בכל פעם מחדש שיש לי אוצר כזה - מלאה כיווצים, עיטורים וחלקה העליון נראה כתחרה מנוקדת. הסנדלים מעוטרים בפרנזים ואחרי ש
פיספסתי את הזוג ההוא, אתם יכולים לשער לעצמכם שכשנתקלתי באלה פשוט לא יכולתי להשאיר אותם בחנות, יצורים שעירים וחינניים שכמותם. הקרדיגן כבר מוכר לכם ואני חייבת לציין שאני נהנית ממנו מאוד ומוצאת לא מעט אאוטפיטים שאני יכולה לשלב אותו בהם.עוד מחדשות השבוע האחרון: קיצרתי קצת את השיער ופיתחתי התמכרות בינונית עד קשה ל-Ebay. הקטע הוא שאי-ביי מוצף בהמון המון ג'אנק וצריך לברור היטב מבין ערימות הזבל ולחפש בנרות פריטי אופנה מגניבים. נראה לי שממש התמכרתי לחיפוש ולמרדף אחר החצאית או השמלה האולטימטיבית, יותר מאשר לאקט הרכישה עצמו. עם זאת, ביצעתי כמה רכישות שעושות את דרכן אלי ברגע זה מקצוות שונים של העולם (למה כל הפריטים המגניבים נמצאים בחוף המערבי של ארה"ב או בסינגפור??) וברגע שהחבילות תגענה לביתי אוכל באמת להעריך את הכדאיות של כל העניין.

flowers2

flowers3

flowers4

כמובן שלא יכולתי להתעלם מהפריחה המדהימה שיש מסביב ולכן עטתי על שיח בוגונוויליה נאה בקרבת מקום מגורי ועגבתי עליו בעוד אריאלה מתעדת את המעשה (תודה רבה!).
שבוע טוב לכולם!

16 comments:

צילומים יפים
והבוגונוויליה אביבית ומקסימה
מחכה לראות את הרכישות שלך מ-Ebay
שבוע טוב.

תתחדשי על התספורת ועל הנעלים! החולצה אכן מושלמת, דרך אגב , ראית בזארה את הסנדלים החדשות בצבע פוקסיה עם העקב הממש ממש גבוה?

miri - תודה! נראה לי שראיתי אותם, את מדברת על אלה שיש להם רצועה אחת לרוחב ושתי רצועות שמצטלבות והם גם באים בצבע ירוק זרחני / סגול / כחול רויאל? אם כן, סנדלים מדהימים, מושלמים לקיץ ומתאימים מאוד לאאוטפיטים ורדרדים ואפרסקיים. חבל שהעקב כה אימתני..

אביטל - תודה רבה! גם אני מחכה, נראה אם אכן הצלחתי לברור דברים ראויים מתוך הג'אנק.. :))

תתחדשי על התספורת והנעליים:]
אהבתי את הקרדיגן ..

הציפורנים של הרגלים זה נדמה לי הוא שהן בלי לק???

רק רוצה לוודא.

עסוקה עסוקה - אבל עד כאן!

מזעזע, אה? המניקוריסטית (אני) לא מילאה את תפקידה השבוע. היא היתה יותר מדי עסוקה :))

לוק מתוק בהחלט. החולצה עם הדיטיילים מקסימה, והקרידגן באמת נראה שימושי עד מאד.
הסנדלים מדהימות, ותודה על הקלוז-אפים (חבל שאין אחד לצמידים...)

התמונה האחרונה פשוט מקסימה!!
התאהבתי לגמרי.. הפרחים האלו הם אקססורי מצוין לאאוטפיט שלך!

לקבי ההאוטפיט - אהבתי הכל חוץ מהג'ינס. אני מאוד אוהב עלייך צבעים רכים ופסטליים כמו הלבן-אוף ווייט הזה והורוד בייבי הזה, אבל הג'ינס בעיני גס מדי. ג'ינס בהיר היה משתלב פה כמו חלום!

הסנדלים מדהימים יש לי כאלו בכחול כהה (:,והתמונות שלך מדהימות !
חח לגבי טסט\ רכב לא ממש יכולה עדיין להבין,עדיין אין לי רישיון חח
שבוע טוב מקסימה!

אהבתי במיוחד! והתמונה האחרונה מקסימה :) כל הורוד החזק הזה שמסמל קיץ סוףסוף!

forms part of your color that give the flowers, I see you beautiful.
A greeting from Spain.
kisses

יש מצב שאת עושה פוסט על בגדי ים או שמלות קייציות ?

יזה יופי של קומבינאציה !!!
הכל נראה עליך מדוייק ויפה.
אני כבר למדתי, אני את האוטו
משאירה אצל המוסכניק, והוא עושה את כל מה שצריך לקראת, בזמן ואחרי הטסט !
אני מוכנה לשלם את התוספת רק לא להתעסק עם הטיפוסים הללו.
מאד משתלם, מכיוון שלא צריך לרוץ למוסך אם לא העבירו את המכונית את הטסט בפעם הראשונה.
אני מאד שמחה שגילית את Ebay,
אסור להתיאש, צריך לדעת איך לחפש,
לנסות מילים נרדפות, או מילה כללית,
ואז צריך סבלנות לעבור על הכל.
זהו הפעם הגזמתי.
לינדה ה

Linda H - זה בהחלט יעיל להשאיר למוסך את האוטו ולא לשבור את הראש. מאיזושהיא סיבה חשוב לי להיות מעורבת בענייני הרכב (טראומות עבר ממוסכים..) אז אני תמיד מעבירה אותו בעצמי. ולגבי איביי, את לגמרי צודקת, אין ספק שצריך לדעת איך לחפש זה רק לוקח כל כך הרבה זמן. הכרזתי השבוע על "צום איביי" כי בשבוע שעבר הגזמתי לגמרי ושרפתי הרבה שעות יקרות מול המחשב.
תודה!

Http://daily-women.blogspot.com

The new blog of two French fashionistas, Olivia & Mariam 17 years old, the next designer of this generation ;) come on !
help us to be famous ;) see ya, xoxo