4/21/09

בחזרה לשגרה

Back to fashion routine

pink1

The birthday celebrations are over, but I'm sure I can make the next 364 or 363 days special enough with interesting outfits. Since the days are getting warmer I decided to wear my new short skirt (birthday present) in the "color of the moment", and paired it with a flowy silk top. The whole outfit soon became very flowy because apparently I live in a pretty windy city - but you already know that...

תמו חגיגות היומולדת (לפחות עד יום שישי, בו קבעתי לחגוג עם חברי בפאב האהוב) ובהזדמנות זו הייתי רוצה להודות שוב לכל אחד ואחת מכם על ברכות היומולדת הלבביות ועל האהבה שהרעפתם עלי - תודה רבה!
ועכשיו נותרו רק 364, או יותר נכון 363 ימים "רגילים" עד ליום ההולדת הבא אבל אני סמוכה ובטוחה שאוכל להכניס לתוכם קצת פלפל באמצעות תלבושות מעניינות (הרי לא לשם כך המציאו את הבגדים? בין היתר?).

הימים האחרונים הביאו עמם הזדמנות ללבישת בגדים קצרים עד קצרים מאוד וזה היה האות עבורי להוציא את החצאית הקצרצרה והוורדרדה (שכמובן התעופפה ברוח. חיפה... אתם כבר יודעים.) וחולצה דקה ואוורירית, שהצטרפה למלתחתי כבר בחורף אבל לא ממש יצא לי ללבוש עד כה. דבר נוסף שלא ממש יצא לי ללבוש או יותר נכון לענוד הם אקססוריז. משום מה מפלס האקססוריז ירד מאוד בחודשי החורף, כנראה כי היה לי קצת מסורבל להעמיס על ידי צמידים ולאחר מכן לנסות להשחיל אותה לתוך שרוול המעיל או לחלופין לענוד שרשרת מעל לסוודר עבה. בכל מקרה, סוף סוף הגיעה שעתם הגדולה של האביזרים ואני מניחה שנוכחותם תהיה מורגשת יותר מעתה. התחלתי הפעם בקטן וענדתי שרשרת עם תליון של אבן tiger's eye שקיבלתי לפני המון שנים מבת דודתי.

pink2
חולצת משי- זארה (מהחורף האחרון), חצאית- Topshop, גרביונים -American Apparel, סנדלים- Nine West.

pink3

עוד מהימים האחרונים: למרבה הצער חוויתי כמה "תאונות אופנתיות", ואני לא מתכוונת לכך שנתקלתי בבחורה שלבשה את אותם הבגדים כמוני. באחד הערבים ציון החליט להתעלל בז'קט שלי שהיה מונח על המיטה (my bad) והותיר אותו רטוב, ממורט ומעוטר בשני חורים. למחרת מיהרתי לצאת מהבית ותוך כדי החפזותי, החצאית שלבשתי נתפסה במסמר שממוסמר למשקוף של המזווה שלי ונקרעה באופן רציני. עדיין לא ברור אם אפשר לתקן את שני הפריטים הללו (אני מקווה שכן כי לא הספקתי להינות מהם מספיק) והתחושה היא של ביש מזל אופנתי. ובמחשבה שנייה, אולי זה כמו לשבור כוס - הרי כשמישהו שובר כוס אומרים לו "מזל טוב" אז ייתכן שזה סימן למזל טוב אופנתי ולשנה שתהיה מלאה בפריטי לבוש מעוררי השראה! (ועל זה נאמר - כל אחד מאמין במה שהוא רוצה להאמין...)
תודה רבה לאריאלה והמשך שבוע נעים!

32 comments:

Beautiful look, you are spectacular, it is nice that dress I like, a real "LOOK 10."
kisses

בגדים שנהרסו זה כל כך כואב.
מצד שני זה נותן לגיטימציה לקנות משהו חדש! אני תתחדשי!
חוץ מזה, קישוטי פרחים שנראה לי שתאהבי:
http://www.goldsaturn.com/girls/

אגב מזל טוב!

התמונה בה החצאית מתנופפת ברוח פשוט מקסימה! שיחקתן אותה!

מסכימה עם ספי לגבי החולצה. הייתי חולפת על פניה בזארה מבלי להתעקב עליה, אבל היא נראית עליך כ"כ טוב שאני חושבת לשנות את דרכיי.
מקווה שיש אפשרות להציל את הבגדים המסכנים...

אהבתי את הסנדלים :)

אז קודם כל - התלבשת מקסים, הגוונים האלו מושלמים בשבילך. שתיים - התמונה הראשונה מקסימה.
בגדים שנהרסים, בין אם במצב כמו שקרה לך ובין אם בכביסה גרועה - זה פשוט מבאס. בעיקר כשאלו פריטים יחסית חדשים. אלו הרגעים האפלים שלנו, הפאשוניסטים!

מוזמנת לבלוג שלי :)

אהבתי את החולצ, אוורירית וקיצית!
מאחלת לך שנה ללא תאונות אופנתיות (וללא תאונות באופן כללי)

אאוטפיט מקסים. מאוד מחמיאים לך הצבעים האלה.
וגם אני אוהבת להאמין באופטימיות שבשבירת הכוס או קריעת החצאית (לא עלינו ! חח)


יום נהדר:]

פשוט מאוהבת בתמונות שלך וברוח החיפאית הזו!
כל פעם נהנית מחדש מהפוסטים!

יש לי מישהו גם לגבי המעיל (הוא הציל לי מעיל שהחתול החליט שהוא משטח גרוד לציפורניים) וגם מישהי לחצאית.

שניהם בתל אביב.

ומאוד מאוד מאוד אהבתי את השילוב.

אהבתי מאוד את האאוטפיט, השילוב הוא שילוב מקסים שאני הייתי חושבת שיראה מגוכך מפני ששני הפריטים בצורת A ודווקא הוכחת אחרת. הסנדלים שלך מדהים ואני כמוך גם מחפשת קיץ רצועות רצועות ורצועות.. הדבר היחיד שלא אהבתי כבר בכמה אאוטפיטים שלך זה שילוב של גרביון מתחת לסנדל רצועות, בעיני זה נראה מגוכך..

tres chic!
אהבתי מאוד, את עושה לי חשק עז למלא את הארון שלי בגוונים הללו

טל - עיטורים מקסימים. בכלל, יש ברשת כל כך הרבה רעיונות לעיטורים לשיער(מחומרים שאינם מתכלים) שנראים לי די קלים לביצוע ואני ממש רוצה לעשות. כל מה שצריך זה להשקיע כמה גרושים בקניית חומרים ופשוט ליצור..

lena - דווקא היום בכלל לא היתה רוח בחיפה, אבל משום מה יש לי הרגשה שהיא תצוץ ותשוב בצילומים הבאים :)

לגבי התאונות, זה אכן מבאס ולרוב לא נהרסים לי בגדים, בטח שלא שניים ברצף!! בכל מקרה אני שומרת על אופטימיות (מרקס, אני אקח ממך את הפרטים של ה"מישהו" הזה)..

אנונימי 23:20 - גם אני חשבתי בדיוק אותו הדבר לגבי הגזרה של שני הפריטים אבל הייתי חייבת לנסות ולראות אם זה עובד. כמו כן האינסטינקט הראשוני גם היה לשחק עם הצורה שבה החולצה מונחת (למשל להוסיף חגורה) אבל מהר מאוד הבנתי שזה רק יגרע. בכל מקרה, המסקנה היא: לנסות לנסות לנסות!

תודה!!

פשוט יפה!Love love love :)

loving the outfit and your nail colour!!

בתמונה הראשונה יש בך משהו שמזכיר לי את אפרת גוש..

את מתלבשת כל כך יפה! (:

תראי, אני לא יודע מה לגבי יום ההולדת שלך, אבל נראה לי שאת צעירה בשנה דווקא.
that's a good sign, no?
:)
לגבי תאונות אופנה - מה לגבי פריטים שאחרים הורסים לך? כמו אותו מעיל עור שאחי (שדווקא חיבבתי עד אותו יום) קרע לי אחרי שהשאיל אותו ממני, שבוע אחרי שקניתי אותי במחיר של שתי משכורות צבאיות (רמה א' פלוס, כן? :).
בגדים, אתם חייבים להיות כאלו סנטימנטלים בעיניינו?!?! דאמ איט.

what a beautiful outfit. your blog is wonderful!

Love your skirt, marvellouse

This is such a cute girly outfit! Pastels look wonderful!:)

קטונתי מלבקר תלבושות, אבל אני כן מאמינה בייחודה של אסתטיקה. שני החלקים של התלבושת יפים בנפרד, אבל אני לא מרגישה את ה"קיק" עבור שניהם ביחד-- לחצאית מגיע את הכבוד הראוי לה , עד לנקודה בה היא נגמרת (גבוהה? נמוכה? לך הפתרונים) והחולצה רוצה לחשוף זוג רגליים יפות וארוכות. לא? אשמח לשתובה מעניינת.
בקשר להרס הבגדים- בכל בגד שאני תופרת לעצמי יש תמיד איזשהוא פגם, מה שהופך אותם לשלי. אם אפשר לתקן, גם אם לא לחלוטין, יהיה לך סנטימנט גדול הרבה יותר... בהצלחה!

קצת באיחור אבל המון המון המון מזלל טובבבב (:,אהבתי מאוד את הלק ואת החצאית המדהימה .
סוף שבוע מקסים (:

סוף סוף לאחר זמן ממושך הצלחתי להגיב[=
לחצן ה-tab עושה את שלו (-;
דרך אגב-הוספתי תמונה של הברביות בבלוג,נזכרתי שצילמתי אותן במצלמה של אימי

המון מזל טוב! סורי על האיחור חח

היי דר מה שלומך..
אני זוכרת שהי לך פוסט די מזמן על חנות משקפי שמש שיש ברחוב הרצל בהדר, עברתי על הבלוג ואני לא מצליחה למצוא את הפוסט הספציפי... בקיצור- מה הכתובת?!?!?!

what a pretty dress

www.littlemissdressup.com

תודה רבה על איחולי המזל טוב!
קירייתית - את בטח מתכוונת לפוסט שלי ממאי שעבר "לרדת להדר לאלתר"
http://afoona-pea.blogspot.com/2008/05/blog-post_25.html
זה רשום שם. תהני!

אני מתה על הורוד הזה. אהבתי את החצאית והגרביונים ושהם באותו גוון.
הסנדלים אחלה, אבל הם לא קטנות??? נראה כאילו האצבעות "בורחות" החוצה...

הצבעים מאוד יפים לך

תמיד אני משוטטת בזארה ובכל אביב ישנה הבלחה של חולצות המשי האלו , ותמיד תהיתי מי לעזאזל תראה טוב בזה ?? למי זה נועד ?? ואת התשובה
:-) , החולצה פשוט יפהיפיה עלייך , הגוונים שלה מתוחכמים ביותר ומאוד מדויקים , ואהבתי את כל השילוב הורדרד -עתיק הזה ... יפה לך מאוד בדים עדינים ונוזלים , וגוונים רכים ... u-מזל טוב !!!