3/16/09

עוד לא שם

Not there yet

yellow_backgrnd1

yellow_backgrnd2

השמש זורחת אבל אני עדיין מתעטפת ומתחממת בעזרת שכבות ומעילים.
עוד לא הגיע הקיץ, לטוב או לרע, ואפשר לחכות קצת עם הגופיות (לפחות עד סוף השבוע..). ביום ראשון יצאתי מהבית עם המעיל הכי מחמם שיש לי וגם צעיף. אולי זה בגלל שאני יושבת במשרד ולא ממש חשופה לאור השמש המחמם, או שפשוט החורף הזה הוא סוג של "late bloomer" שנותן את מופעיו הגדולים דווקא בתקופה שהוא אמור לפנות את הבמה לעונה הבאה. אני, כמובן, אשמח להשיל מעלי את השכבות, אבל כשחושבים על זה, הגישה המרדנית דווקא מוצאת חן בעיני: החורף הנוכחי שם עלינו קצוץ ועושה מה שבראש שלו - ממטיר כמויות עצומות של גשם ביממה אחת במקום לפזר אותן על פני פרק זמן ממושך, מתעתע בנו עם איזה סופ"ש שרבי פה ושם ואז מחזיר אותנו למציאות באמצעות גל קור. לא פראייר החורף הזה, ללא ספק...
האאוטפיט הנוכחי עוטף אותי היטב עם גולף (נו, קר לי), ומעיל שהבאתי ממילאנו. המעיל לא עבה במיוחד אך הוא ממולא בפוך אמיתי, שמחמם כמו שרק פוך אמיתי יודע. לאלמנט החימום הנדרש מתווסף גם אלמנט הצווארון המעובה והמגודל שמאפשר לי לשים וי (נדרש עוד יותר) ברובריקת האטרקציה והעניין. אני חייבת לציין שהמעיל הזה מזכיר לי את תצוגת סתיו-חורף 2009 של המעצב היפני Junya Watanabe בה מעיל הפוך חוזר בשלל וריאציות וצורות. אפשר לסמוך על Watanabe, שהתמחה בבית האופנה Comme des Garçons והתחנך על ברכיה של Rei Kawakubo, שיספק בתצוגות שלו שפע של עניין ויצית את הדמיון תוך שניות ספורות. התצוגות הללו תמיד מכניסות אותי למצב רוח של הרהורים פנטזיונריים ואפוקליפטיים, במובן הטוב, כמובן, ולמי שלא מכיר אני ממליצה להציץ ולהתרשם.

yellow_backgrnd3
מעיל - TRUSSARDI, גולף אפור לא ממותג, שמלה שמתפקדת כחצאית - AA, מגפונים - Mango

תודה לאריאלה על הצילומים.
לילה טוב!

13 comments:

A beautiful look, but first let say, the better the hair loose.
Kisses.

איזה כיף לראות סוף סוף את המעיל המדובר! מאוד מעניין ופותח המון אופציות...אני מתה על הרקע, כרגיל :)

איך ידעת שהמעיל ממולא בפוך אמיתי? אני מחפשת מעיל מחמם אבל אין לי מושג איך לזהות...

זה מצוין על התווית, וגם צורף למעיל אטיקט שציין כי המעיל ממולא בפוך אמיתי ולכן יש לטפל בו בהתאם
(handle with care שכזה).
כלל אצבע די פשוט להבחנה בין פוך אמיתי לסינתטי: המחיר. סינטתי יהיה זול יותר (כמו גם בשמיכות וכריות).

כזה הייתי צריכה בדיוק היום באוניברסיטה - פשוט לסגור, להתחפר בכיסא ולנמנם. והיופי שלו זה רק בונוס.

yaelb - אח, איך זכורות לי שעות נמנום בתוך מעיל, בייחוד בחורף, בהרצאות שאחרי ארוחת הצהריים. איפה הימים ההם?? :))

שמש שקרנית!
בת"א זה מלווה גם ברוח מקפיאה, אז מעיל עוטף כזה מתאים בול.
אפשר ממש לדמיין איך מתכווצים בו ומחבקים את הצווארון כשהרוח מנשבת :)
איזה גוון השפתון שלך? של איזו חברה? הוא נראה ממש יפה, אבל לא כבד מדי. אני מנסה למצוא ליפסטיק אדום שלא כל כך צועק, אבל ללא הצלחה.

WWWWooooooooWWWWW
איזה אוטפיט מהמם !
אני התאהבתי במעיל !!!
יש משהו מקביל בארץ (משהו שמזכיר
את המעיל שלך בגזרה ובצבע ? )
פשוט מהמם !
ביי
Linda H

מעיל מגניב בעליל (: (חרוז לא מכוון, סליחה)

מעיל מהמם , אבל הפעם לא אהבתי את המראה הכללי כל כך , משום מה השילוב של הגולף החצאית והגרבונים , גם מבחינת הצבעים עצמם , נראו לי כמו כמעט כמעט מראה של תלמידת מדרשה דתית ... חושבת שאולי הייתי מצוותת לו מכנסיים , אבל אולי זה רק אני . בכל מקרה הוא מגניב ובעל נוכחות !!!

היי אפונית,

מתוך שיתוף פעולה עם אתר bamoda אנחנו מעבירים את הבשורה לעוד אוהבי אופנה חיפאיים באתר:

http://www.haifacity.com/article.asp?articlecode=1620

ברכות,
צוות חיפהסיטי

Linda H- אני תמיד טוענת שיש הכל בארץ (אני באמת חושבת ככה. טוב נו, אולי חוץ מסופגניות 'קריספי קרים'). בכל מקרה לא נתקלתי באחד כזה באופן אישי אבל אני מאמינה שאפשר לחפש ולמצוא. אולי במקומות לא כל כך צפויים כמו למשל שווקים וכאלה. ובטח עכשיו המחיר למעילים מצויין..

תודה רבה לצוות חיפהסיטי!!!

מאז שמרקס הפנה לכאן אני קוראת אנונימית. המעיל הזה הוציא אותי מהאנונימיות. אני בפינלנד עכשיו וסוף כל סוף ירד לי האסימון שמעיל הצמר שלי ממש לא מתאים לחורף הפיני ואני מחפשת לי כזה מעיל - אבל עם נוצות ברבור (שזה הכי מחמם) וארוך. אהבתי דווקא מאוד את השילובים וממש לא חושבת שזה תלמידת מדרשה. אני בכל אופן לא ראיתי אף פעם תלמידת מדרשה עם כאלו נעליים :)