2/26/09

בא לי

Current Obsessions


התמונות לקוחות מ-getty images , ashitalia , mangoshop.com , מכאן ומכאן

1. חיקויי המגף/סנדל של Martin Margiela. נעליים לא פרקטיות בעליל, ולא ברור מתי אפשר לנעול אותן (בערך שלושה ימים בשנה) כי בחורף קר מדי איתן ובקיץ כנראה שיהיה חם מדי. עם זאת, כל כך מקסימות. עיני 'רובוקופ האופנה' שלי ננעלו על מטרה נאה כזו מבית ASH ואחרי מספר ימים של מחשבות בלתי פוסקות נכנעתי ליצר וסרתי לחנות על מנת למדוד אותן. למרבה הצער, המחיר היה מזעזע ביותר (הלו, יש מיתון!) וגם לא היה זוג במידה שלי (גם אם היה, לא הייתי קונה. נשבעת!!). אז הסתפקתי בחיקוי של זארה - בקרוב העדויות המצולמות.

2. לחמניות. יש לי בשבוע האחרון תאווה בלתי נשלטת ללחמניות, לבנות ופריכות, או לחמניות "שמונה" עם פרג. הכי פושטיות שיש, רצוי עם חמאה. פעם נהגתי לטעון ש"לחם זה לא אוכל" וארוחה ללא בשר לא נחשבה בעיני לארוחה, אבל כעת רק תנו לי מהלבן הלבן הזה ואהיה מאושרת עד הגג.

3. לק בצבע סגול מטאלי. אני מכורה לצבע הזה בימים האחרונים, ובייחוד לגוון Midnight Star של Orly שגורם לי לחייך בכל פעם שאני מעיפה מבט לעבר קצות אצבעותי.

4. נבטי אלפאלפא. בתפריט "ארוחת עשר" מחר בעבודה: סנדוויץ' מלחם פומפרניקל עם סלט אבוקדו, פרוסות ביצה קשה ונבטים (כדאי שאלך לישון בקרוב כי הכריך הזה לא הולך להכין את עצמו בבוקר...).

5. נעליים מהקולקציה החדשה של מנגו. מזכירות במידת מה עיצוב של Givenchy (מסתבר שאני פריקית של חיקויים, הא?) מיותר לציין שהתחדשתי לי בזוג בצבע שחור אשר מחכה גם הוא לעליית הטמפרטורות שתאפשר חשיפת בהונות.

15 comments:

כמה נעליים בת אדם צריכה?
את כל פעם מפתיעה אותי מחדש.

את עושה לי חשק לנעליים של מנגו, בצבע מטאלי! :)וללחמניות, משהו שאני נמנעת ממנו בכל כוחותיי...no more פרכיות אורז!:))))

יש ל-ash האלה נעליים מהממות.
תודה על הלינק!

אני איתך בלק הסגול מטאלי, גם אני רכשתי לי אחד כזה :)
וכמובן שעשית לי חשק ללחמניות (הייתי מעדיפה חשק לנבטים...אבל...)

מרוב צפיית יתר בתמונות של הsartorialist נעלתי סנדלים גם כשהיה גשם...

ובכמויות הנעליים האלה את יכולה להיות בעלים של כמה זוגות מעצבים בשנה במקום:)

הנעליים של מנגו הורסות..
ראיתי אותן בחלון בלבן בזוית העין ומיד הסתובבתי כדי לתפוס מבט יותר מעמיק.
תתחדשי!

summer - אין ספק שלפלנטת האופנה יש מזג אוויר משלה.. :)) ולגבי הנעליים, סביר להניח שאת צודקת, אבל בינתיים אני מעדיפה את זה ככה
shelly - תודה! נכבשתי על ידי מיומנות יצירת הנעליים של מנגו כבר מזמן. גם יפות וגם נוחות, מה שקשה לומר על אחיותיהן הספרדיות... ואני לא מחלקת מחמאות בקלות! :)

Greetings again from Spain.
I hope you do well, how are you in Spanish?.
Kisses

רכשתי את הנעליים של זארה שהתכוונת אליהן והן פשוט מושלמות...את צודקת לגבי זה שהן לא פרקטיות בעליל אבל לדעתי פשוט חבל לא לקנות אותן!

ואת מדהימה ... אין לי מילים:]

למה לחכות לעליית טמפרטורות? אני חוגגת על פיפ-טואוז גם בחורף. מתרגלים לקור בסופו של דבר (;

Cookie lee - תודה!
Takimoshi - אהבתי את הגישה.. מה שלא הורג אותך מחשל אותך! :) החורף הישראלי באמת לא כזה קשה, אז אפשר מדי פעם לחשוף בהונות...
Vicen -
unfortunately, my spanish is not that great... I'm better in other languages.
And how is your hebrew??
just kidding...
besos

איזה כיף, מרגישים את אוירת העוד-שניה-אביב ממש יוצאת מתוך התמונה
:)

Your Spanish is good.
My Hebrew is 50%, thanks to technology.

Language information:

English = 508000000
___________________

Spanish = 500000000

I can promote your blog in Spanish, if you want.

I like your blog, I love the Jewish people.
kisses from Spain.

אני מבין, שאם אני לא אצור איתך קשר פה... לא נדבר לעולם...
:(
קיצר, כל מה שרצית לומר - זה שתמשיכי עם העבודה המצויינת שאת עושה פה!! אני ממש ממש מעריך את זה.

איפה, איפה מוצאים בחורות כמוך?

היי דר,
רק רציתי לציין שכל עונה מחדש אני פוקדת את ASH וקונה שם זוג נעליים אחד לפחות, למרות המחיר הם שוות את זה... אם תמצאי נעליים שהם לטעמך והם גם יותר פרקטיות מהנעל שבתמונה אני בטוחה שתהני מהם והם יהיו שוות כל שקל.. מניסיון=))