1/31/09

משחק ילדים

playground1

playground2

להצטלם בגן שעשועים זה נדוש ביותר, אבל הפעם מקום כזה התאים לתלבושת שלי. השמלה שאני לובשת היא בעיני בובתית וילדותית והעובדה שהיא קצרצרה ביותר רק תורמת לכך. היא כל כך קצרצרה שלא ממש כדאי לי להרים את הידיים מעל הראש, אבל זה חלק מהקסם שלה (ובסופו של דבר, כמה פעמים ביום בדיוק נדרש אדם ממוצע להרים את ידיו מעל לראשו?). מה שעוד אני אוהבת בשמלה הוא הנפח שיש לחלקה התחתון והבד העבה שלה. אני מחבבת מלבושים שעשויים מבדים עבים וחזקים ואני חושבת שהרבה אנשים מזלזלים או לא נותנים דעתם מספיק בעניין הזה. בדי טריקו נצמדים לא מחמיאים לדעתי לרוב הגזרות האנושיות, ודווקא בד עבה עוזר לתת צורה נאה לגוף ולהסוות את מה שצריך להסוות. אין כמו בגד שתלוי על קולב בחנות, מחזיק את עצמו בגו זקוף ועומד איתן בזכות עצמו. אטיטיוד כזה של בגד (וגם של אנשים, למען האמת) פשוט עושה לי את זה... על מנת ליצור קונטרסט לילדותיות הוספתי לשמלה את ז'קט הטוקסידו האהוב עלי וצירפתי זוג נעלי אוקספורד, בעלות חרטום מעוגל עד כדי שלמות. הנעליים האלה הן הצעצוע החדש בארון שלי ובאופן מפתיע ביותר לא אני בחרתי אותן (0:). קיבלתי את הזוג במתנה/בירושה מיקירתי אנה (פאשיוניסטה, That's my Dress) אשר למרבה צערה ולמרבה שמחתי קנתה את הנעליים במידה לא נכונה והחליטה להעבירן לבעלת כפות רגליים קטנות יותר. ולא סתם בעלת כפות רגליים קטנות, אלא אחת שתדע להעריך את היפהפיות האלה שיוצרו במפעלי זארה והינן בעלות עקב סביר לחלוטין (ובזארה, כידוע, אין הרבה דברים כאלה...)

playground3

playground4
ז'קט טוקסידו, שמלה, גרביונים - H&M, נעלי אוקספורד מלכה - זארה (משנה שעברה. תודה לאנה!!)

תודה רבה לאריאלה.
המשך סופ"ש נעים!

16 comments:

שלום דר,
אני תמיד מוקסמת מהתלבושות שלך,
ומהצירופים !
היתי רוצה לראות את השמלה עצמה...
אהבתי את המראה.

שמלה ממש יפה גם אני בעד בדים "קשוחים"

את נראית מעולה! הנעליים מצאו בית חם ואופנתי ביותר :)))

תודה!
אנונימי/ת - בדים קשוחים זה חשוב מאוד, בייחוד במכנסיים.

לינדה - תודה! אני מעריכה את זה

אנה - I owe you one my dear

מדהימה, כהרגלך!
גם אני חושבת שהיה נחמד לראות תמונה ברורה ומלאה יותר של השמלה.
שבוע טוב. (:

נראה לי שזאת אותה שמלה:
http://www.leblogdebetty.com/2008/10/08/hm-trend/
האם אני צודקת?
בכל אופן היא מקסימה עליך

נעליים באמת מקסימות! תתחדשי :)

תודה רבה!
אנונימית - את צודקת..

את מקסימה והנעליים האלו משהו, במיוחד בשילוב עם השמלה והז'קט.

על השמלה והנעליים נאמר כל מה שהיה צריך להיאמר
אז אני דווקא אתייחס לאקססורי הכי שווה- השיער שלך
מעורר הערצה

this year they made the same shoe but with twice the hill. my syster got it.

mj- נראה לי שראיתי אותן, עם עקב גבוה ודקיק. ואם כבר מדברים על זארה, זה הרגע לבשר לכל המתעניינים שישנה גירסה חדשה של ז'קט האופנוענים מעור שחור שנמכרת כרגע ברשת. הבטחתי לעדכן אם אתקל בו, אז הנה.

thanks!!

אחחחח איך אני אוהבת את הטוקסידו המהולל!!!! אני מתה על הדש ואני אוהבת שאת מקפלת את השרוולים. כן... אני אכולת קנאה... בשבוע האחרון פורסמה תמונה של פנלופי קרוז לבושה בז'קט טוקסידו, גם היא מצליחה להעביר את המראה כל כך טוב (הממממ... לינק.... או הנה http://www.peoplestylewatch.com/people/stylewatch/gallery/0,,20254791_20572657,00.html)

אני קוראת (ומתבוננת) פה כבר כמה חודשים, והפוסט הזה הוא זה שעורר אותי להגיב; אבל אני נהנית ממך מאד, אז - תודה!
בכל מקרה, אני לגמרי מסכימה לגבי קשיחות הבדים - זה נכון גם לגבי מכנסיים וג'ינסים, שקשה מאד למצוא לא סטרצ'יים בגזרות הגיוניות.
חוץ מזה, התלבושת שלך פשוט מקסימה, הטוקסידו בהחלט נותן את האפקט הרצוי והנעליים משלימות את המראה נהדר. תמיד יפה איך שה"טוטאל בלאק" הקלאסי יכול להיות מעניין למרות המונוכרום (:

אהבתי , את בכיף יכולה להשתבץ לך באיזה ליהוק של הבי בי סי !! מראה מאוד אנגלי , ואני אוהבת אותו כי הוא יושב עלייך בדיוק בתפר שבין מראה לוליטי של סקול גירל לבין מראה מהודר ואלגנטי של בחורה קרייריסטית צעירה ,אולי משפטנית ? :-).. והשחור מאזן הכל ברצינות נעימה כזו .... מאוד אוהבת !! אני בעד סומק מעודן על הלחיים עם הרבה שחור , זה הדבר היחידי שחסר לי כאן (בתור מאפרת מדופלמת)
:-)