12/12/08

מה בתיק

In the bag

התיק שלי

1. הפלאפון החדש והחתיך (Nokia E71). התלבטתי קצת בינו לבין בלקברי, עשיתי סקר שוק ושמעתי ביקורות. כשגיליתי שהביקורת העיקרית על הדגם הזה היא שמקשי המקלדת קטנים ומתאימים לאצבעות קטנטנות וענוגות בלבד ידעתי שנועדנו להיות ביחד. וכמובן שבאמצעותו אני יכולה לשמור על קשר עם הבלוג גם כשאני לא ליד מחשב..

2. ארנק. זה הארנק הקטן שלי (או "הארנק לתיקים קטנים"), אני משתמשת בו כאשר אני יוצאת עם תיק קטן והארנק הגדול לא נכנס.

3. ארנק לכסף קטן. אני אוהבת שהמטבעות נמצאים בארנק נפרד משלהם, קטן וסבתאי שכזה.

4. שפתון המוסיף לחות לשפתיים עם קמומיל ושמן זית. אני מסתובבת עם מעט מאוד איפור, גם עלי וגם בתיק, אבל לחות לשפתיים זה חובה. יש לי מיליון שפתוני לובלו בבית ובתיק (זה במקרה לא לובלו) בכל הוריאציות, ואני משתמשת בהם פעמים רבות בתור ליפ גלוס.

5. "מכתים שפתיים" בגוון "Not So Shy". מהדורה מיוחדת של emanuel ungaro ל-M.A.C. כפי שאמרתי, אני לא ממש טיפוס של איפור ואני קונה מעט מאוד מוצרי קוסמטיקה. איפור החובה שלי הוא מסקרה, לעיתים איליינר ולחות לשפתיים. לא מזמן גיליתי את המהדורה המיוחדת הזו של מ.א.ק והוקסמתי. זהו לא שפתון ולא ליפגלוס. המוצר בעל מרקם חלק (לא שמנוני ולא רטוב) ובלתי מורגש שלא נתקלתי בדומה לו מימיי. וגם האפקט מיוחד ביותר - המוצר הזה מכתים את השפתיים כך שהן נראות כאילו סיימת לפני רגע לאכול קרטיב דובדבן. מדהים ומומלץ ביותר!

6. מסטיקים. רצוי בטעם מנטה winterfresh, אבל אני פתוחה גם לטעמים אחרים.

שבת שלום!

6 comments:

אני עוקבת בקביעות אחר הבלוג שלך..
ביום רביעי ראיתי מישהי דומה לך מאוד בתל-אביב, הייתכן?

אני מגיעה לת"א לא מעט, אבל ברביעי האחרון היתי דווקא כאן...

טוב, אז עכשיו אין לי תירוץ למבטים התוהים שאותה בחורה חוותה ממני.
לא נעים..

אני איתך עם הטעם של המסטיק..
והארנק לכסף הקטן- מתוק וחכם!!
דרך אגב- בלוג מקסים.
אני עוקבת די בצפיפות.. יפה לך.

תודה :)
כמובן שיש מפתחות!