12/3/08

מגפונים וקניינים


תמונות (משמאל למעלה, בכיוון השעון): המגפונים שלי, מגפוני Seychelles (דגם utility) מגפוני Guess (דגם maeve), מגפוני Nine West (דגם cuzza).

לאחרונה אני מאוהבת לחלוטין במגפוני שריכה עם רצועה בחרטום. נראה לי שהכל התחיל מהדגם משובב הלב של מארק ג'ייקובס, אבל כפי שאתם מכירים אותי - מה שעושה לי את זה זה העיצוב ולא המותג, אז אפילו לא ניסיתי לטרוח ולאתר לי זוג מקורי של מר ג'ייקובס (שעולה, אגב, כמה מאות דולרים). למה לטרוח כשיש אחלה "חיקויים" ובמחירים מצויינים. כהרגלי, הבאתי לפניכם מדגם מייצג של הטרנד, אשר משלב רצועה בווריאציה ובמיקום קצת פחות שגרתיים מהרגיל ואת עניין השריכה ש(חזר ו) נהיה פופולרי לאחרונה. בחלק מהדגמים נעשה שימוש בחורי שרוכים רגילים יחד עם מעין "ווים" אשר תופסים את השרוכים בחלק העליון. זה נותן למגפונים לוק של נעלי הרים, משהו, ומוסיף לאווירה האדג'ית שלהם. לא מעט אנשים פנו אלי ושאלו אותי איך אפשר להשיג מגפונים כאלה, ובייחוד את המגפונים הסופר מוצלחים, לדעתי, מדגם Cuzza של ניין ווסט. ובכן, הקניינים הישראלים של ניין ווסט ממשיכים לאכזב אותנו בבחירת דגמים משמימים, מפוהקים, ו.. איך לומר.... מכוערים. יש אולי דגם אחד שהם מביאים בעונה שבאמת מוצא חן בעיני וכשאני גולשת לאתר האמריקאי אני כמעט בוכה משפע הדגמים היפים והמחירים האטרקטיביים (עושים עלינו וואחד קופה, יבואני ומשווקי ניין ווסט בישראל). אז נראה לי שמי שרוצה את הדגם הנ"ל תצטרך למצוא דרך להשיגו מחו"ל. למזלי, מצאתי דגם בסגנון הזה שהינו גם מדהים וגם נוח בטירוף (באמת!) של רשת "Mango". לא קיבלתי שום תמריץ לפרסמו, אבל אני חייבת להגיד שמדובר במגפונים מהממים שלשם שינוי מתאימים לי בדיוק באיזור הקרסול (רוב הדגמים ענקיים עלי באיזור הזה). הם מצויידים בעקבים מגביהים מספיק אך גם נוחים. בקיצור, חלום. כמובן שהדגם לא הגיע לחנות החיפאית בגרנד קניון והוא הוזמן עבורי במיוחד מהחנות בעזריאלי. עם הגיעם לחיפה גררו המגפונים קריאות התפעלות הן מצוות החנות והן מהקונות שהיו בה באותה העת. אני לא בדיוק יודעת איך הולך נושא הקניינות ברשתות "מנגו" ו"ניין ווסט" (שמעתי ש"ניין ווסט" הישראלית הינה בבעלות חברת "גלי". זה מסביר הכל...), אבל, קניינים יקרים, מה העניינים??? אתם בוחרים דברים ממש מוזרים... האם זה בגלל שאתם שונאים את העבודה? כי אם כן, אני מוכנה להתחלף איתכם בשנייה. אמנם מצאתי עבודה רק לפני כמה ימים אבל אני מוכנה להתפטר מייד לשם עבודה בקניינות אופנה. אפילו אהיה מוכנה לנסוע כל יום לאשדוד על מנת לעבוד בקניינות בגדים. טוב, אולי קצת הגזמתי... ומן הסתם קניינות לרשת אופנה גדולה זה הרבה יותר פרקטיות וקצת פחות טרנדיות ממה שאני חושבת. אבל לבחורה מותר לחלום. ואם אנחנו מדברים על חלומות, שיהיה לילה טוב!

6 comments:

דר, הבעיה היא לא רק אצל ניין ווסט, כמעט כל רשת בארץ, אינה מביאה את הדגמים שקצת יותר fashion forward, ובמקומם אנחנו מקבלים גופיות וחולצות פשוטות ומשעממות. גם טופשופ, גם זארה גם אלדו ורבים אחרים, אינם מאמינים שישראלים מספיק אדג'יים...את השוק קיבלתי כשהייתי בזארה במילאנו (חמש קומות של אושר) וחטפתי את השוק של החיים: דווקא הדגמים היותר מעניינים ומושקעים לא הגיעו אלינו, גם לא לדיזנגוף או רמת אביב! וחבל...

אני לא יודעת מה מצאת ב Nine west USA. אני מתגוררת בארה"ב ומחפשת מגפיים כבר חודש - ללא הצלחה. אני אוהבת את הסגנון שלך, הוא די דומה לשלי, על אילו מגפיים היית ממליצה?
מזמינה פוסט מגפיים! חגיגה גדולה

מאיפה המגפונים שלך???? הם מעכשיו????

הזמנת פוסט מגפיים ממני זה כמו הזמנה למסיבה... הפוסט בוא יבוא בהקדם!

המגפונים טריים וחמים, מהקולקציה הנוכחית..

קניתי אותם לפני חודש בערך (יום אחרי שהם הגיעו מסר לי המוכר)... והם אכן כל מה שאת טוענת שהם! אם רק הייתי מוצאת דרך לשלב אותם עם מכנסיים... משום מה זה פשוט לא נראה טוב...

את המגפונים של ניין ווסט ראיתי לפני חודשיים בערך בכתבה של וואלה, ומאז אני לא מפסיקה לקוות שהם יעשו עלייה, הן כל כך יפות!

אנה זה כ"כ נכון, כל הרשתות מביאות רק את הפריטי בייסיק שלהן.
יצאתי למסע בעקבות נעלי עקב ובכל החנויות הייתה אותה הנעל עקב פיפ טואו שחורה קלאסית. עוד שניה בכיתי!!
בחנות השישית כשהמוכרת הציעה לי את הנעליים האלה אמרתי לה "הו, כמה מקורי" ויצאתי מיואשת מהחנות חחח.
אבל בסה"כ זה לא באמת משתלם להם לייבא לארץ את הפריטים המעניינים כי האנשים בארץ חסרי תעוזה.

ונפסיק רגע להתבכיין על מר גורלי שאני גרה בארץ חסרת כל חוש אופנה (כמו מה שאני עושה בכל חיי בערך)
ונחזור לנושא שלשמו התכנסנו, אני נורא אוהבת את המגפונים האלה, אבל למען האמת לא רואה את עצמי נועלת אותן. just not me