11/6/08

תעלומת הטוקסידו


ז'קט טוקסידו של H&M. הגרסה הקלאסית

אני מחפשת כבר כמה חודשים ז'קט טוקסידו נשי ונאה, אולם ללא הצלחה. בינתיים לא נתקלתי אפילו באחד כזה. ממה שראיתי, H&M כבר יצרה כמה מהדורות שלו בשנה האחרונה ואני תוהה למה הרשתות האחרות לא עשו זאת בעקבותיה, או שלא בעקבותיה. זה נראה לי פריט די בסיסי ורב שימושי שיכול ללכת טוב עם הרבה דברים אחרים במלתחה ואפשר גם to dress it down וללכת עמו ביום-יום. יש לז'קטי הטוקסידו כמה ווריאציות: הווריאציה הקצרה (cropped) בה הז'קט נחתך בגובה המותן וצורתו משולשת יותר. ווריאציה נוספת היא הטוקסידו ה"מכווץ" (shrunken) עם שרוולי שלושת-רבעי, ושתי שורות כפתורים - ווריאציה זו נפוצה מאוד ב-ebay. והגרסה הקלאסית אשר אהובה עלי, שבה דש הז'קט עשוי ממשי או סאטן (אם טוקסידו אז עד הסוף) והז'קט ארוך יותר מקו המותן. מעניין מתי דרכינו יצטלבו סוף סוף...

מימין לשמאל: ז'קט טוקסידו מכווץ מ-ebay, "טוקסידו דלוקס" של Topshop עם דוגמת תחרה, ז'קט טוקסידו מקטיפה של H&M.

4 comments:

אני די בטוחה שיש כאלה בטופשופ (לפחות באתר שלהם)...היה להם אחד כזה גם שנה שעברה, אבל כרגיל, המחיר לט היה נוח ביותר...

בטופשופ אני קונה פריט אחד, אחת לחציון, בערך. עוד לא עברה חצי שנה מהפעם הקודמת אז אני משתדלת לא להתקרב.. מתחשק לי מחיר ידידותי כמו שמציעים באייץ' אנד אם - 40 יורו...
:)

בדיוק לפני כמה ימים יצא לי לראות כתבה על הטוקסידו לנשים בערוץ E, הם נתנו דוגמאות מסלבריטאיות איך אפשר לשלב את הטוקסידו עם שמלה, סקיני או מכנסי צינור גבוהים ובכל פעם להשיג מראה שונה. אהבתי! בהצלחה בחיפושים.

הגרסא מקטיפה מסקרנת אותי...הממ
אבל עליי להזכר שעם הכתפיים שלי עדיף להתרחק מבלייזרים