11/4/08

נעליים חדשות

New Shoes


התמונה לקוחה מ-neosens.com

האמת היא שאלה לא בדיוק נעליים חדשות, הן כבר נמצאות בארון יותר מחודש, אבל לא יצא לי כל כך לנעול אותן (בטח שלא בשעות היום) מפאת החום הרב. הן מתאימות לי לכל כך הרבה אאוטפיטים שאני כבר ממש מתרגשת... אני קוראת להן "נעלי הקטקטים שלי" משום שהחרטום שלהן מזכיר קבקבים. הן מצויידות בפלטפורמה built in בתוך החרטום וזה מה שגורם להן להיראות ככה. בכלל, הנעליים האלה מזכירות לי במידת מה את דגמי Chloe הישנים הללו:


הדימיון הוא בעיקר בחרטום ולא בעקב ואלו נעליים שתמיד נראו לי מקסימות ומתקתקות. הן ייראו מעולה בשילוב עם גרביונים חורפיים אטומים. מלבד ענייני הנעליים החשובים, אני קצת עייפה כי על אף שהיום רק יום שלישי, כבר יצא לי להיות בת"א פעמיים השבוע, ולא לצרכי שופינג (אם זה מה שהמוחות המעוותים שלכם חושבים עכשיו...). לביקור בעיר היום התעוררתי מוקדם, ומלבד המטרה שלשמה הגעתי, הוספתי קפיצה קטנה לכיכר המדינה. כן, כן, כיכר המדינה. כן, כן, במשבר כלכלי. ולא, לא, לא קניתי כלום. האמת שזה לא היה ממש קשה כי המחירים אבסורדיים. אבל רציתי לראות מה הולך שם. דיווח מהחזית: כל קולקציית נעלי "בבושקה" של גוצ'י נמצאת בתל אביב, ממש מתחת לאף שלנו ואם מישהו מבין קוראי שורות אלה יכול להרשות לעצמו, תפדל!! חוץ מזה, העיצובים של סטלה מקרטני מעולם לא נראו כל כך טוב כמו על חלונות הראווה התל-אביביים. אין מה לומר, זה ממש לא הופך להיות אזור הקניות החדש שלי, אבל הייתי חייבת לראות מה הולך שם, וסוף סוף סימנתי וי. ועכשיו אני הולכת לאכול פבלובה טעימה ולנוח קצת מול הטלויזיה (בתקווה שלא ידיחו לי את צבר ושפרה). לילה טוב!

8 comments:

נעליים יפהפיות. היכן קנית?

היכן אפשר לרכוש נעלי Neosens?

יש לי אירוע בקרוב ואולי תוכלי לחסוך לי את הנסיעה...
יש מצב למצוא איזה משהו של סטלה מקרטני במחיר שפוי...? (פחות מאלף ש"ח)

מקסימות :)
אהבתי את השילוב של שני סוגי עור ועץ
וגם את זה שהן נראות כאילו הן יוצרו לפני המון זמן וחיכו עד עכשיו שמישהו ינעל אותן (אני מקווה שזה לא נשמע רע :).
לפי הקישור והחברה אני מנחשת שהן נקנו בבהונות.

שעועית - כן, הזוג הזה יחכה עוד הרבה עד שמישהו ינעל אותו, לפי מזג האוויר שרק הולך ומתחמם מיום ליום.. :)
אנונימית עם האירוע - נעליים מהקולקציה החדשה של סטלה מקרטני בפחות מאלף? ain't gonna happen... אבל יש חנות וינטג' של פריטי מעצבים (ה' באייר 22) שיש בה דברים מעניינים במחירים שפויים יותר מכל מה שהולך באיזור (תלוי גם לגבי איזה פריט ואיזה מותג, כמובן.)

יש גם את חנות "המרתף", ברחוב קינג ג'ורג' בת"א, ממש קרוב לצומת עם אלנבי. הם מוכרים בגדי ונעלי מעצבים (חדשים, לא יד שניה) במחירים ממש נמוכים.

ואם אנחנו בעניין אז יש גם את בוטיק "סטלה" באחד העם שמחזיק פריטי וינטג' מעצבים. על "המרתף" אני לא משוגעת, משום מה...

אני גם קניתי מגפונים שלהם לפני כמה זמן מדגם mazuela והן נהדרות.