10/2/08

כן כן, Christophe Decarnin הוא אלוהים וכל זה...

כל קהיליית האינטרנט (המתעניינת באופנה) מתלהבת ומזילה ריר על תצוגת האופנה של Balmain לאביב קיץ 2009. להלן שתי דוגמיות:



התמונות לקוחות מ-flickr.

לא אכחיש שהז'קטים נ-ה-ד-ר-י-ם (בכלל, לדעתי ז'קט וסקיני זו התלבושת האולטימטיבית - עבורי לפחות) ושמלות הפאייטים הן ממש to die for. אבל ברצוני להתייחס בהקשר זה לשני אלמנטים נלווים. ראשית, הג'ינסים, שכפי שאתם רואים עברו כיסוח רציני הכולל הלבנה מאסיבית וקריעה. זהו טרנד מאוד חביב עלי שבלוגריות נוספות מיהרו לזהות עוד לפני התצוגה הנוכחית.


שימו לב לג'ינס המדליק של קירסטי לי מ-that's just my vibe. אמנם ההלבנה קלה יותר ואין קרעים אבל זו עוד ווריאציה של העניין. כמו כן, היא צירפה לבלוג מדריך "עשה זאת בעצמך" הנמצא
כאן. ומי שפספס את הפוסט של קמיל בנושא, יכול למצוא אותו פה (קמיל דווקא כן הלכה על קרעים וחורים..).
וכפי שקירסטי לי היטיבה להבין, וגם נראה בתצוגה של Balmain, מכנסי הדנים הללו הולכים היטב עם סנדלים מעוטרים בניטים, רצוי עם מקדם "בלינג-בלינג" גבוה. וזה האלמנט השני שמצא חן בעיני בתצוגה - ההנעלה. משום מה הסנדלים שנראו בתצוגה נורא מזכירים לי את הסנדלים הללו מבית Steve Madden:



עיצוב מוצלח הכולל רצועות רצועות אלכסוניות שעל כל אחת מהן ניטים בסגנון שונה. שמתי לב שבאתר האמריקאי הזוג הזה לא עבר שום הוזלה, אפילו לא של דולר אחד, למרות שמדובר בסנדלים מקולקציית הקיץ (שאינו איתנו יותר) ובתכל'ס כבר מוכרים לנו מגפיים ונעלי חורף. כנראה הם עדיין נמכרים מעולה, וסביר להניח שגם בקיץ הבא נמצא דגמים מאוד דומים, לפחות אם נסתמך על התצוגה של Balmain...

ועוד עדכון קטן, אתמול הצטלמתי לאייטם שאמור להתפרסם בחודש הבא. דאגתי כמובן לצילומים משלי אבל לא בא לי לפרסם אותם עדיין, כדי לא להרוס, אז הנה רק טיזר קטן (כשזה ייצא אני אפרסם פה גם את שלי). ותודה רבה לענבל מ-Field Day.

12 comments:

האמת שאני לא מתה על ההלבנות האלה, (אני לא מספיק צעירה בשביל לא לזכור את שנות ה-80/90) אבל דווקא רומי נתנה לזה אינטרפטציה מגניבה עם כתמים של כסף על ג'ינס (קצר).

אני מבינה מה את אומרת, וגם אני לא מספיק צעירה וגו'. אישית אני מאוד אוהבת את הרעיון אבל יודעת שג'ינס מסוג זה אלבש רק ב"שעות הפנאי" (ולא למקום עבודה ממוסד, למשל...). אני גם משערת שג'ינס כזה עלול להוריד לי כמה שנים טובות מהגיל (לא משהו שאני שואפת אליו. עדיין). ועל אף כל זאת אני אוהבת..

בלי להזכיר את העובדה שאם את אפילו טיפה curvy, הג'ינס יהפוך אותך לג'יי לו של ממש!
והג'קטים...פשוט למות! אבל אני בטוחה שאפשר למצוא דומים בחנויות וינטג'.
דרך אגב...משום מה אני דיי בטוחה שמאז שעשית את הפוני יש לנו את אותה התספורת :)

ועוד משהו...בתמונה האחרונה את פשוט מדהימה! אני מאוד מסוקרנת:)

נראה לי שלא הייתי מתנגדת לאף פריט מהתצוגה (הכל נראה כל כך טוווב), ולגבי הפוני - יש לנו עוד דבר במשותף...:)
בקשר לתמונה האחרונה, חכי שתראי את האאוטפיט.. אבל צריך להתאזר בסבלנות
;)

עכשיו אני עוד יותר סקרנית! :)

אוף הג'ינסים ההרוסים האלה פשוט מדהימים. לצערי אין לי אומץ או לב לעולל משהו כזה לבגדים שלי.. :/

אני בטוחה שאחת מחברות האופנה תשמח לעשות את "העבודה המלוכלכת" בשבילך, ולהביא לך מוצר מוגמר, אם רק תרצי... :)

גם לורל הוסיפה אתמול מדריך משלה לחירוב הג'ינסים:

http://itslasfactory.blogspot.com/2008/10/bleach-makez-teh-wurld-spin-literally.html

תהנו!

מדהים מדהים מדהים!
כבר יש חיקויים בזארה?

ב-רור! ראיתי כבר לפחות דבר אחד בסגנון... :)

יש לי בדיוק את הסנדלים של JUSTMYVIBE אולי אני אנסה את הלוק
מזל"ט על האייטס