10/26/08

מסדר זיהוי - הנעליים של שני

Line-up: Shani's Happy Shoes

זה נחמד שיש חברות עם נעליים יפות. מי שחושב שזה גורם לי לרוץ לחנות ולקנות את אותן נעליים בדיוק טועה ובגדול. זה רק מעורר אצלי השראה וגורם לי לשמוח על טעמן הטוב של חברותי (ובמקרה דנן, של חברתי שני). מלבד זאת, הדבר מספק לנו נושאי שיחה מרתקים, ולאחרונה שני הצרה על כך שמאז שעזבתי את העבודה אין לה עם מי לדבר על נעליים ואופנה (יש לך את מספר הטלפון שלי..). הרעיון לצלם את מלתחת הנעליים שלה עלה לא מזמן ויצא לפועל די במהרה, ואני חייבת לציין שמאוד נחמד לי להראות כאן פריטי אופנה של אדם אחר, לשם שינוי. חוצמזה שיש לבחורה אחלה רגליים (אתם חייבים להודות) והיא התגלתה כדוגמנית נעליים מצויינת. רק חבל שהיא נועלת נעליים במידה 38-39, אחרת היינו יכולות לעשות "החלפות"... ובלי להכביר במילים, הרי לפניכם מדגם ממלתחת הנעליים של הגברת:



מימין, נעליים זהובות הורסות שנרכשו לאחרונה ושני התלבטה מאוד לגבי קנייתן. היא התקשרה אלי בזמן ההתלבטות וניסתה לתאר לי את הנעליים ולהעזר בי. הצלחתי לדמיין במוחי את הנעליים שהיא השתדלה כל כך לתאר, אך רק ביום למחרת, בעודי נוגסת בסנדוויץ' עסיסי ולוגמת מיץ תפוזים, נפל לי האסימון והבנתי שמדובר בנעליים האלה (זוג מס' 3 בתמונה), אשר כתבתי עליהן באחד הפוסטים של חודש יוני. נו באמת, שני, היית רק צריכה לומר שהן הופיעו בבלוג. כל מילה ודימוי וויזואלי שהעליתי הינם יקרים לליבי וחקוקים היטב בזכרוני... ובטח שהמקסימות האלה...
משמאל, "נעלי הג'ירפה", אשר שני מרבה לנעול לחתונות ואירועים. אין מה לומר, נעליים יפהפיות שנותנות לרגליים מראה סקסי.



נמשיך עם "הנעליים הסגולות עם הברבורים" אשר מוסיפות בלינג בלינג לכל תלבושת חתיכית של ג'ינס וטי שרט. יש לנעליים האלה גם דיטייל של עור מבוקע ומשופשף אשר אהוב עלי מאוד. משמאלן, נעלי peep toe אדומות מבד, עם רצועות ארוכות שנקשרות מסביב לקרסול. חינניות ומתוקות, אך עם זאת מפתות.



הנעליים מימין זכו על ידי שני לכינוי: "Happy Shoes" וכשמן כן הן, הן היו קרן האור היחידה שלנו ביום שבו היינו צריכים לעשות עבודה שחורה ולהזיז ממדף למדף מאות ספרים עבי כרס באולם הקריאה. משמאל, נעלי וינטג' שנרכשו בחנות בשם "נונה" ולדעתי הרצועות והאבזמים שבהן מאוד עכשוויים ועדכניים. מציאת וינטג' נפלאה...



ונסיים במגפונים, לרגל החורף שמתדפק על דלתנו: מימין, מגפי מרי-ג'יין של "שולה". מזכירים בסגנונם את הנעליים מהפוסט הזה, סגנון שמהווה משחק מעניין בין מגף לנעל קלאסית. משמאל, מגפוני זמש חומים ששני טוענת שהיא כמעט ולא נועלת, ואני חושבת שהגיע הזמן לחרוש עליהם בחורף הקרוב (עם הג'ינס בפנים - כן, כן!)
אני מניחה שחלקכם קוראים את הפוסט הזה בהיותכם בעבודה, ביום ראשון בבוקר, בפתחו של עוד שבוע שגרתי (יותר או פחות). אז אני מקווה שמפגן
ה-"Happy Shoes" יעזור לכם להתחיל את השבוע ברגל ימין!
שיהיה שבוע מצוין!

9 comments:

איזה גיוון. טעם משובח!

מאוד מצאו חן בעיניי הנעליים מצד ימין.
היכן אפשר למצוא אותן?

על איזה נעליים מצד ימין מדובר? הזהובות, הסגולות או הצבעוניות?

גם אני מעונינת לדעת על הנעליים מימין- נעלי מרי ג'יין של "שולה". מי זו שולה???
ואגב, אתר מעולה יש לך, אני נהנית ממנו ביותר!

תודה!
"שולה" זה שם של מותג נעליים ישראלי של המעצבת מרב הלל (נמכר ב"בהונות" וכד'). מגפי ה"מרי-ג'יין" שבתמונה הנם מלפני 4 שנים (כך על פי בעלת המגפיים).
גם לי יש זוג חביב של מגפי "שולה" מהחורף שעבר שבטח אצטלם עמו בעתיד החורפי הקרוב...

כוונתי היתה לנעליים מימין בתמונה האחרונה :)
ומה מחירן?

הן נקנו לפני כמה שנים טובות והרוכשת כבר לא זוכרת..

נראה לי שזה מקום טוב לשטוח התלבטות פולנית שיש לי מזה זמן רב.
איך את מאפסנת את הנעליים? שומרת בקופסאות? מנקה לפני שמכניסה לקופסא או לארון?...
פשוט הנעליים נראות במצב מעולה, ואם לא זוכרים את המחיר ואין עדויות לתחילתה של סניליות, אז כנראה שהן נשמרות היטב איפשהו...

לפי מה שראיתי שני שומרת על נעליה בארון, וחלק מהן אף בקופסאות בארון. יש כבוד לנעליים.
אצלי אותו כנ"ל. אף נעל לא יכולה להסתובב שנייה אחת מחוץ לארון כי החתול אורב. הוא בעיקר אוהב את אלו עם הרצועות הדקות, המנוול...
אירגנתי להן מתקן בתוך הארון ומדי פעם אני מנקה שם אבק. העדינות שביניהן נמצאות בתוך כיסויי נעליים. אין מה לעשות, צריך לשמור על האוסף.