10/23/08

חם לי / קר לי

? Am I cold or am I warm



היום היה מהימים האלה שלא ברור לך אם חם או קר. כלומר, קר ממש לא היה, אבל סוף סוף היה אפשר ללבוש חולצה ארוכה (דקיקה). לרגל המאורע החלטתי להוציא מהארון את הווסט האהוב עלי, שהינו מאוד וורסטילי ויודע להתאים את עצמו יפה לתלבושות שונות. צירפתי אליו חגורה פלונית (היא היתה מחוברת פעם לחצאית או שמלה, אבל מייד לאחר הרכישה הפרדתי ביניהן. אני לא מקבלת תכתיבים.) למען האמת הווסט הזה הוא יותר ז'קט מאשר ווסט ונראה לי שספגתי קצת השראה מהפוסט הקודם... לגבי שאר התלבושת, יכולתי ללבוש כחלק תחתון חצאית שחורה, אבל אז זה היה מוציא את כל השעשוע מהעניין, אז החלטתי על ג'ינס גזור (של גבר). והוספתי גם גרביונים שחורים. ונעלי אוקספורד. זה הכל. שאר האנרגיה הקריאטיבית שלי מושקעת כרגע בעבודת הסמינריון האחרונה. must finish paper . must finish paper. must finish paper




חולצה- Mango2, ווסט- Zara, חגורה- unknown, ג'ינס- Lee, נעליים-Zara

14 comments:

מקסים
בהצלחה עם העבודה

ממש נחמד,מזכיר לי קצת את האאוטפיטים של בטי,במיוחד את האחרון שלה.
http://www.leblogdebetty.com/

אאוטפיט מדליק :) בהצלחה עם הסמנריון !

לי יש הרגשה ששאבת השראה מהקולקציה של פרוהנזה שולר לקיץ האחרון (2008), מעין הכלאה בין הלוק הראשון וה-16 שלהם...יכול להיות?

אני באמת קוראת לווסט הזה, ווסט Proenza Schouler שלי... :) משום מה תמיד כשאני לובשת אותו זה מזכיר לי את קולקציית הקיץ שלהם, גם אם אני מצרפת חגורה מסוג אחר וחולצה אחרת מלמטה.

לגבי בטי, שמתי לב כבר מזמן שיש לה ולי כמה פריטים זהים בארון. גם הטעם שלנו די דומה, אבל כל אחת לוקחת את זה למקום קצת אחר.

החולצה הארוכה הרסה לי :S

איזה בלוג מדהים
אני לא מאמינה שגיליתי אותו רק עכשיו. הכתיבה הצילומים, כל הכבוד!תמשיכי ככה

הנעליים מדהימות !
יש לי כאלה באפור.. הם ממש מציאה במחיר הזה כי הם סופר שימושיות !

מעולה מעולה מעולה
מקסימה.

מושלם!
אני רואה שמישהי כאן אוהבת את מיס קייט לנפר ;)

אחד היתרונות ב(אין)חורף הישראלי זה שאפשר ללבוש בגדי סתיו כל החורף. ובגדול, לדעתי, הם יותר מגוונים, יותר מחמיאים ויותר כיפיים.
אני ברצינות חושב שכשאגיע לביקור החורף שלי השנה, לא יהיה איתי מעיל. רק ז'אקטים, סריגים, צעיפים, כובעים, ומטרייה למקרה של מבול.

מי צריך מעיל בכלל?

וחוץ מזה - שמחתי לגלות את הבלוג הזה. אין מספיק בלוגים על אופנה בעברית, וזה בשנה האחרונה הגילטי פלז'ר האינטרנטי החביב עלי...

אין ספק שיש כמה יתרונות בחורף הישראלי. ובהחלט מי שמתגורר ורגיל לאקלימים אכזריים יותר החורף כאן ממש ידידותי. נראה לי שבכל מקרה תזדקק למטרייה, כי היו כאן כמה מבולים רציניים בימים האחרונים. ולגבי המעילים, אני אטפל בחלק הזה.. על אף שלא ממש צריך כאן מעילים אני נהנית להצטייד באחד חדש (לפחות) בכל חורף.. :)
חוץ מזה, תודה רבה על הפרגון!