10/19/08

אפור וחם

רציתי מאוד להצטלם עם מה שלבשתי אתמול בלילה. היה די קריר ולכן החלטתי לנסות אאוטפיט סתווי עם חצאית, גרביונים, ז'קט ואפילו צעיף (דק). היה לי מאוד נעים להסתובב כך במזג האויר החיפאי הקריר ורציתי לשחזר את התלבושת למען הבלוג אבל, בניגוד לאתמול בלילה, היום חם בטירוף.. אז הדבר החורפי היחיד כאן יהיה מגפונים. ולמי שעוקב, התלבושת הנוכחית מתקשרת גם לפוסט הקודם. להלן הווסט הא-סימטרי ובלי כפתורים שלי:








וסט-זארה, חולצה-זארה (ישנה), ג'ינס-מנגו (ישן), מגפונים-ניין ווסט, צמיד (cuff)-אלדו

לא יכולתי לוותר על צילום עם מקבץ קטן אך מייצג של חתולי הצ'כונה... ולבקשת כמה קוראים ציינתי את מפרט התלבושת. יום נעים!

7 comments:

שתי שאלות לגבי הוסט: האם הוא מהעונה הנוכחית של זארה ומאיזה חומר הוא עשוי? תודה.

הוסט ממש מגניב, וכמוהו החתולים

אין על החתולים!:))
דפי, נראה לי שויסקוזה או משהו כזה. הווסט לא באזורי כרגע, תשלחי לי מייל ואני אבדוק. והוא מהקולקציה הנוכחית...

וואו, אחלה תמונות.
מתה על המגפונים שלך. שקלתי לרכוש אותם גם, אבל בנתיים דחיתי, לא קר עדיין וזה מדכא לקנות.
הווסט אכן מהמם.

את פשוט נראית נפלא!

תמונות מצויינות, והוסט נורא יפה!