9/29/08

מתנות לשנה החדשה

לכבוד החג קיבלתי את המתנה האולטימטיבית מקרוב משפחה שהיה בחו"ל: שקית גדולה של H&M (מלאה בבגדים, כמובן). זכיתי לקבל שלל פריטים מעניינים ונחשקים, פלוס הרבה צעיפים וגרביונים (חשבתי על זה - צעיף הוא מתנה נהדרת: לא צריך לשבור את הראש עם המידה, זה מתאים לכולם וצעיף יכול לשדרג כל הופעה). אתם בטח מנחשים שאני מרוצה מאוד ולנצח אסירת תודה. אילו רק היו יכולים לארוז לי שם בחנות גם בקבוקון קטן ובו חווית השופינג וחדוות השיטוט בחנות והדפדוף בין הקולבים, זה היה ממש מושלם. אבל אין על מה להתלונן...



אני נראית קצת כאילו יצאתי מהקטלוג של הרשת, לא? כמעט מזעזע ודי משעשע... וזוכרים שבפוסט "יותר מזה אנחנו לא צריכים" הזכרתי חצאית עור? ובכן, מספר ימים לאחר מכן קיבלתי בשידור ישיר אחת כזו. אני באמת צריכה להתחיל לחשוב על דברים רציניים ממש: תיק 'סטאם' של מארק ג'ייקובס... תיק 'סטאם' של מארק ג'ייקובס... תיק 'סטאם' של מארק ג'ייקובס... (אני אודיע לכם כשזה יעבוד). בכל מקרה, החצאית שבתמונה איננה מעור אמיתי אבל היא מחקה עור בצורה מצוינת לדעתי, ועוד בונוס הוא שאף בעל חיים לא קיפח את חייו לשם יצירתה.



אז מה אני לובשת? חולצת "שיפון" משובצת עם ציוצים, חצאית "עור" - H&M. נעלי לכה open toe - מסייל שהיה מזמן ב'משביר', שרשרת לב עם כנפיים - משדרת החנויות באוניברסיטת חיפה.



ולסיום הפוסט, ברצוני לאחל לכולכם שנה טובה ומתוקה! שנת סטייל, יוזמה, השראה והצלחה! מי ייתן והשנה הבאה עלינו לטובה תהיה משופעת במתנות, מכל הסוגים...

חג שמח!

8 comments:

וואו, אכולת קנאה - ממש אהבתי!
שתהיה לך שנה קסומה (:

יווו ה"סטאם באג" של מארק ג'ייקובס נמצא בראש הרשימה שלי כבר שנתיים !!
כשהתגייסתי אמרתי לעצמי שבתור מתנת שחרור אקנה אחד לעצמי
ומאז באמת חסכתי בצד
אבל לא יודעת אם אני באמת אעשה את זה עכשיו כשהשחרור עומד בפתח..

לא מאמינה ששכחתי.. שנה טובה ומלאה בקניות, בגדים חדשים וקרובי משפחה שחוזרים מחו"ל עם שקיות H&M !!

איזה כיף, מתנות מאוד יפות....דרך מעולה להתחיל את השנה...:)

חג שמח!! :))
"סטאם באג" נשמע לי אחלה מתנת שחרור - תחלקי איתנו אם את מחליטה ללכת על זה..

תתחדשי.
לא כל כך הבנתי אם החולצה בפנים או בחוץ. ניראה לי שיהיה נורא שהחולצה תהיה בפנים כמו בקטלוג. ושנה מעולה לך!!!

החולצה בחוץ לגמרי, במקרה דנן. זה נראה טוב either way ויש לזה איכות שונה בכל אחת מהווריאציות. זוהי חצאית בגזרה גבוהה עם דיטיילים בחלק העליון שלה, שנועדו להראות (בצילומים הנוכחיים הפן הזה של החצאית לא נחשף). ניסיתי אותה כבר עם חולצה אחרת בפנים וזה נראה נהדר. אולי יזדמן לי לצלם...

קראתי את התגובה שלי שוב והבנתי שהחסרתי מילה. התכוונתי שיהיה נורא יפה כשהחולצה תהיה בפנים.
:)