9/15/08

שבוע האופנה בניו יורק או: את קוראת לעצמך ג'אנקית אופנה??

האמת, שלא עקבתי בצמידות אחרי שבוע האופנה בניו-יורק. גיבורי התרבות העיקריים שלי, והאייקונים של השבוע היו (במקום מארק ג'ייקובס וזאק פוזן) קרייק, טולבינג, הנרי רודיגר ה-III ואליזבת לופטוס. על מנת להבהיר, לא מדובר בקבוצת מעצבים צעירים... אלו שמות של חוקרי זיכרון ומאחר ואני בשלבים מתקדמים של עבודת הסמינריון שלי בנושא "תעתועי זיכרון" אני ממש עמוק בחומר. למזלי החומר די מעניין, בהשוואה לסמינריונים אחרים שיכולתי ליפול עליהם בפסיכולוגיה כמו "צריכת מלחים" או "ההמיספרה הימנית". חוצמזה, אני והשותפה שלי לעבודה עשינו ניסוי ממש מגניב על זכירת שמות מותגים. תסמכו עלי שהצלחתי להכניס את "זארה" גם לסמינריון בפסיכולוגיה... החברים והקרובים שלי ששימשו שפני ניסיון למחקר ממש השתעשעו מזה. בכל מקרה, למי שדואג, השערות המחקר אוששו וכעת נותר לי רק להתפלפל לגבי מגבלות בהכללת התוצאות והצעות למחקרים עתידיים...
ובזמן שעסקתי בניתוחים סטטיסטיים כדוגמת מבחן t למדגמים מזווגים (מרתק!) נקבע בניו-יורק מה נלבש באביב-קיץ2009. לא הספקתי להציץ בהכל, אבל הנה כמה דברים שמצאו חן בעיני. אפשר לקרוא לזה מפת שבוע האופנה בניו-יורק, חלק א' (מתוך ארבעים ושבעה??).


התמונות לקוחות מ-Style.com

אז מה אהבתי?
פיליפ לים - הו, השכבות, הגלים והסילסולים! קולקציה מוצלחת ביותר עם הברקות בתחום האקססוריז, הנעליים והחגורות. חגורת העור שנקשרת בצורת סרט פשוט מעולה.
ג'ני קיין - המעצבת האמריקאית ממשיכה להתחבב עלי גם בקולקצייה הנוכחית שטומנת בחובה השפעות של שנות השמונים והתשעים. אהבתי את שילוב חולצת הג'ינס הכחולה עם חצאית הפאייטים הזהובה. שימו לב לתסרוקת ה"גולגול ספונג'ה" שמופיעה בווריאציה דומה גם אצל פיליפ לים.
דונה קארן - הו, הבדים הנשפכים והמתנפנפים! המעצבת משתמשת בפלטת גוונים קטנה ומונוכרומטית אך יוצרת ממנה עושר עצום. דלישס.
BCBG מקס עזריה - גם כאן נראו בדים נשפכים, שמלות אסימטריות מוצלחות במגוון וריאציות וצבעים והרבה אוברולים! כנראה שהם ממשיכים גם לקיץ הבא ואני מברכת על כך.

זהו לעת עתה, אני חוזרת לעבודה... צ'או!

7 comments:

הקולקציה של פיליפ לים (שלא הכרתי עד עכשיו אז תודה שבזכותך אני מכירה אותו עכשיו :P) מהממת וגם את של דונה קארן אהבתי :)
נראה לי שיהיה קיץ 2009 מדהים!

שמחתי להכיר לך! קיץ 2009 מסתמן כמעניין מאוד. כהרגלו, עולם האופנה לא קופא על שמריו ולא מאכזב...

מזל שלא ראית את כל התצוגות כי אני התחלתי לתהעייף מבדים קלילים וצבעים ניטראליים...אני מתחננת לאיזה פוצ'י או משהו שיביאו קצת צבעים! היו תצוגות שהיה קשה לזכור מרוב שהכל באותם הצבעים...מקווה שלונדון ישחקו אותה...

דווקא די נכנסתי לקטע של הצבעים הניטרליים. זה משתלב לי מאוד עם כל נושא התחרפנות מזג האוויר, ההתחממות הגלובאלית והתייבשות כדה"א. מלבד זאת אני עוברת תקופת התמתנות אופנתית כללית אחרי תקופת צבעים והדפסים רבים שהחלו קצת להימאס עלי. אז עבורי זה עובד (עד שגם זה יימאס...)

אפרופו הסמינריון שלך, גוד ניוז בקשר לשלי :-)

ומתי רואים את הפוני שלך?

ברכות על הסמינריון! בקרוב אצלי :) כשתבוא לחיפה תראה אותו בשידור חי...

אני דווקא מאוד התחברתי לעניין של הצבעיים הטבעיים נייטרלים דהויים
מאוד רגוע ונינוח
נראה לי שכשלובשים כזה בגד הוא משרה עליך מעיין אווירה אחרת...
בא לי לנסות =)