9/11/08

ארוך + קצר






היום בערב בשלו התנאים כך שיכולתי ללבוש חולצה ארוכה, בלי שיהיה חם מדי. הידד! הסתיו מתקדם בצעדי ענק אז החלטתי גם לנסות את מגפי הפרנזים החדשים שלי, סטייל "מינטונקה" (ע"ע הפוסט הקודם). המגפיים האלה מזמש חום אפרפר, עם שתי קומות של פרנזים ועקב די רציני אך נוח להליכה. קיבלתי אותם כ"מתנת פרידה" מהחבר שלי לשעבר, ואני הולכת להינות מהם מאוד בסתיו ובחורף הקרבים! החלטתי לשלב אותם הפעם עם שני פריטי ג'ינס בגוון דומה - יש משהו כל כך "לא" בשילוב של כמה סוגי ג'ינס בתלבושת אחת, שזה כבר הופך ל"כן". לגבי המגפיים, קצת אחרי שהם נרכשו, גיליתי שהרשת שבה הם נקנו מוכרת גם את האחים החורגים הסופר מדליקים האלה שלהם:


התמונה לקוחה מהבלוג של Amie

ראיתי את המגפונים-סנדלונים המטמטמים האלה כבר בעוד כמה מקומות: כאן ונראה לי שגם ב-Sartorialist אבל אני לא מצליחה לשחזר, ואני מתאפקת ביותר שלא לגשת ולהזמין אותם מסניף הרשת (הם עדיין לא הגיעו לחיפה למיטב ידיעתי). עד כה כיבוש היצרים עולה יפה. מעניין כמה זמן עוד אצליח להחזיק...

8 comments:

אני רוצה את הנעליים!!! המגפונים מושלמים, ואהבתי את השורטס, מאוד rumi style:) אני עדיין לא רואה את עצמי עם שרוול ארוך, לפחות במשך עוד חודש...כיף לך שמה בצפון :)

מדהימים, הא? אני מזילה עליהם ריר כבר כמה שבועות..
תודה, איפה אני (בחיפה) ואיפה Rumi (שבוע האופנה בניו-יורק)...

באמת נהיה מעט קריר בערבים כאן. בואו לחיפה בהמוניכם!

הי, יש לי בקשה קצת חצופה... אולי את יכולה בבקשה לשנות את הפונקציה של הבלוג שבגללה התגובות נפתחות במקום העמוד של הבלוג עצמו ולא בחלון פופ-אפ נפרד כמו שיש בבלוגים אחרים? אני, למשל, רגילה לקרוא כמה פוסטים שלך בבת אחת וכאשר אני רוצה להגיב לפוסט ישן יותר זה ממש ממש מתסכל ולא נוח שהעמוד הראשי של הבלוג נעלם וצריך לחזור איליו כל פעם... שוב, אני מצטערת אם זאת טירחה בשבילך אבל זה מאוד ישפר את איכות הגלישה בבלוג שלך

נראה לי שזה עכשיו מסודר. תודה על ההערה, שמחתי לקבל הצעה לשיפור איכות הגלישה בבלוג :)

לאקס שלך יש סטייל!! (או שאת בחרת אותם!?) :)
מאיפה המגפיים המהממים האלה!?
ושוב אני אציין שאני מתה על הבלוג שלך!

המגפיים מזארה, וכמובן ב-רור שאני בחרתי... :) כל מי שמכיר אותי יודע שהלבשה והנעלה קשה לקנות לי בלי שאהיה נוכחת או שאציין במפורש על מה מדובר. לזכות האקס יאמר שהוא העניק לי כמה וכמה מתנות אופנתיות (לפי בחירתי) שבטח יככבו כאן בהמשך...
תודה ותמשיכי לקרוא!

וואו, מגפונים מדהימים.
והאאוטפיט ממש יפה :)