9/6/08

ירדתי מהפסים






אני זקוקה לחופשה, בדחיפות. בעצם, מה שאני זקוקה לו בעיקר זה לסיים את העבודות שלי. אני מרגישה כאילו אני חיה באיזה יקום מקביל של "סטודנט-שנפלה-עליו-שביתה-בשנה-האחרונה-שלו-(וגם מלחמה בשנה א' ושביתת סטודנטים בשנה ב' אבל עזבו את זה)-ועכשיו-כבר-ספטמבר-והוא-עוד-תקוע-עם-שתי-עבודות-סמינריון". למה אני כותבת בלשון זכר?? אח, כשאני אתקשר למזכירות לסגור את התואר, זה יהיה היום המאושר בחיי... ועד אז אני יושבת על התחת מול המחשב ובין פיסקה, מנוסחת היטב, לבין פיסקה אחרת המנוסחת לעילא ולעילא אני כמובן גולשת בטירוף. ומהם הבלוגים האהובים עלי בזמן האחרון?
1. Hot Chocolate and Mint - דיאנה ריקאסארי האינדונזית שנעה בעיני בין גאונות מוחלטת להשתטות מוחלטת ותוך כדי כך בהחלט מצליחה לקיים את המוטו שקבעה לעצמה בפרופיל שלה: putting a smile on everyone's faces.
2. חשיפת יתר של נועה אסטרייכר - מגדירה את הבלוג שלה כ"הרהורים נוירוטיים ועצבים מתמוטטים של עיתונאית מתחילה וקופירייטרית ביקום האכזר של ההוויה התל אביבית". כפי הנראה מדובר בבת טיפוחיה של דנה ספקטור (יפה לה) עם כשרון כתיבה מעולה שלא כותבת ספציפית על אופנה אבל נוגעת גם בזה (הפוסט "כך תהפכי לקורבן אופנה" משובח, וכך גם כל השאר).
3. velvet של דבורית שרגל - כותבת כבר כמה שנים טובות (אני התחלתי להתעמק רק בחודשים האחרונים, תודה לעפר) בחדות ובציניות על הביצה שהיא תעשיית התקשורת בישראל. אני מניחה שאני לא מחדשת למי שנמצא בביזנס, אבל בטח יש כמה שלא...

1 comments:

היא ממש מגניבה, הבחורה האינדונזית :)