8/31/08

סובלימציה


קולקציית קיץ 08 של Luca Luca, התמונות מ- Style.com

החום, החום. נראה לי שחום יולי-אוגוסט החליט לשנות תדמית ולהפוך השנה לחום אוגוסט-ספטמבר. האם זאת רק אני או שבשבועיים האחרונים נהיה הרבה יותר חם? אני משוועת למשב רוח קריר ומעולפת מהשמש היוקדת, אבל הפעם, במקום להתלונן על המצב ולומר ש"אין השראה אופנתית" או לחלופין להתחיל להצטייד במעילים ובסוודרים בערגה לחורף הרחוק, החלטתי לנסות ולקבל השראה מהרגע.
מילת המפתח היא: עידון. בזמן שמזג האויר כל כך מתלהם, אפשר להתלבש בצורה שקטה ומעודנת. בעניין זה לקחתי השראה מקולקציית הקיץ האחרון של Luca Luca שרק מלהסתכל עליה עוברת בי תחושה קרירה ונעימה. פלטת הצבעים רגועה ועל אף שאני בדרך כלל לא מחבבת גוונים פסטליים וחלביים כאלה, אני מאוהבת בכל פריט ופריט. יש בקולקציה הרבה תחכום שקט, ושכבתיות שבאה לידי ביטוי בדיטיילים של הפריטים. פשוט נהדר. בכלל, אני סבורה שלהרכיב אאוטפיט מוצלח ממספר תת-גוונים של אותו צבע זו משימה אופנתית בדרגת קושי גבוהה. מי מכן שמצליחה בכך היטב - שאפו!

כמובן שגם השתעשעתי לי באתר polyvore ויצרתי את התלבושת הבאה:


מכנסיים - phillip lim חולצת משי - la redoute נעלי לכה בצבע עור - miu miu שרשרת זהב בצורת ענף - catherine weitzman

והחלטתי להוסיף גם את מה שלבשתי לפני יומיים. זה אאוטפיט שהרכבתי בעיקרון סביב נעלי אלדו החדשות והמתקתקות, אבל נראה לי שהוא מתאים היטב לפוסט:



תקריב על פרטי החולצה:



צהריים נעימים וקרירים!

3 comments:

החולצה מזארה נכון? מהממת!!! אחלה לוק:)

ידעתי שעיניי הנץ שלך לא יפספסו.. :)
את טובה!

הקולקצייה של Luca Luca באמת מעוררת השארה..