8/13/08

פשוט וטוב



היום היה המבחן האחרון שלי לתואר. מדהים! אמנם יש לי עוד שלוש (!!!) עבודות סמינריוניות שלמות לכתוב, וזה לא דבר של מה בכך, אבל קץ התואר מתקרב. בעוד זמן לא רב אצטרך להתחיל לחפש עבודה במשרה מלאה ולהיאבק על מקומי בשוק העבודה הישראלי, הקר והמנוכר. אבל אני עוד קצת דוחה את העניין, גם בגלל הסמינריונים וגם בגלל שיש לי את העבודה הסטודנטיאלית הקבועה שלי (ותודה לאוניברסיטת חיפה!), לפחות עד נובמבר. כמובן, שאם מישהו מעוניין להציע לי עבודה לא אדחה את הצעתו (המייל למעלה!)... כישורי פרושים מעל דפי בלוג זה ואתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיש לי עוד כמה טריקים בשרוול. בכל מקרה, זה לא "מדור דרושים" כאן אז נחזור לעניין שלשמו התכנסנו - אופנה. חודש אוגוסט הוא לא חודש קל לאופנה, בטח שלא באזור המזרח התיכון. מתחיל להימאס קצת מבגדי הקיץ, והרשתות הגדולות כבר משוויצות בפנינו עם סריגים ומעילים. אבל יש עוד כמה חודשים טובים עד שנוכל ללבוש אותם... אשקר אם אומר שחודש אוגוסט איננו בעייתי מבחינת השראה אופנתית. הבגדים שבארון כבר נראים משעממים והחום הגדול גורם לך לא לשבור את הראש יותר מדי - המוטו הוא להתלבש כמה שיותר קליל. וכמה כבר אפשר להיות יצירתי בתנאים הללו? אז כשהמצב מסובך, הכי טוב ללכת על פשוט. וזה בדיוק מה שלבשתי היום:



גופיה חלקה, פשוטה וצמודה מוכנסת בתוך חצאית פשוטה וטובה. זוהי חצאית שנקנתה מזמן מזמן במנגו ושכבה אצלי בארון כמה שנים טובות. נורא התלהבתי ממנה בזמנו אבל משום מה בקושי לבשתי אותה. בשנה שעברה היתה לי הארה - החצאית פשוט היתה ארוכה מדי בשבילי. היא עברה את הברך והאורך שלה לא היה מוצלח בכלל. אז קיצרתי אותה בלפחות 15 ס"מ ועכשיו לדעתי היא בול באורך המתאים לי. בכלל, אני מקפידה לרכוש חצאיות שמסתיימות מעט מעל הברך. זה עובד בשבילי, ואני מניחה שאצל כל אחת זה קצת שונה, תלוי בגובה ובמבנה הגוף (והעיקר לדעת מה הכי עובד בשבילך).


מחר מתקיים שוק המעצבים, ארוע אופנתי ישראלי מעניין. האם אתם מתכוונים להיות שם? לא נראה לי שיצא לי להגיע, למרות שקיבלתי מ"שומייקר" הזמנה אישית להגיע שעה אחת לפני (ההזמנה נשלחה לי ולעוד מיליון בנות...). בכל מקרה, למי שכן יהיה שם אני מאחלת שופינג מוצלח וספרו איך היה...
לילה טוב!

0 comments: