7/28/08

טעינת מצברים



אפשר לומר שציון ממחיש היטב את הרגשתי בימים האחרונים. אני ש-פ-ו-כ-ה! השמחה של סיום הסמסטר התחלפה בתחושת מותשות גדולה + בעיה בריאותית שצצה בתחילת שבוע שעבר ומאחר ולא היה לי זמן אליה היא חזרה ובענק ביום החופש הרשמי הראשון (ולא איפשרה לי להתעלם הפעם...). אז אני מנסה להתאושש ולאגור כוחות מחדש. הייתי מעדיפה לעשות זאת תוך כדי לגימת משקה מכוס קוקטייל עם מטריה על חוף בקריביים, אך אני נאלצת להסתפק בישיבה בביתי הקט שבחיפה (מקום לא פחות אקזוטי מהקריביים) ובלמידה למבחן ב"אמנות אטרוסקית" שיש לי מחרתיים. מבטיחה לחזור בקרוב בכוחות מחודשים! בינתיים, הנה משהו קטן מ-MSN בידור ששיעשע אותי היום.

רק בריאות!

3 comments:

אוי, סורי, אהובת ליבי.
אני עוד אחטוף אותה יום אחד.
החלמה מהירה!

לא יודעת מי עיצב את השמלה הורודה והחמודה הזאת, אבל הוא הולך להרוויח הרבה כסף :)

תרגישי טוב :)

בהצלחה במבחן על האיים הקאריבים
האטרוצקים גם שתו קוקטליים?