7/22/08

המצולמת הראשונה שלי!

היום היה היום האחרון ללימודים (הפרונטליים) ובאופן טכני סיימתי את התואר... הידד לי ! עקב כך, היה לי ברור שדברים שלא אעשה היום לא ייצא לי יותר לעשותם. מזה חודשיים אני "עוקבת" אחר שתי גברות מקסימות שנוכחות בקורס "הרנסנס הגרמני" שאני לוקחת במסגרת לימודי תולדות האמנות. הקורסים של תולדות האמנות לרוב פתוחים לקהל הרחב ואנו הסטודנטים הצעירים חולקים את הספסלים עם מה שמכונה "שומעים חופשיים". מדובר באנשים מבוגרים יותר, לרוב בפנסיה, שמאז ומתמיד התעניינו באמנות וכעת, כשיש להם פנאי, הם נהנים לשמוע הרצאות ולנכוח בקורסים (אני תמיד צוחקת שבקורסים של 'תולדות' יש אנשים בגילאי 9 עד 99...). אז הנה אחת הנשים שמצאה חן בעיני מאוד, ושמה סשה:




על סשה 'נדלקתי' כבר מזמן, מאז שהיא הפציעה לאחד השיעורים בשמלת משבצות סופר מדליקה. והרי אתם יודעים כמה אני אוהבת משבצות... עכשיו כשאני חושבת על זה, בסמסטר שעבר היא היתה איתי בקורס נוסף ("מרסל דושאן ואמנות הדאדא" - אחלה קורס!), ובימי החורף היא נטתה יותר למראה המחוייט עם חולצה מכופתרת ומעליה ז'קט בסגנון גברי - שיק! בקיצור, היום העזתי לגשת אליה, כי ידעתי שאם לא היום זה לא יקרה לעולם, והחמאתי לה על הלבוש שמצא חן בעיני. היא צחקה ואמרה שממש אין לה מושג באופנה, ושהיא לא פוטוגנית (אני חולקת על זה...) אבל היתה חברה'מנית מספיק וניאותה להצטלם:



אז איך תשיגי את המראה של סשה?
  • שמלה מקסיקנית - H&M (זו תמונה ששמרתי מהאביב, לא נראה לי שהשמלה נמצאת עוד באתר. השמלה של סשה, לעומת זאת, היא מקסיקנית אותנטית ונקנתה בשוק במקסיקו "לפני הרבה שנים").
  • סנדלי גלדיאטור שטוחים - ניין ווסט (מצטערת שאני "חופרת" לכם עם ניין ווסט, פשוט הרבה פעמים הם מהווים לי דוגמה טובה לאילוסטרציה, וחשוב לי לציין מאין התמונות לקוחות). הסנדלים של סשה הם כמובן ב"סגנון" הזה.
  • ולסיום, נראה לי שהמרכיב הכי חשוב במראה הנונשלנטי והקייצי הזה הוא הגישה החיובית והקלילות!
מיותר לציין שדאגתי לקחת מסשה את מספר הטלפון שלה ואולי אעשה איזה פוסט נוסף ומורחב יותר של מלתחתה המעניינת. רציתי לצלם עוד גברת שיקית בשם אסתר, אבל היא קצת התביישה - חבל!

אז שיהיה ערב נעים, כל הכבוד לסשה על הרוח הספורטיבית, וברכות לכל הסטודנטים שסיימו את השנה!

4 comments:

את מדליקה והפוסט שלך מעניין לאללה
האם אראה אותך בספטמבר???
אני באה לחגים

הי מנסה להשיגך במייל
אלה

גברת מדליקה למדי.
אשמח לראות עוד פוסט בכיכובה.
תמשיכי עם העבודה המצוינת!

love this
oaxacan dresses are all the rage this summer...
קצת מזכיר הורה אפרוחים לא?