7/21/08

מי אמר מגפוני מארק ג'ייקובס ולא קיבל?

מחר אני מסיימת ללמוד! לפחות, מסיימת להגיע לקורסים - נשארו עוד מבחנים ועבודות לכתוב. הייתי בטוחה שאהיה כבר באקסטזה מהעניין הזה, אבל משום מה המצברוח לא כזה היי כמו שחשבתי. אולי זה בגלל שאני כבר מותשת לחלוטין מהרדיפה המטורפת אחרי המטלות שהתרחשה במשך כל הסמסטר האחרון, ואולי זה גם בגלל שהתנחלו עלי כמה ווירוסי קיץ. אתמול בלילה התעוררתי בשעה ארבע לפנות בוקר (מאוד לא אופייני לי להתעורר סתם כך מתוך שינה! זה בדרך כלל סימן שמשהו באמת לא בסדר...). התעוררתי כי הרגשתי לא טוב, ומשום מה גם היתה לי בעיה להירדם שוב. ניסיתי לראות טלויזיה ונפלתי על סרט בערוץ 8 שעסק בתהליך היקברות העיר פומפיי תחת האפר הגעשי והלבה שהתפרצה מהר ווזוב. האמת - זה היה אחלה סרט, אבל הוא עשה לי הרגשה עוד יותר לא טובה (note to self: לא לצפות בסרטי אסונות כשאת חולה). במצוקתי, פניתי ל"שואב האבק של הזמן", הטוב ביותר שקיים בשטח לדעתי, שידעתי שיעביר לי את השעות במהרה עד השעה 7:30 (בה אוכל לסור לרופא ולמצוא מזור למיחושי). אני מדברת כמובן על האינטרנט. הזמן מול המסך חלף ביעף, עם כל הבלוגריות ואתרי האופנה האהובים עלי. במהלך הגלישה נתקלתי במגפונים האלה מבית ניין ווסט:


מימין: מגפוני marc by marc jacobs, מגפוני nine west

אני מתכוונת לזוג שמשמאל. הזוג הימני הוא כפי שאתם בוודאי יודעים מגפוני marc by marc jacobs, שכפי הנראה לכל הבלוגריות (חוץ ממני... אני מיוחדת!) יש אותם, ואפילו שני זוגות - כולל זה שבגירסת הזמש. אני חושבת שהדגם של ניין ווסט הוא חיקוי חביב ביותר, ואלטרנטיבה נאה עבור מי שאין לו 450 דולר להוציא על זוג נעלי המעצבים (אגב, מדובר על דגם של מארק ג'ייקובס שנחשב כבר ישן וקצת קשה להשיג אותו, אבל אם מתאמצים אפשר...). ותרשו לי להתנבא ולומר שהדגם הזה של ניין ווסט, שנקרא Cuzza הולך להצליח יפה מאוד, משהו בסגנון דגם Heech, ש-ל-כ-ו-ל-ם (גם לי, אני לא מיוחדת!) יש אותו, ולפי ההנחה הדי קטנה שיש עליו באתר של הרשת, עושה רושם שנמכר טוב מאוד. אגב, ל-Forever21 יש חיקוי ממש זהה וזול לדגם סנדלי הגלדיאטור-על-עקב האלה:



מימין: סנדלי ניין ווסט, החיקוי של forever21.

אבל עזבו אתכם מסנדלים, אם כבר אנחנו בקטע של מגפונים, והמבט אל הסתיו והחורף, הנה כמה מגפונים שכבשו את ליבי. אני מחבבת בייחוד מגפוני זמש עם חרטום מעוגל. כמו למשל אלה של Fendi:


התמונה לקוחה מ-Net A Porter

האמת שהחרטום של אלה נוטה קצת לכיוון השפיצי (ושפיץ אצלי זה אסור בתכלית האיסור!!!), אבל זה שפיצי-מעוגל אז נסלח להם... והנה עוד זוג, ממש כובש, מבית Coclico (??):


התמונה לקוחה מ-shopbop.com

לזוג מסוג כזה ממש לא הייתי מתנגדת. זה מאוד מזכיר לי תמונות שהורדתי בחורף מבלוג ה-street wear הספרדי chic too chic. הצלם מצא ברחוב שלוש עלמות חן חמודות, ומכל התמונה הזו אני הכי התלהבתי ממגפוני הזמש המעוגלים והמתקתקים של הבחורה במעיל הוורוד:


התמונות לקוחות מ-Chic too Chic

שיהיה יום טוב ובריא!

7 comments:

גם אני שונאת שפיץ, אבל לצערי הטרנד חוזר החורף (בלנסיאגה, קלואה)
אני מואד אוהבת את ז'יבנשי לאחרונה (יחד עם כל העולם בערך). אגב הסנדלי גלדיאטורים שיש לךמניין ווסט זה "בהשראה של" בלנסיאגה לפני כמה שנים...ואת הסנדל הזה פשוט אין להשיג...אפילו לא באי ביי...:)

צ'מעי יקירה, אין מצב שאלך עם העקבים האלו. קודם כל אני לא חייבת כי אני מטר שמונים, דבר שני: זה עינוי! דבר שלישי, אההמ... אני לא בדיוק אוהבת את הסטייל הזה ולא גלדיאטורים, מזל שיש עוד נעליים בחנות. אז אני לא אופנתית ממש, אני לא בטוחה שאיכפת לי.
עכשיו: אנחנו באותו גיל (ומגיעות מאותו המקום! איך אני לא מכירה אותך?) אבל אני גרה בארה"ב ואני פשוט לא יכולה להתלבש ככה (כמו מה שאת מציגה בבלוג) כי מצפים ממני ללבוש בננה ריפבליק. אם אני לובשת חצאית קצרה וטי שרט - אני הולכת ברחוב ומרגישה שבנות השש עשרה שלבושות בול כמוני (או שאני לבושה כמוהן) מסתכלות עלי ב"תראו איך הזקיינע הזו מתלבשת". אני אומרת לך: חיים קשים בכפר.

היי! לגבי העקבים - גם אני לא אדדה בנעליים כדוגמת מגפוני פנדי, אפילו שאני דר-דסית (והמבין יבין) קטנטנה, אבל בכל זאת נחמד לי מאוד להסתכל עליהן ולקבל השראה מהן להנעלה קצת יותר פרקטית. כמו כן, ברור לי שאין סיכוי שאקנה נעלי פנדי בעתיד הקרוב... (וזה בסדר! בשביל מה יש את כל הרשתות הגדולות שעושות דמוקרטיזציה של האופנה) לעומת זאת, משהו דומה לשני הזוגות האחרונים בהחלט בא בחשבון מבחינתי(מבחינת הסגנון והעקב).
לגבי המקום ששתינו מגיעות ממנו - באמת איך זה שאנחנו לא מכירות? כנראה חיפה יותר גדולה ממה שחשבנו (??!!)

היי..תגידי את יודעת האם ובאיזה סניף אפשר להשיג את מגפי ה Cuzza של ניין ווסט כי אני כבר מלא זמן רוצה לקנות אותם ובדקתי בראשון לציון ולא היה.

שני - אני גם מחפשת את הדגם הזה. לארץ למיטב ידיעתי זה לא הגיע וגם מקורותי באירופה לא מצאו אותו. האופציה היחידה כרגע לדעתי היא להשיג מארה"ב בדרך כלשהי.

כן... גם אני שמעתי שאין אותם בארץ...מישהי יודעת על סוג נעליים דומה שאפשר להשיג בארץ במחיר סביר?

יש לי זוג מגפונים מהעונה הנוכחית מ"מנגו" שמזכיר את הסגנון: רצועה בחרטום ושריכה. אני נועלת אותם בפוסט שפרסמתי היום: "על גג העולם". מומלצים ונוחים.