7/16/08

בחתיכה אחת

ראיתי לאחרונה את התמונה הזו של סלמה בלייר המגניבה, שלבשה את האוברול הנ"ל בניו-יורק. מה אתם אומרים? נראה לי שזה מסוג הפריטים שאו שאתה אוהב או שונא, ובטח יש הרבה אנשים שיחשבו שזה נראה מוזר. אני דווקא אהבתי, לאור השרוולים הפופיים והמצויצים. אבל... מה בדיוק הולך שם קצת מעל המפשעה ?? האם זה חריץ בבד ? זה אוברול קשירה שנראה כאילו חלק אחד שלו לא בדיוק מכסה את השני. מוזר ביותר... ועוד באיזור המפשעה?! לא איזור שהיית רוצה לחשוף בפומבי, ולמשוך אליו תשומת לב (אלא אם כן את בריטני ספירס, שאוהבת לנפנף בפונאני שלה ולהציג לראווה את מבושיה בכל הזדמנות). בקיצור, האוברול מדליק מאוד לדעתי, רק חבל שהיא לא עברה אצל התופר לפני הפרמיירה והוסיפה שם חתיכת בד או בטנה קטנה מלמטה כי החריץ הזה ממש מטריד..
אפרופו מה שסלמה לובשת, איך אפשר להתעלם מהטרנד הקייצי הזה, שנקרא לו "אוברול קצר", וכל הגולשים שביניכם בטח כבר נתקלו בו בשמות Jumpsuit, Romper, ו-Onesie. גילוי נאות, אין ברשותי אחד כזה, כלומר עוד לא... עדיין לא יצא לי להיתקל באוברול קצרצר ראוי (לא פנים אל פנים, לפחות), אבל זה נראה לי טרנד מצוין שמתאים בול לימים הלוהטים והמהבילים, כמו היום, שבהם כל שכבה מיותרת. הנה כמה אוברולים נאים מ-shopbop:


מימין: dkny, anna sui, elizabeth & james

עוד אוברול סולידי ויפה, אם אנו כבר משתעשעים בפריטים שהם ממש לא בטווח המחירים הממוצע:


אוברול של Phillip lim, נעליים של Theory, שרשרת של Topshop

האוברולים החביבים עלי הם החלקים, שאפשר לאבזר אותם עם אקססוריז מעניינים כמו שרשרת הציפורים המדהימה הזאת של טופשופ (לא פלא שהיא כבר out of stock) + נעלי עקב, לטעמי גבוהות כמה שאפשר...
ניסיתי לחפש ברשת עוד אוברולים נחמדים וזולים, וכמובן שבדקתי ב-forever 21. לא מצאתי שם איזה אוברול מסעיר אבל התלהבתי מרענון הקולקציה ומפריטים נחמדים כמו קרדיגן ללא שרוולים, שאני מחפשת כבר הרבה זמן. השתעשעתי קצת (סטייל polyvore) וניסיתי ליצור אאוטפיט, שבדיעבד יצא מאוד מאוד בהשראת קולקציית הקיץ של Luella:


כל הפריטים הינם של forever21, מלבד הנעליים - nine west. התמונה מהקולקציה של Luella לקוחה מ-Style.com

ואם התחלתי בסלבריטאית, נסיים בעוד אחת, שגם בה נתקלתי לאחרונה וחיבבתי את מה שראיתי. אני מדברת על "נערת הילטון האחרת" או הצד הרגוע יותר של דוכסות הילטון או החברה השיקסע של דיוויד קצנברג. בקיצור, ניקי הילטון:

מה שבעיקר אהבתי הוא חצאית המיני מעור / דמוית העור והנעליים המעולות. הז'קט וגופיית הסבא לא ממש מרתקים אבל הם בדיוק התוספת הסולידית, הצמודה והחתיכית שדרושה כאן. לסיום תיק שאנל ביד ושוב, הנעליים האלה... נראה לי שראיתי משהו דומה במנגו, אבל אני חושבת שסגרתי את בסטת הנעליים לעונה הקרובה (פשוט אין לי מספיק כפות רגליים בשביל לנעול את כמויות הנעליים שמצטופפות לי בארון).
והנה תמונה שממש היממה אותי: אין כמו צבעים עזים ומשלימים (כחול וכתום ביחד - אדיר!), חגורת ניטים עבה ונעליים של margiela. תלבושת כזו ראויה למחיאות כפיים, וכל מילה מיותרת:


התמונה לקוחה מ-the sartorialist

לילה טוב!

3 comments:

הי...אני קניתי אוברול מקסים בחום (יש גם בצהוב וינטאג') ב"מנגו עודפים" ב99 שח!!!
ויש לי אחד שחור מH&M גם חמוד שעלה כ-20 דולר, מהעונה הנוכחית...

לגבי האוברולים, יש אוברול חמוד בקולקציית קז'ואל של יוסף...אם תרצי אני אשלח לינק לתמונה, וגם זה עכשיו בהנחה אם אני לא טועה, ככה שהמחיר גם לא מאוד גבוה. את יכולה גם לנסות לחפש באי ביי, חנויות וינטג', שם בטוח תיתקלי בדברים קצת יותר ייחודיים ומעניינים. אגב נראה לי שראיתי את האוברול מ-H&M מתגובה הקודמת באתר שופינג און ליין הגרמני שלהם, והוא שווה. עכשיו לגבי התמונה מ-satoralist, אני גם שמרתי אותה !!! מדהים! אני נוסעת שנה הבאה ללמוד במילאנו, ואני מאוד מקווה שייצא לי לראות מלא אנשים עם סגנון...

אוברולים לא נראים עליי טוב. הממ.
ממש אהבתי את התמונה מהSARTORIALIST גם