7/6/08

בגדים בהווה ותוכניות לעתיד

מצטערת על דממת האלחוט הקצרה... אני שואפת לעשות כמה שיותר פוסטים, אבל לאחרונה אני ממש מרגישה את הלחץ של להיות סטודנטית-בשנה-האחרונה-שגם-עובדת-למחייתה-וגם-מנהלת-בלוג (שכרגע לא מפרנס אותה בשום צורה שהיא וגורם לה רק לקנות יותר ויותר בגדים...). בכל מקרה, הסופ"ש שלי היה עמוס וקצר. קודם כל החתונה הכיפית והמדהימה של תותי (הכלה, אגב, לבשה שמלה מקסימה-מקסימה של ליכטנשטט. יפה...) ויניב שנהניתי בה מאוד אך לצערי הייתי צריכה לקום למחרת בבוקר די מוקדם. אחרי חובותי הלימודיות בבוקר יום שישי העברתי את שאר היום בעיקר בשינה כדי להשלים שעות. ואתמול הייתי צריכה להכין רפרט שהעברתי היום בבוקר. ומה לבשתי היום לרפרט?



החלטתי "לדפוק הופעה" (יחסית להופעה הממוצעת האופיינית לאוניברסיטת חיפה), אז שלפתי מהארון את ז'קט זארה האהוב עלי. אמנם זה ז'קט ארוך, ולא כדאי לנמוכצ'יקית כמוני כזה אורך, אבל הוא כל כך מקסים בעיני, מלא דיטיילס וגם נשבעתי לעצמי שאלבש אותו רק בשילוב עם עקבים גבוהים. אז זה בסדר... אני חולת ז'קטים ולבוש בשכבות באופן כללי, ולצערי אנחנו חיים באקלים שלא מאפשר רוב השנה ללבוש הרבה שכבות, אבל בכל זאת הצלחתי למצוא ז'קט בלי שרוולים שממלא את השאיפות ועומד במגבלות החום...



בכל מקרה, הבלוג הזה נהיה ממש מגלומאני לאחרונה... ויש כמה דברים שאני רוצה לדון בהם (מעבר ל"מה לבשתי היום"). אני שואפת לבקר בקרוב במתחם גן החשמל בתל אביב ולראות מה מתרחש שם בימים אלה - כשאעשה זאת מבטיחה לעדכן. כמו כן, נהיה לי חשק אדיר לנסוע לארה"ב, ובאופן ספציפי לניו-יורק ולוושינגטון DC. אשתדל לכתוב פוסט בעניין - ארה"ב זה יחסי אהבה שנאה מבחינתי וזה נושא טעון (בכל פעם שאני נוסעת לשם אני בסופו של דבר מקללת את המדינה הזאת, אבל אחרי חצי שנה בא לי לנסוע שוב...). כמו כן, יש לי כבר תוכנית אמנותית ושופינגית מפורטת לטיול כזה, אם ייצא השנה, שגורמת לי אפילו לשקול את העלייה ברגליים משקשקות למטוס. יש לציין בהקשר זה שאני מבועתת מטיסות (ועם זאת טסה לא מעט וסובלת בטירוף תוך כדי), ורק הרעיון של להיות במטוס 10-11 שעות רצוף גורם לי לרצות לבטל הכל ולשכוח מזה. בכל מקרה גם אם לא אסע, אפשר לדבר על מה הייתי רוצה לעשות שם ואולי מישהו אחר, שמטוסים גורמים לו קצת פחות פיק ברכיים, יקבל השראה ויממש. בקיצור, יש למה לצפות... לסיום עוד תמונת תקריב של הדיטיילס בז'קט שכבשו את ליבי:

יום נעים ונטול חרדות!

5 comments:

הי,
אני טסה לניו יורק בשבוע הבא. אולי יש לך המלצות לגבי מקומות מעניינים או חנויות מדליקות לעשות שופינג, מעבר לכל האופציות המובנות מאיליהן כמו אורבן אאוטפיטרס, פוראבר 21, אברקרומבי וכו'.
אשמח מאוד לכל טיפ מעניין!
תודה רבה מראש.

לא הייתי כבר שלוש שנים בתפוח הגדול, אבל יש לי כמה רעיונות: קודם כל אני כבר מזמן מתכננת להגיע לארה"ב ועם הנחיתה לרכוש את הספר רטרו שיק (או ספר דומה בסגנון) ולהיעזר בו למצוא חנויות וינטג' שוות (מה שנקרא, מסע ווינטג' מודרך). כמו כן, הייתי ממליצה לשוטט באזור Nolita
North of Little Italy
וכמו כן, אני לא יודעת מה תקציבך, אבל עכשיו עם כל הסיילים והדולר הנמוך נראה לי חובה לבקר בחנות מארק ג'ייקובס ברחוב Bleecker 403. אולי תיפלי על פריט מגניב בהוזלה יפה. כמו כן, כלבו סנצ'ורי 21 בדאונטאון ליד אתר נפילת התאומים (קצת שוק אבל שווה חיטוט שיניב מציאות)זה היה בשלוף, אנסה לחשוב על עוד דברים... חופשה נעימה !!

לינק לספר Retro Chic
http://www.amazon.com/Retro-Chic-Fabulous-Designer-Shopping/dp/1893329151/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1215548719&sr=1-3

ואם יש לך זמן לעשות קצת עבודת שטח נסי למצוא Sample Sales - מדובר במכירות של מותגים (החל מהיוקרתיים ביותר ועד קטנים ושפויים יותר) בהוזלה ניכרת. אלו דברים שלא מתפרסמים בטירוף ואמורים להיות כביכול מהפה לאוזן (זה לא ממש כך... )
לינק מהבלוג eepramblings לגבי המכירות הקרובות ובאות:
http://eepramblings.blogspot.com/2008/03/mark-your-calendars.html
את יכולה לנסות גם את האתר הזה למציאת מכירות כאלו:
http://nymag.com/shopping/
בשביל זה צריך לעשות קצת שיעורי בית מראש וחושים מחודדים... :)

את יכולה לבדוק גם באתרים כמו fashionista.com, וגם הבלוג של Nylon magazine, הם כל הזמן כותבות על sample sales, מיקום שעה וכאלה...