6/16/08

רוץ בן סוסי, רוץ ודהר!



נו, טוב, זה לא בדיוק סוס, זה חד קרן - אבל חד קרן הוא בעצם סוג של סוס, בדיוני... נראה לי שבגלל שאני עוברת תקופה מלחיצה ולא הכי כיפית בעולם אני חווה רגרסיה קלה (עד בינונית) ויש לי צורך להיאחז בקמיעות למיניהן. משום מה, מכל המרכולת של "דיווה" דווקא השרשראות הילדותיות האלה הכי משכו אותי. מעניין... ואפרופו שרשראות עם סוס, זה גרם לי להיזכר בתמונה ששמרתי, שהתפרסמה בשנה שעברה ב"וואלה אופנה" לקראת שוק המעצבים. הם הציגו בכתבה את שבעת הפריטים הנחשקים בשוק, דאז, והנה שרשרת שמצאה חן בעיני:


התמונה לקוחה מ"וואלה אופנה"

מזל שעשיתי אז print screen... אגב, בהקשר זה, אני מאוד ממליצה לכם להוריד ולשמור תמונות שמוצאות חן בעיניכם ברשת ולא להסתמך על כך שהאתר ייאחסן אותן לנצח. אפשר לעשות במחשב תיקיית "השראה" שתמיד כיף להציץ בה ולחזור אליה כשנזכרים במשהו. אני עדיין מתחרטת שלא הורדתי אף תמונה מ-Style Bytes כל עוד הבלוג היה קיים. בכל מקרה, נחזור לעניינינו, השרשרת הזאת נראית לי ממש קלה בתור פרוייקט "עשה זאת בעצמך", מלבד העובדה שצריך סוס (אגב, שמתם לב למחיר השערורייתי של 299 ש"ח שהפך ל-199 ש"ח בשוק המעצבים? שוד לאור היום!!!). כשחשבתי מאיפה אפשר להשיג סוס נזכרתי פתאום בקבוצת חיות משחק שקניתי באיזו שהיא חנות (ממש מגניבה, של פיצ'יפקס, תחפושות ודברי מסיבות) בדיזנגוף סנטר ממש מזמן:



אוקיי, אז אין לי פה סוס אבל שרשרת של בונה / אייל / ג'ירפה יכולה להיות מגניבה לא פחות. כל מה שצריך לעשות זה לצבוע את החיה בספריי או לכה אחידה כלשהיא, לחורר (את החור ניתן ליצור על ידי החדרת מסמר שקצהו חומם על הגז למספר שניות / דקות - אולי כדאי לפני הצביעה) ולחבר את השרשרת. שאר האלמנטים של השרשרת הם מאוד בסיסיים ואפשר לרכוש אותם בכל חנות לממכר חרוזים. על זה הם גבו 199 ?? לא ולא, אפשר ליצור כזה בהרבה הרבה הרבה פחות. החיות האלה עלו כמדומני 1 או 1.5 ש"ח ליחידה ונראה לי שהיו עוד סוגים רבים של בע"ח לבחור מהם. לא היה לי מושג מה אעשה איתן כשקניתי אותן, אך לא יכולתי לוותר. ומסתבר שבסופו של דבר הן יהיו שימושיות...

לילה טוב!

0 comments: