6/5/08

אביזרי היום

1. חגורת ניטים - כן כן, אני עדיין חזק בטרנד. תנו לי שבוע שבועיים ואני עוברת לטירוף הבא. באופיי אני טיפוס שיש לו יכולת מינימלית ביותר בכל הקשור לדחיית סיפוקים. הכל אצלי חייב להיות "אתמול", ולרוב כשאני רוצה משהו אני ישר הולכת להשיג אותו ו"מפטמת" את עצמי במה שזה לא יהיה... עד שנמאס. ולרוב נמאס די מהר. ואז - אני מתחילה להתכונן לכיבוש היעד הבא... באמת, מעניין מה יהיה הקרייבינג הבא??



(אל דאגה, אני לא מסתובבת בדרך כלל כאשר כרסי הקטנטנה מבצבצת מתחת לחולצה - פשוט הרמתי את החולצה מעט על מנת לקבל מראה יותר טוב של החגורה...)

2. שרשרת שנקנתה בגרושים ב"פאנקי פיש" (לא ממש מקום שאני קונה בו משהו מעבר לגומיות לשיער) ועברה מהפך קל תחת ידי. הורדתי ממנה כמה אלמנטים (מזעזעים), קיצרתי, הוספתי שני חרוזים מנצנצים ו-voila. אני ממש מחבבת אותה..



3. שרשרת "גורמט" שחיפשתי כמותה כבר הרבה זמן. נמצאה במנגו עודפים. משדרגת אפילו את החולצה המשמימה הזו שבדרך כלל משמשת עבורי כפריט שנלבש מתחת לבגדים.



אפשר גם ללפף פעמיים... שימו לב לצבע המתכת - זה בעקרון בצבע כסף אבל עם קצת אדמדם. מעין הכלאה של גווני כסף וזהב, ממש מעניין (נראה לי שיצא בתמונה קצת יותר מדי לכיוון הזהב, אבל אתם מבינים את העיקרון).



ולסיום, צמיד שאת תמונתו הורדתי מ-urban outfitters כבר מזמן מזמן, כי הוא מצא חן בעיני מאוד. מסתבר שיש הכל בארץ וש-Twentyfourseven מוכרים כאלה בדיוק רק בצבע כתום (נמר ג'ינג'י). הייתי לגמרי קונה לי אחד כזה אלמלא הוא היה ענק ומתחלק לי בקלילות גם מכף היד. מומלץ לבעלות פרק יד בעובי ממוצע ומעלה...

5 comments:

אני חייבת לציין אותם לטובה !
twentyfourseven אמנם ממותגים לקהל קצת יותר צעיר.. אבל יש שם אחלה דברים שמתאימים לקהל רחב הרבה יותר מילדות בנות 14
אני באמת לא מבינה למה הם מייעדים א עצמם לגילאים האלה..

כי האיכות של הבגדים שלהם: בעיקר מבחינת הבד לא משהו בכלל...

טוונטי פור סבן. סוגיה מעניינת. אני מסכימה עם CV לחלוטין, המיתוג הוא כביכול לבנות עשרה בלבד אבל הם בעצם פונים לקהלים הרבה יותר גדולים. חוצמזה, בתור סמי-מעצבת, אני חייבת לציין לשבח את עיצוב החנויות. החללים מושקעים ומוקפדים ותאי ההלבשה מקסימים. אז כן, האיכות לא מדהימה, אבל סבירה ויש מגוון אקססוריז מעניינים. גם אם לא רכשתי כלום מהרשת עד כה (והם בטח לא בונים עלי, אני בת 28, מחוץ לקהל היעד שלהם...) עדיין נחמד לי להיכנס, ולהתרשם מהחנות ומשלל הפריטים. חביב ביותר.

העניין עם העיצוב מגיע באמת עד לפרטים הקטנים-
אפילו השקיות שלהם נראות מדהים עם הדפס מגניב ביות בתוך השקית..!
בתור אספנית שקיות בגמילה.. היה לי ממש קשה לוותר עליה אז הכנסתי אותה לארכיון =)

חנות מדהימה. לכל גיל. מאובזרת ואיכותית ברמות. קניתי משם 6 חולצות מכנס שלייקעם ואוברול. לא התחרטתי על כלוםם=] החנות כל כך מושלת עד שכמעט רבתי עם חברה על זה שהיא רצתה להעתיק ממני חולצה. חחח