5/27/08

על הכוונת - ניטים, studs וחתיכים

בתמונה, מימין לשמאל: שמלה (Asos), ז'קט עם ניטים של Anna Sui (מ-Net-A-Porter), דוגמנית בתצוגת Gucci לסתיו חורף 08-09 (לקוח מ-model couture), תמונה של Michelle Trachtenberg עם חצאית ניטים. למטה מאחור: חגורת ניטים של סיינה מילר. למעלה: צמיד מטבעות של Topshop, קלאץ' עם ניטים (מוחזק ע"י Blake Lively מגוסיפ גירל, לא בתמונה). בפינה השמאלית למעלה: נעלי זארה שמצאתי ברשת, לא ידוע לי מאיזו עונה...

השיגעון הנוכחי שלי הוא ניטים, או studs, איך שתרצו לקרוא להם. נראה לי שאני מושפעת מאוד מתצוגת Gucci האחרונה. לדעתי הקולקציה מעולה, לבישה בטירוף והייתי שמחה לקבל כל פריט ופריט משם. להלן:



הז'קט הימני! החגורות !



שילובים של שחור וזהב ! עליונית הצמר מימין !


אקלקטי ! בוהמייני ! סקסי !
יש משהו כל כך נכון בקולקציה הזו. ואני אוהבת שהגזרות פשוטות, מוכרות ולא מתחכמות. הם בהחלט לא המציאו את הגלגל פה אבל הפריטים והשילובים נראים כל כך טוב... פלטת הצבעים מתונה, אך עם זאת עשירה מאוד. מראה מתוקתק אך בו זמנית קליל ואוורירי. סטייל: "לא התאמצתי בשיט ואני עדיין נראית כמו מיליון דולר". אתם מוזמנים לראות את היתר ב-model couture. גם האביזרים והתכשיטים מעולים:


מתכת, מתכת ועוד מתכת ! אין מה לומר. אגב, ניטים, בווריאציה שונה נראו גם בקולקציה הקודמת (אביב קיץ 08) של Etro:

התמונות מ-Style.com

המראה הימני מגניב מאוד לדעתי, ולא קשה לשיעתוק. נראה לי גם שראיתי חגורה מאוד דומה בזארה, בויטרינה הזאת שיש להם ליד הקופה, אך עד שהספקתי להתעשת היא כבר נעלמה לי (ואולי טוב שכך...). אני מנסה לחשוב למה אני מחבבת כל כך את הניטים האלה? אולי זה בגלל שיש להם מעין תחושה של "שריון קשקשים", משהו מגונן כזה.. או אולי (וחדל עם הפסיכולוגיה בגרוש שלי) זה פשוט בגלל שאני נורא אוהבת פיצ'יפקס ודיטיילס. כך או כך, זה לטעמי, והנה ניטים מהארון הפרטי שלי, מתחום ההנעלה (כל כך עדינות וחמדמדות, באדיבות פול אנד בר, שלא יכולתי להתאפק...):

2 comments:

הקולקציה של גוצ'י לחורף הבא מדהימה, שמעתי שכמה מהעורכות וקנייניות בתצוגה התלוננו על השטיח, כי הוא "עשה להן סחרחורת" :)
מה שכן, To pull off מראה כזה בחיים, צריך נכונות לבלוט, כמובן אם רוצים את המראה השלם...

איזה בחורות כבדות, דווקא אחלה שטיח :) ולגבי המראה, נראה לי שאפשר לוותר על המגפיים שמגיעות עד לאמצע הירך, אבל מלבד זה הייתי מתה לדפוק הופעה כזו...