5/23/08

It's Raining Shoes, הללויה !!!

הן הגיעו היום לארץ בטיסה 564 של אל על מוורשה, פולין (!!!?) [מעניין האם נוסעי הטיסה חשו איזה אוצר גדול נמצא מתחת לרגליהם, בבטן המטוס...]. בשעה 15:00 הן נחתו בנתב"ג והחלו את הנסיעה המייגעת לאורך כביש החוף עד לחיפה. בדרך עצרו לפלאפל ובסופו של המסע הארוך והפתלתל הגיעו אל מפתן ביתי. שני זוגות נעלי ניין ווסט שאני מזילה עליהן ריר חודשים על גבי חודשים. והנה הן לפניכם:


מסתבר שאבא שלי, החמוד, קורא את הבלוג, ובהיותו בנסיעת עבודה לפולין החליט לבדוק את הסניף הוורשאי של הרשת. כמו כן, מתברר שהקניינים הפולנים מחוברים יותר למציאות מאשר הקניינים הישראלים. ותודה לאל שהקונות הפולניות השאירו לי לרפואה את שני הזוגות האלה במידה 36. Oh Joy!! אושר גדול. אני חושבת שאני מצויידת היטב לקיץ כעת...
אשתדל לכתוב מחר, יש לי כל מיני עניינים לחלוק איתכם, אבל תסלחו לי אם אפנה כעת לבילויי ומנוחת השבת שלי. שבת שלום לכולם!

4 comments:

חחח
תראי גם לבלוגרית אחרת יש את הגלדיאטורים
וגם אני חושקת בנעליים האלה כבר זמן רב
אז כל הכבוד על ההישג המרשים ביותר !!
http://www.fashiontoast.com/2008/05/packing-leads-to-playing.html

תתחדשי על הנעליים!גם אני מזילה עליהן ריר מאז שראיתי אותן על רומי לפני כמה חודשים...הן מדהימות!
אני מצאתי משהו דומה פחות או יותר בזארה...http://www.playlikeagirl.fr/wp-content/uploads/2008/04/p1180017.JPG
התמונה לא שלי, היא מבלוג צרפתי:)

תודה תודה! הנעליים מזארה יפות. ראיתי אותן, למיטב זכרוני, בסניף בדיזנגוף סנטר (כמובן לא בחיפה...)

יפה יפה לך.
וכל הכבוד לאבא
:)