5/30/08

איזה דיכאון, טרגדיה אמיתית


סקס והעיר הגדולה - הסרט! על אף הפרח הגדול, זה לא מה שציפיתם...

זהירות ספוילר! אני לא מתכוונת לפרט כאן את עלילת הסרט ולשחזר כל סצינה, אך מי שעוד לא צפה בסרט, ורוצה להגיע לקולנוע בלי כל מידע מקדים על העלילה, אולי מוטב שימתין עם קריאת הפוסט הבא...

אכזבה גדולה נחתה על כוחותינו עקב הצפייה בסרט "סקס והעיר". הסרט היה, במילה אחת, מ-ד-כ-א ! הוא ממש הרס לי את כל הערב שלאחר מכן, ורק צפייה בפרק ישן של הסידרה בערוץ 2 בחצות הקלה מעט על האוירה העכורה. הבעיה העיקרית היא שציפיתי לסרט אחר לחלוטין וקיבלתי סרט שמאוד לא תאם את ציפיותי. נתחיל באכזבה טכנית: לאורך כל הסרט, כמה עשרות (!!!) פעמים, נדחף מלמעלה לתוך הפריים ה"בום" או ה"מיקרופון חתולה", כך שממש אי אפשר היה להתעלם ממנו. זאת רשלנות רצינית - מה קרה, הבחור שמחזיק את המיקרופון לקה בפרקינסון ? זה מתאים אולי לסרט סטודנטים, אבל בהפקה בקליבר שכזה זה ממש לא לעניין.


מה אתם צוחקים כל כך? אני בוכה מבפנים... שרה ג'סיקה ומייקל פטריק קינג (הבמאי והכותב הראשי) על הסט

ולעניינים התוכניים: ציפיתי לסרט עם המון בגדים, והמון כתיבה שנונה ומלאת הומור. זאת היתה בשבילי הסדרה. במקום זה קיבלתי סרט על החיים, מה שנקרא, בגיל ארבעים פלוס ועל התפרקות מערכות היחסים הזוגיות, בין אם אתה נשוי ובין אם לא... הסרט היה מטריד מאוד, ומן הסתם גם החיים הם דבר מסובך, ולא הכל ציוצים וחיוכים, אבל לא בשביל זה הלכתי לסרט... בשביל זה יש את המציאות.


קרי מודל 1998 - נעלמה ואיננה עוד...

כמו כן, הדיאלוגים והשנינויות (שהיו כל כך משמעותיים עבורי בסדרה, באותה מידה כמו הבגדים) לא "התרוממו" מבחינתי, ומלבד שני חידודי הלשון " Charlotte poughkeepsied in her pants " ו- "Mexicoma" התאכזבתי מאוד מהכותבים. איפה השנינויות בסגנון: "Miranda went out with an over-eater and he over ate her" או "Dear vagina, guess who I have a crush on" הזכורות לי לטובה מהסדרה? היה מעט מאוד הומור, ורוב הזמן ממש התחשק לי לבכות... ממש! לא לזה ציפיתי!


הבת המאומצת של שרלוט, על תקן "The token asian girl". אל תדאגו, יש גם שחורה בתפקיד משנה..

ולעניין הבגדים: לא מטמטם ולא מפיל כמו שציפיתי שיהיה. אמנם האקססוריז היו מעולים אך מלבד זאת היתה שמרנות לא מעטה לדעתי בהלבשה של קארי (אולי מלבד סצינה אחת או שתיים). נעלי הגלדיאטור של דיור שהיא נעלה הן מהממות לגמרי, אבל למה היא היתה צריכה לנעול אותן לאורך כל הסרט (זוג בשחור, זוג בחום, וגם זוג מוזהב לחתונה)?? הסטייליסטית לא מצאה עוד גלדיאטורים מדליקים מלבד הזוג הזה? וגם חגורת הניטים משובחת ביותר, אבל למה היא חזרה והופיעה שוב ושוב ?


קארי וביג. אתם הולכים לראות את הנעליים האלה והחגורה הזאת עוד הרבה..

כמו כן, אני נורא מצטערת, אבל ממש לא אהבתי את שמלת החתונה של ויויאן ווסטווד, ובכלל, כל הסטיילינג של הכלה היה מפחיד. מה נסגר עם הציפור המתה על הראש והלוק הכללי של מכשפה זקנה ומטורללת ?? לא טוב. לא כך דימיינתי את קרי הרומנטית והנאיבית ביום חתונתה...


אפילו 2 טונות של פאייטים לא יעזרו פה..

אני מבינה שהבחורות התברגנו (אפילו עוד יותר ממה שהיו קודם) והתבגרו (אגב, גם אני התבגרתי..) ואי אפשר להשתובב כל היום, לעשות שופינג, להשתרלל, ולצחוק על זה אחרי זה בדיינר השכונתי. במקום, צריך להשקיע בזוגיות ובמשפחה או לחילופין לפרק נישואין, וזה כבר הרבה פחות צבעוני ומשעשע. אבל, לעזאזל, בתוך ים הדיכאון הזה, לא יעזרו אפילו עשרה זוגות של מנולו בלאניק. ואפילו כמויות הפאייטים האסטרונומיות (טרנד שאני כה מחבבת עכשיו) לא הצליחו לרומם את רוחי...
לסיכום, אני מבינה שהסרט שלו ציפיתי לא היה יכול להיעשות, ובמחשבה שנייה, הסרט הוא די טוב, עוסק בנושאים חשובים ומעלה שאלות מאוד רלוונטיות לגבי מוסד הנישואין. אבל - אני מתגעגת לסקס של פעם... לסדרה הישנה שלי... ואני לא רוצה לראות לעולם את קארי בלי איפור !!!

אגב, שוס מגניב שהתגלה בסרט - הידעתם שיש אתר להשכרת תיקי מעצבים? (למי שלא יכולה להרשות לעצמה לקנות אחד כזה) הזוי ומטריף לחלוטין!

שבת שלום!

(התמונות לקוחות מהאתר All Movie Photo )

5 comments:

אני גם ראיתי את הסרט אתמול
(כתבתי על זה באחד מהפוסטים בבלוג שלי)
אבל אני דווקא מאוד נהנתי..
אולי כי באתי בלי יותר מדי ציפיות
כי אני לא צופה מכורה של הסדרה
למעשה ראיתי רק פרק אחד ויחיד בחיי
לדעתי בחירות האופנה בסרט היו מעולות !
נכון שיש דברים שחזרו על עמצם אבל סך הכל הסטיילינג היה ממש טוב

עם דבר אחד אני חייבת להסכים-
שמלת החתונה, האיפור הגס וכל הסיפור הזה שהתחולל על הראש של קארי בראדשו הכלה מהגיהנום היה זוועתי !
הנפילה של הסרט מבחינת פטרישה פילד
פה היה המקום באמת לעשות משהו מיוחד(לעומת מזעזע) וזה היה פספוס ענק מבחינתי !

על טעם וריח! הדעות חלוקות, וכבר שמעתי ביקורות ודעות לכאן ולכאן... עכשיו כשאני חושבת על זה, כל תלבושת הכלה כפי הנראה נועדה להיות מטרידה על מנת להוות רמז מטרים לעתיד לבוא (לבשר על משהו ולהעביר לצופה תחושה בלי להגיד את זה באמת...)- אז כפי הנראה לא היה מקום כאן לשמלת כלולות רומנטית ומתוקה. בכל מקרה, אני שמחה שנהנית. אני יצאתי מעט מוטרדת. אולי זה כי אני קצת יותר קרובה ל-40 פלוס ממך... :)

האתר של התיקים מוכר, אבל אני חושבת שעדיף לחסוך ולקנות תיק שהוא שלך לתמיד.
חוץ מאהבת אמת אין בעיני הצדקה לתיקי מעצבים, ולהסתובב עם אחד שבוע ואז למסור אותו בחזרה- נשמע לי ממש מבאס ותורם בעיקר לפוזה ולא לסגנון שלך :)

תרם צפיתי בסרט, ולכן אני לא יכולה לכתוב את דעתי עליו, אבל אני כן יכולה לכתוב, שנהנתי מאוד לקרוא את הביקורת שלך על הסרט. אכן...אני מבינה שהעלו דילמות שאינן קשורים לעולם האופנה במישרין אך אני בטוחה שהדילמות משפיעות על המראה והאיפור של כולנו כשהן קיימות. אך! אם רק יכולנו לחיות בלי הלבטים הארורים הללו ולהתרכז אך ורק בשיפור המראה שלנו!גם אני מרגישה שאני מתקרבת אל ה-40 פלוס, וזה לא קשור בגילי הכרונולוגי אלא בגישה לחיים ולגברים!
בבוקר שבת זה, לגבי גברים אני יכולה להגיד את המשפט הבא: בזמן שהם מעבירים את הזמן בשמש, מתלכלכים בחול, "חסרי דאגות...אלק", אני תמיד נזהרת לא להישרף, לפעמים מתחת לכובע או צעיף עם פיאטים, לפעמים יוצאת בכפכפים ושמלה לבנה לראות באהבה את השקיעה

אנה - אני מסכימה איתך לחלוטין, אם כי מאוד משעשע אותי עצם קיומו של האתר. זה פשוט הזוי...
אלה - כן, כן, החיים זה לא רק מראה חיצוני! כנראה ציפיתי לאיזה סרט יותר פנטזיונרי בעוד היוצרים השתדלו להיות נאמנים ל"מציאות" ולפרק הזמן שעבר מאז תום הסדרה ועד צאת הסרט. אני רציתי להשאיר את המציאות למציאות ואת הסרט לקולנוע, אבל זוהי רק דעתי ה"שטחית" (לפעמים כיף להיות שטחית!) ואינכם חיבים להסכים עמי...