5/16/08

איזה עולם נפלא

אתמול היה לי הכבוד לקחת חלק בחתונת גייז. ידיד טוב מהצבא נישא לבן זוגו בארבע השנים האחרונות, והשמחה היתה גדולה. זו אחת החתונות המרגשות שהייתי בהן - לא דביקה וקיטשית ולא איזה מפגן גאווה הומואי, אלא חגיגה עם הרבה אנרגיות טובות והומור, באדיבות ה"רבי" - אביעד קיסוס. הכל היה פשוט מקסים, עד כדי כך שאפילו נעלי הזארה שלי, שידועות (לא הן באופן ספציפי, אלא נעלי זארה באופן כללי) בחוסר הנוחות ובהתעללות בכף הרגל, היו נוחות באופן מפתיע ויכולתי אפילו לרקוד איתן! החתונה הזאת גרמה לי לחשוב על התקופה בה אנחנו חיים, על נורמות, וגם על אופנה (כמובן! אני יכולה למצוא קשר בין כל דבר לבין אופנה...). אפשר להיזכר בקלות ש"פעם" היה אסור ללבוש שחור ביחד עם חום (שילוב חביב עלי ביותר) או לערבב הדפסים (כמו קווים ונקודות) באאוטפיט אחד. זה פשוט נחשב לטעם רע ולדבר לא מקובל בעליל. ואילו היום, האקלקטיות שולטת. אפשר הכל, ובתי אופנה כמו Etro (מי שלא מכיר נא לחפש מיד ב-Style.com ולהתרשם) ו-Anna Sui מראים לנו שדווקא השילובים הכי לא הגיוניים הם אלה שהכי מעניינים, והכי יפים. ולא רק שזה כבר מקובל לחלוטין, אלא שזה הטרנד עכשיו... אני לא מאמינה שלפני 20 שנה היתי יכולה לנכוח בחתונה מסוג זה, ואני שמחה ומאושרת לחיות בתקופה שמאפשרת את זה (וגם מאפשרת לכל אחד ללבוש מה שעולה על רוחו)! וכפי שאמרתי קודם, שום דבר לא יכול היה להעכיר את האווירה בחתונה. טוב, בעצם שום דבר מלבד העובדה שהרכבת האחרונה לחיפה יצאה בשעה 23:45, כך שלא ממש יכולתי למצות את עניין הריקודים והקינוחים (וחבל!), אם כי ניצלתי היטב את ענין האלכוהול... וכמובן שגם באאוטפיט שלי לחתונה הפגנתי פתיחות, פלורליסטיות ו"שוויון הזדמנויות" לכל קונפקציות האופנה הגדולות, בלובשי שמלת מנגו, נעלי זארה וז'קט של H&M (את רוב האאוטפיט אתם יכולים לראות בפוסט הזה).

ולעניין אחר, מסתבר שהרשת האמריקאית הזולה (מאוד!) והמוצלחת Forever 21 התחילה לעשות משלוחים גם לישראל. הידד! אני גולשת באתר שלהם מדי כמה זמן ומתרשמת. הדברים העיקריים שנראה לי ששווה לקנות משם הן שמלות, במחירים ממש זולים (פחות מ-30 דולר ל"חתיכה"). כמו למשל שמלת החמד הזאת, עם הפרנזים (אני מתה על המילה פרנזים!!!) ששמתי עליה עין:

התמונה לקוחה מ-Forever21

במחיר של 29 דולר ו-80 אגורות (סנט..). זאת נראית לי אחלה מציאה (יש גם עוד שמלה די דומה עם טול במקום פרנזים, ב-2 דולר פחות...). ויש עוד דבר מגניב, והוא שהבלוגרית Rumi מ-Fashion Toast, שכבר הזכרתי בעבר, אוהבת מאוד לקנות מ-Forever 21 (ולחילופין גם נעליים של מארק ג'ייקובס ותיקים של בלנסיאגה - היא אוהבת לשלב בין זול מאוד ויקר מאוד) והאתר שלה מלא בתמונות מעולות ברזולוציה גבוהה, כך שאפשר להתרשם ממראה הבגדים על בת אדם אמיתית. והנה שמלת הפרנזים המדוברת על Rumi (היא די גבוהה וגם אוהבת לנעול עקבים מטורפים, אז נראה לי שעל נמוכת קומה כמוני השמלה תהיה מעט יותר ארוכה):


אהבתי. כמעט שעשיתי בלהט הרגע הזמנה מהאתר, אבל תוך כדי העמסת פריטים לסל הגעתי למסקנה שרוב המלאי שכרגע מוצג באתר הוא לא בדיוק מה שאני מחפשת, ושני פריטים שדווקא כן מצאו חן אזלו במידתי. וכמובן שה-downside הגדול ביותר הוא דמי המשלוח הכבדים למדינות נידחות בלבנט כמו ישראל (משהו כמו 50 דולר על קניה של 100 דולר. אאוץ'...). אבל אולי אעשה איזו קנייה משותפת עם חברה ואז נחלק בינינו את נטל דמי המשלוח. מבטיחה לעדכן אם וכשזה יקרה.. בכל מקרה, גם אם נממש את אופצית המשלוח וגם אם לא, אלה חדשות טובות. ישראל על המפה! קודם H&M באים לגשש, ואח"כ F21 שולחים לישראל. מה יהיה? בסוף אפילו Prada תפתח חנות בשדרות מוריה בחיפה... :)

ועוד בענייני הפרנזים, נתקלתי לא מזמן בתיק הערב החמוד הזה של מנגו:



וגם התיק הזה של זארה (קיים בחום ובוורוד עתיק) כפי שמדגמנת הבלוגרית Lulu מ-everybody is ugly:


למרבה הצער התיק האחרון יקר (בסביבות ה-550 ש"ח) ומצבי הכלכלי הנוכחי לא מאפשר את רכישתו. אבל אל דאגה, יש לי מספיק תיקים בארון שינחמו אותי...

ובנימה אופטימית זו, שיהיה לילה טוב וחלומות נעימים (על פרנזים!)...

3 comments:

חחחחחחח...את לא מבינה כמה פעמים עשיתי את אותו הדבר באתר של Forever21 .העמסתי סל מלא, ואז ראיתי את הסכום, והבנתי שאפשר לקנות פריט אחד באיכות טובה (של מעצבים אפילו)...וויתרתי...מה שכן, שווה לבקש ממישהו מארה"ב שהולך לבקר בארץ בתקופה הקרובה לקבל את המשלוח הביתה (בזול מאוד או ממש בחינם)

לגמרי.. מסתבר שעלות דמי המשלוח מבטלת את כל הקטע הזול והמשתלם של Forever21. קצת חבל, אבל נתגבר...

ברגע שקראתי את הפסקה על פוראבר
נשמע בראשי השיר
הללויה הללויה !!!