4/14/08

הפוסט הזה הולך לעסוק (גם) ב:


זהו שלט של חנות נעליים שבן זוגי היקר צילם כשטיילנו באתונה בסתיו האחרון. היוונים צריכים ללמוד קצת אנגלית, לא?? :)

אתם יודעים איך זה סוף הסמסטר - כל הלחץ נדחס לשבוע-שבועיים של טירוף... אז סליחה על ההיעלמות. ועל אף העובדה שאני צריכה כרגע להתמקד בעיקר (אם לא רק) בנושאים של שני הסמינריונים שלי: האחד בתולדות האמנות, על האמן הגרמני קורט שוויטרס (מי שמכיר אותו יקבל שקל!! אפילו חלק מהסטודנטים לתולדות האמנות לא מכירים אותו...) והשני בפסיכולוגיה, בנושא תעתועי זיכרון (אם למישהו יש רעיון ספציפי, זה ייתקבל בברכה. אתם יודעים מה המייל שלי...:)) - על אף עובדה זו החלטתי לכתוב כאן קצת. כי זה הרי מה שאני באמת באמת אוהבת.
אז תשמעו סיפור מהיום:
אמא שלי היא בן אדם מעודכן ומקפידה על הופעתה, אם כי הגולם (אני) ללא ספק קמה על היוצרת... הרבה פעמים כשאני מדפדפת במגזינים או גולשת באינטרנט ומראה לה משהו מגניב היא אומרת: "היתה לי כזאת שמלה/חצאית/חולצה בדיוק!" אבל למרבה הצער היא לא שמרה כלום. בטח גם לכם זה גם קורה מדי פעם. אבל היום קרה תקדים! אני לא זוכרת איך הגענו לזה, אבל זרקתי לה באמצע איזו שיחה שאני ממש רוצה תיק שאנל, קטן כזה, Quilted, ועם רצועת זהב. ואז, הפלא ופלא, היא אמרה שיש לה תיק דומה (לא שאנל אמיתי, כמובן...) שהיא קנתה בחו"ל לפני כ-20 שנה. מיד ביקשתי, שלא לומר דרשתי, שתמצא אותו בארון וממש התמוגגתי כשהיא הוציאה אותו. בדיוק מה שחיפשתי - נפלא!



איזה כיף, האקססורי המדליק הזה נכנס לי למלתחה, והוא עלה בדיוק אפס ש"ח ו-00 אגורות. אין כמו שופינג בארון של אמא!

חוצמזה, אובססיית הנעליים לא עוזבת אותי. אתם מכירים את השאלונים האלה בקוסמופוליטן - "האם את אישה של תיקים או אישה של נעליים?" אז עד לפני כחודש הייתי בהחלט אשת תיקים (בעיקר תיקי Patent Leather סקסיים וחמודים) אבל לאחרונה חל מהפך (אגב, גם הטעם האהוב עלי בגלידה הפך מווניל לשוקולד. האם זה קשור???). נהיה לי תיאבון מטורף לנעליים וכמובן שהמחסור החמור בנעליים מעניינות באיזור חיפה רק מגביר את הכמיהה. אז בלית ברירה אאלץ להסתפק בתענוגות וירטואליים ברשת. אמנם התחלתי לאהוד נעליים עם עקב גבוה (Don't be afraid to put me in the big girls' shoes, כמילותיה של קארי בראדשו) אבל מצאתי כמה שכיות חמדה עם עקב רוקי נמוך, מה שנקרא Mini Wedge. מצטערת, החלטתי שהקיץ אשתדל להמנע כמה שיותר מנעליים שטוחות (מטר חמישים ושבע, אתם יודעים...) אבל תסכימו איתי שהנעליים שלהלן הגיוניות לחלוטין מבחינת העקב. והרי הן. שלישיית ה-Mini Wedges הכי טובה שמצאתי באינטרנט. ובמקום הראשון:


מבית Topshop, נעל זמש + ציוץ. מקסים!

סגנית ראשונה:



סנדל קטיפתי בכחול מדהים, של Steve Madden. ראיתי את הנעל הזו בסופ"ש בחנות המותג בקריון. כדי להינות ממנה צריך להגיד יפה ביי ביי ללא פחות מ-479 ש"ח. נראה לי קצת מוגזם לכל כך מעט נעל, לא ? (אם כי יום הולדתי [שיחול בליל הסדר] מתקרב בצעדי ענק, ואם הדודים-דודות-סבים-סבתות יתנו לי מספיק כסף החלום עשוי להפוך למציאות!)
ובמקום השלישי (למען ההגינות אני חייבת לציין שהתחרות היתה צמודה מאוד):

התמונה מ-Piperlime.com

סנדל מהמם מ-Patent Leather שחור, של Camper. (משהו ממש טוב מתרחש בקמפר, הא?)
ואפרופו קמפר, פתחו בגרנד קניון לאחרונה חנות "אוריג'ינלס" וראיתי היום שהם מחזיקים גם נעלי קמפר. שאלתי את המוכר אם אלו הדגמים היחידים, כי לא ממש ראיתי את הנעליים שמצאו חן בעיני ברשת. והמוכר החוצפן, במקום להקשיב ללקוחה דוחף לי נעל לפרצוף ואומר: "קחי, קחי את זאת. היא תהיה יפה עלייך!" עניתי: "אני מחפשת דגם אחר" והוא החזיר: "לא משנה, תמדדי את זה". אבל אני בכלל לא רוצה אותה!!!!!!! מה, מה יהיה עם המוכרים המתעלקים והדוחפים האלה, הא? מיותר לציין שלא אשוב לשם בקרוב.

אגב, גם למנגו יש סנדל עם fringe כזה, כמו של טופשופ. להלן:



אולי הן נראות דומות אבל חדי העין שביניכם יכולים להבחין בכך שהנעל של מנגו גסה יותר - יש לה מראה יותר שבטי ופחות עדין מזו של טופשופ וגם הצבע לטעמי פחות מוצלח. אבל לפחות יש את הפרינג' המתוק הזה שמשמח אותי בכל פעם מחדש!
לסיום, מי שרוצה לראות עוד נעליים מגניבות (ולא רק) מוזמן לבלוג Fashion Toast. יש שם בחורה, שלא לומר עלמה צעירה עם סגנון וסטייל מצויינים שבעיקר מצלמת את עצמה לובשת כל מיני בגדים (+ התמונות גדולות ואיכותיות במיוחד). לדעתי יש לה נעליים משובחות - היא יותר נועזת ממני בנעליים (אולי בגלל שתפאורת הרקע שלה היא לא אוניברסיטת חיפה??) וחוצמזה יש לה כמה תיקי בלנסיאגה אמיתיים שיגרמו לכם להזיל ריר!

אז שיהיה לילה נעים, אני חייבת ללכת לעשות מה שהחכם הזה עושה:

2 comments:

בלוג מעולה! חג שמח

תודה! ותודה גם לכל הכותבים והמחמיאים במייל...

חג שמח!