3/30/08

שכבות, בהונות, וכוננית ספרים

נתקלתי לאחרונה ברעיון לבוש מגניב לימים חמים יותר - קרדיגן קייצי בלי שרוולים. כמו למשל בדוגמה הבאה מבית Vintage 55 :



או דוגמה אחרת מהאתר של המותג האיטלקי Jucca:



זאת נראית לי אופציה חביבה לתבל בה את מלתחת הקיץ - בייחוד למי שאוהבת את מראה השכבות ולא מוכנה לוותר עליו גם בקיץ. בטח חלקכם חושבים מייד על זה שנורא חם בקיץ וזה רק יחמם עוד יותר, אבל הרי אנחנו ממילא מבלים את רוב זמננו במזגן (המקפיא). כמו כן, אני מדברת כמובן על קרדיגן מבד קליל ואוורירי שמתאים לקיץ, ולא סוודר חס וחלילה. בכל מקרה, אני מבטיחה לדווח כשאניח את ידי על אחד כזה...
ועוד כמה עניינים לסדר היום:
* קולקציית הקיץ מזדחלת בצורה איטית לרוב הרשתות. נראה לי שהשרבים, שהקדימו השנה מאוד, תפסו את הרשתות לא מוכנות. קצב הצב האיטי ביותר נרשם בתחום ההנעלה (איפה הגלדיאטורים, לעזאזל?!). הייתי ב"שופרא",האחות התאומה של "בהונות", בת"א (כן, יש גם בהונות וגם שופרא בת"א אבל אצלנו בחיפה יש רק בהונות) ויש שם כבר כמה סנדלים, אך המבחר עדיין קטן - וגם המחירים.. ייקס..
* כנ"ל לגבי חנות הנעליים של קאלה. מי שעוד מחפש מגפי חורף ומגפונים מוזמן לשם בכיף אבל מי שרוצה לאוורר את אצבעות כף הרגל, מוזמן לחטט בינתיים בארון הפרטי ולדלות משם סנדלים מהשנה שעברה. מקאלה עוד לא תגיע הישועה...
* ואגב קאלה, הייתי גם בחנות הבגדים בדיזנגוף (בדרך אני הולכת לחנות בבעלי המלאכה, אבל ככה יצא הפעם) ולא ממש התלהבתי. הדבר היחיד שצד את עיני היה שמלת ערב מקסימה בלי שרוולים, באורך הברך. מחציתה העליונה לבנה (עם 2 פרחי בד לבנים מסביב לצווארון) ומחציתה התחתונה שחורה, מבד סאטני מבריק שכזה. מדובר בשמלת ערב fancy ומהודרת. יש לי בעוד כחודש חתונה של ידיד ותיק אז ממש התאים לי לקנות אותה, אבל אז ראיתי את תווית המחיר - 850 ש"ח. בקאלה??? מה נסגר? קצת מוגזם - הלא כן ?
* ולמגזימנים אחרים, בגיזרה הצפונית: זאת רק אני או שבמנגו 2 (האאוטלט של מנגו בקניון חיפה) העלו את המחירים באופן משמעותי? תמיד נהניתי למצוא שם מציאות שעלו הון תועפות בעונה, ושם נמכרו בזיל הזול. בביקור האחרון, כמעט כל מה שראיתי עלה 200 ש"ח ומעלה. אז מה אאוטלט פה? אני לא מבינה...
* ומאחר וכבר הגעתי לקניון חיפה (זה לא קורה לעתים קרובות), הצצתי ב-twentyfourseven , הרשת החדשה לצעירות. חשבתי שזקנה שכמותי (עוד שלושה שבועות בת 28) תגורש בבושת פנים מהחנות (וגם לא ממש תמצא שם כלום) אבל מסתבר שיש שם דברים ממש חמודים. נרשמה נקודה לזכותם..
השוס היחיד של הקפיצה לתל אביב הפעם היה מסעדת "בית תאילנדי" (מומלץ! יאמי..). ובסופו של דבר, אחרי סיבוב בתל אביב + קפיצה לקניון חיפה, הדבר היחיד שחיית אופנה שכמותי הצליחה לרכוש היה כוננית ספרים חדשה - שיהיה לציון החתול מה לשבור אחרי שהוא הצליח למוטט את הקודמת עקב קפיצות מטורפות ובלתי נדלות...
לילה טוב!

0 comments: