3/9/08

רוצה סנדלים! עכשיו!

בשבוע האחרון אני באובססיה של סנדלים לקיץ. זה נובע בעיקר מהעובדה שאין ממש סנדלים בחנויות, אתם יודעים, עדיין חורף... אני בנאדם שבדרך כלל יודע מה הוא רוצה לקנות, בייחוד כשמתחילה עונה חדשה ומה שקורה לי לרוב הוא התרחיש הבא: יש לי תמונה בראש של הבגד/הנעל שאני רוצה אך עדיין אין בנמצא. ברגע שנוחת בחנויות האקזמפלר הראשון אני קונה אותו מייד. אחרי כמה שבועות אני מגלה ווריאציות שונות או מספר דגמים אחרים, יותר יפים ויותר מתאימים לי וקצת מצטערת שמיהרתי לקנות את הראשון. אילו רק הייתי מתאפקת מעט... בעיה קשה של אי דחיית סיפוקים! (ולא צריך ללמוד פסיכולוגיה בשביל להגיע למסקנה הזאת). בכל מקרה, התחלתי השבוע לחפש סנדלים - כבר כתבתי על פאדיחת זארה עם הסנדל האחד במידה 37, כמו כן חיפשתי בחנות ניין ווסט את "סנדל הגלדיאטור" שנדלקתי עליו, אך לשווא, it was no where in sight. וגם ביקרתי בחנות הנעליים האהובה עלי "בהונות" רק כדי לגלות שהם עדיין מוכרים נעלי חורף ואין אפילו סנדל אחד בחנות. בווווו... אני אשתדל מאוד להתאפק הפעם, עד שיהיה מספיק מבחר של מה שאני רוצה בחנויות (או שלא...). ובינתיים, אפשר להתרשם משלל הנעליים שמככבות ברשת, ובמיוחד צד את עיניי מה שנקרא:
peep toe bootie / open toe bootie - מגפון שלדעתי מצוין לאקלימים חמים כמו שלנו ולעונות מעבר. כמו למשל זה של Ben Sherman:



אמנם יש לי בעיה עם נעליים לבנות, מכל סוג שהוא, אבל אני חייבת להודות שהנעליים האלה כוסיות לאללה..
ועוד דוגמית מאתר shopbop.com:



עם אלה בהחלט הייתי הולכת והכל מגניב בהם: הצבע, הבד והגזרה. (אם כי היה אפשר לקצץ 2-3 ס"מ מהעקב בכיף..). ומה דעתכם על המגניבים האלה מבית Chloe:



כן, אני יודעת, אני לא ממש רואה את עצמי נועלת אותם באוניברסיטה, אבל אלו סנדלים/מגפונים ממש מעניינים. ואלה בשחור הכי שווים - כך הם נראים ממספר זויות:

3 comments:

היי לרוצה הסנדלים
פה בחנויות בקופנהגן הגיעה קולקציית הסנדלים
לכן אני מציעה שתבואי לכאן לקנות
מה דעתך??

מעניין שבקופנהגן הקרירה כבר מוכרים סנדלים, וכאן עוד לא ממש. הממ... אשמח לבוא!

דווקא יש סנדלים כבר,
אני אישית ראיתי והזלתי ריר..

כואב להוציא הרבה כסף על סנדלים