2/6/08

גרביונים צבעוניים



היום בבוקר קמתי עם חשק לגרביונים צבעוניים המשמחים לבב אנוש! אבל עדיין מאוד קר אז הם יאלצו להשאר במגירה. בוווז... אולי הטעם שלי קצת ילדותי, אבל זה בעיני מקסים, וגם גרביון כזה הוא אופציה לשדרג הופעה מסתם נחמדה למעניינת. כמובן שהתחלתי במצוד אחר גרביונים כאלה לפני מספר חודשים, והעלתי חרס בידי. חיפשתי בכל חיפה גרביונים בצבע חרדל ו-כלום. בשלב מסוים, כשהמוכרת במשביר הציעה לי את כל מרכולת הגרביונים שלהם ואני התפרצתי עליה (אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת להתנצל בפניה - סווטלנה, זאת לא היתה אשמתך, סתם ג'נקית בקריז), הבנתי ש: אלף, עברתי את הגבול ובית, צריך לנסוע לת"א, רק שם תימצא הישועה. כמובן שבמרחק רכבת ומונית הישר לדיזנגוף סנטר, שבמקרה עצרה בדיוק בכניסה לחנות שחיפשתי (זאת יד אלוהים, אני אומרת לכם!) נתגלה לי עולם ומלואו של גרביונים. מדובר בחנות American Apparel שיש בה הרבה דברים בייסיק: טישרטים במגוון אורכים וגזרות, גופיות, סווטשירטים חלקים וכמובן גרביונים וטייצים. לא נורא זול לפריטי בייסיק (החברה דוגלת בכך שהיא לא מנצלת את העובדים שלה, לא מקימה sweatshops ולמיטב ידיעתי מייצרת הכל בתוך ארה"ב, אז זה גורם למחיר להיות טיפה גבוה מהממוצע. וכמובן, הייבוא לארץ...) אבל שווה בדיקה והפריטים איכותיים. הם גם החלו להביא לאחרונה סקיני ג'ינסים בכל מיני צבעים כמו סגול, טורקיז וכאלה, שגם לא נראו במקומותינו עד כה - אז מי שמתעניין, רשמו לפניכם. גם האתר עצמו מעניין, עם מיני קטלוגים מצולמים שנראו כאילו צולמו ע"י חובבנים - כל מיני אנשים לובשים את הפריטים של החברה ועושים פוזות סקסיות למצלמה... אז קניתי באמריקן אפרל את זוג הגרביונים בצבע חרדל שכה השתוקקתי להם, וגם זוג נוסף בחום אדמדם כזה. אני יודעת שגם Topshopהציעו עד לא מזמן באתר מגוון גרביונים צבעוניים ואפשר גם לגלוש לאתר של Urban Outfitters ולהתרשם מהמבחר שלהם (השתמשתי בתמונות שלהם ליצור את "עבודת האמנות" למעלה...). שוב, כמו שאמרתי, בחיפה לא מצאתי כאלה - ואני כמובן אשמח ולא אכעס אם מישהו יעמיד אותי על טעותי. וייתן לי את הכתובת, כמובן...

0 comments: