2/10/08

מה לא אלבש מחר ללימודים


סקיצה מעידן העיצוב הגרפי שלי (כל הזכויות שמורות)

מחר בבוקר, או שזה כבר היום, חוזרים ללימודים. סוף סוף אוכל להתחיל את שנתי האחרונה באוניברסיטת חיפה המהממת וגם לסיים אותה בהצלחה (אני מקווה) במהרה בימינו. אז מה אלבש מחר לביה"ס? האמת שזה לא ממש אישיו, כי אוניברסיטת חיפה היא אחד המקומות הכי לא מאתגרים אופנתית (או יותר נכון אחד המקומות המאותגרים אופנתית..) שנתקלתי בהם אי פעם, ויסלחו לי כל חברי ללימודים שקוראים את זה. אני לא בקטע של קטילות אבל יש אנשים שמסתובבים שם עם חולצות טי גזורות (אתם זוכרים, כמו שהיינו גוזרים בכיתה ח' את החולצה של התלבושת האחידה מסביב לצווארון, כי זה הדבר הכי יצירתי שיכולנו לחשוב עליו אז..) וגם ראיתי תופעות של "התאמת יתר" של הבגדים: למשל מישהי שלבשה טוניקה שחורה עם נקודות לבנות והתאימה לה נעלי בובה שחורות מנוקדות בלבן, קשת עבה לשיער עם נקודות לבנות וכמובן עגילים שחורים עם... כן, ניחשתם נכון – נקודות לבנות!!! WTF ??!! אבל כמובן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל ויש גם הבלחות אופנה מעניינות פה ושם. ועוד דבר שניתן לומר לחיוב הוא שלפחות לא קשה להיות ראש לשועלים מבחינה אופנתית... אני זוכרת את הימים בהם למדתי עיצוב גרפי במכללה ואז כל יום היה כמו פורים והייתי צריכה לחשוב למה אני רוצה להתחפש היום, או איזו אישיות אני רוצה ללבוש. לבשתי באותה תקופה דברים מעניינים ולעיתים אני מניחה גם מזעזעים ולא כ"כ מחמיאים כמו למשל, קומבניזון צהוב יד שנייה מעל מכנסיים, או נעלי swear ע-נ-ק-י-ו-ת ומגושמות - כדלקמן:



נעלי swear מוטרפות - היו לי בדיוק כאלה, רק בצבעי אפור ובורדו. התמונה לקוחה מאתר שנקרא wild wild shoes and boots . אכן. אגב, אם תגלשו לאתר של חברת Swear תגלו שכיום הם דווקא מייצרים נעליים נורמאליות ולבישות להפליא!

ונחזור לענייננו, נעלים כאלה ענקיות, what was i thinking ??!! אבל זה לפחות היה מאתגר והיו גם כמה הברקות אופנתיות. כמו כן, באותה תקופה חל המפץ הגדול בארון הבגדים שלי ומאז הגרדרובה שלי החלה להתרבות בקצב של טור הנדסי. מה שעוד למדתי בימים היפים הללו היה אמנות ה"התנגשות" בואו נקרא לזה, ולאו דווקא התאמה. במקום ללכת עם חולצה ונעליים תואמות האסטרטגיה הטובה היתה ל"עשות דווקא" ולהפר כללים אופנתיים: ללבוש מספר הדפסים בבת אחת או לשלב צבעים ש"אסור". באותה תקופה למדתי גם את אמנות לבישת השכבות. בקיצור, זה פתח לי את הראש ועשה fine tuning לסטייל האישי שלי. אבל, כמו שאתם יודעים, הלבוש מושפע מאוד מהסביבה בה אתה נמצא, אז היום התמתנתי בהרבה - אבל עדיין, תמיד אפשר להיזכר בימים הטובים בנוסטלגיה.. זהו זה, אני חוזרת מחר למעוז ה"עין השלישית" ו"קסטרו" – נקוה שלפחות מישהי קנתה איזה טרנץ' חביב שיעשה לי נחת על הבוקר...
שיהיה לכולנו סמסטר מוצלח!

0 comments: