1/18/08

עוד זוג נעליים + עבודת חלומותי

לפני מספר חודשים, כאשר גלשתי להנאתי באתר Net-a-Porter, (על משקל המונח הצרפתי Pret a Porter , שזה בעצם ready to wear באנגלית) שכבר הזכרתי אותו בבלוג זה, נתקלו עיני בזוג הנעליים המקסים הזה מבית האופנה Miu Miu:



אהבתי את שילוב הצבעים ואת המעבר מכהה לבהיר (סטייל Gradient למעצבים הגרפיים שביניכם), את העור המבריק = Patent Leather הכה חביב עלי בשנה האחרונה, והעקבים העצומים, שאני יכולה לפנטז שבעזרתם אני נראית בגובה נורמלי (אני מאותגרת אנכית...). בכל מקרה, סימנתי אותן במוחי והמשכתי בענייני. אתם יכולים רק לנחש מה רבה היתה הפתעתי (ושמחתי!!) כשגיליתי בסניף זארה שבדיזנגוף סנטר את זוג הנעליים הבא:


סורי על התמונה הקטנה, מצאתי אותה באיזה אתר נידח אבל אני שמחה שמצאתי בכלל תמונה שלהן... שימו לב (כמה שאפשר, או תאמינו לתיאור שלי) לדמיון בין שני זוגות הנעליים. הצבעים לא זהים אך גם כאן מדובר בשלושה צבעים ובמעבר מכהה לבהיר בחלק הקדמי. זארה הלכו על האופציה של גווני אפור כי מן הסתם שיערו שיש לזה יותר פוטנציאל להימכר (חלק מכם בטח עדיין מזועזעים מנעלי מיו מיו המקוריות ואפילו אומרים שהן מכוערות, אבל אני עדין מחזיקה בדעתי - הן מקסימות!!!). מה שעוד זהה הוא הפרפורציה (כלומר החורים הקטנטנים שעל העור) בסיומת של כל גוון וגם עקב בצורה ובגובה זהים לחלוטין. נגנבתי על החיקוי של זארה לחלוטין, ואני עדיין מתלהבת בטירוף. אבל נראה לי שאני היחידה שמודעת למקור שממנו זארה הושפעו (שלא לומר העתיקו!!) וכשבישרתי זאת בהתלהבות לאחת המוכרות בחנות היא לא הבינה מה אני רוצה ממנה... מה שהוביל אותי לחשוב על הנושא קצת לעומק ולשער שיש אנשים אשר עובדים עבור חברת זארה (וואו, לקבל כסף מזארה - זה דבר מהפכני. אני רק מוציאה שם כסף...) ותפקידם הוא, תחזיקו חזק, לגלוש באינטרנט (ואולי גם להסתנן לתצוגות האופנה של המעצבים הגדולים [במסווה כמובן, עם עיתון ניו יורק טיימס גדול, משקפי שמש ושפם]) ולבחור מספר דגמים של מעצבים שונים, אותם זארה תעתיק, כמובן בשינוי קל של צבע או מרקם. אלוהים! לזהות טרנדים ולבחור מה חברת קונפקצייה ענקית כמו זארה תייצר? זאת עבודה שממש ת-פ-ו-ר-ה עלי... אני משתגעת. זה ממש הג'וב התואם את כשרונותי. אם מישהו מכם יודע על משרה פנויה במחלקת ההעתקות של זארה - אוקיי, אני מוכנה לעבוד גם במנגו - תזרקו לי איזה עצם.. אתם תעשו עמי חסד. זה נראה לי דבר מדהים להפוך אובססיה לדבר רווחי! אה, ואם אתם תוהים מה עלה בגורל הנעליים, אז ככה, כשראיתי אותן לראשונה הן עלו 399 ש"ח. החבר עיקם את האף ולחלוטין לא התלהב (על אף שהסברתי לו את אילן היוחסין המסועף של הנעליים האלה...) וזה גם נראה לי קצת יקר עבור נעליים שאני באמת לא אנעל כל כך הרבה. אבל עדיין, זה נחמד לשים זוג כזה במוזיאון הנעליים הפרטי שלך בארון, גם אם they don't go out much. אז החלטתי לוותר, ובפעם השנייה ראיתי אותן כבר בסייל (כמובן שבסניף בדיזנגוף סנטר, בחיפה לא היה להן זכר, הרי חיפה היא עיר מאותגרת אופנתית..) ובמחיר מציאה של... 379 ש"ח. נו באמת, חברת זארה היקרה, אחרי שנים של נאמנות ואלפי שקלים שקיבלתם ממני זה כל ההנחה שאתם עושים לי? עשרים שקל?? יכולתם יותר... גם הפעם לא רכשתי אותן מאחר וזה היה בסיומו של יום שופינג אינטנסיבי בת"א וכבר ביזבזתי את כל המכסה שהקצבתי לעצמי באותו יום. אז אני לא יודעת מה עוד יעלה בגורל הנעליים המופלאות, אבל שמורה להן פינה חמה בליבי, באשר הן יהיו...

0 comments: