1/5/08

אקססוריז, רבותי, אקססוריז!

בשיטוטי האחרון בדיזנגוף סנטר, הידוע בכינויו "הסנטר", נתקלתי בשוק שמתקיים שם כל יום חמישי. בעיקרון יש שוק אוכל וגם שוק מעצבים קבוע. בתוך שוק המעצבים יש אגף של בגדים ואגף של אקססוריז ותכשיטים. אגף הבגדים נראה לי די דרעק ואנמי, אז לא בדקתי אותו יותר מדי. לעומת זאת אגף התכשיטים התגלה כפנינה מעניינת. אין שם הרבה דוכנים ובסך הכל לרוב המעצבות שם יש תכשיטים באותו סגנון, אבל בהחלט יפים - שרשראות ארוכות עדינות עם תליון בקצה, וטבעות יפות. הרבה זהב אבל מן הסתם זה רק ציפוי זהב או ציפוי דמוי זהב. אבל בהחלט שווה בדיקה למי שמתעניין. בין כל מעצבות התכשיטים התלהבתי במיוחד מנעמה ברוש שהחזיקה בדוכן שלה דברים קצת שונים. היא עושה תכשיטים בסגנון וינטג', עם תליונים, פנינים ופרחים קטנים ויפהפיים מפלסטיק. משיחה איתה התברר לי שהפרחים המתוקים מפלסטיק הם באמת וינטג' ושהיא מייבאת אותם מחו"ל ומאוד קשה להשיג כאלה בארץ. מצאה חן בעיני מאוד המחרוזת הנ"ל שלה:



וגם המחרוזת הזאת שנמצאת באתר שלה:


חששתי קצת מהמחיר (אפילו לא שאלתי, האמת) אז הסתפקתי בזוג עגילים שנראים כמו העגילים האלה מהרשת האמריקאית אורבן אאוטפיטרז (רשת מקסימה, שאני מאוד אוהבת לגלוש לאתר שלה ולדמיין מה הייתי מזמינה אונליין, אילו רק הייתי גרה בארה"ב), שמצאתי באתר שלהם לא מזמן:

ניסיתי לצלם את העגילים שלי,(שרצוי לציין שהם יותר מעוצבים ונראים ממש מגולפים ופחות פלסטיקיים מאלה) אבל
לצערי אף תמונה לא יצאה בזום טוב אז הסתפקתי בתמונה אחרת הכי דומה שאני יכולה למצוא.
מספר ימים אח"כ עדיין חשקה נפשי בשרשרת כזו, פרחונית ומשמחת, עם ניחוח וינטג'. אז החלטתי לעשות מעשה. שלפתי את ארגז החרוזים והחומרים שלי, ואת שלושת הפלאיירים האהובים עלי, חיטטתי בשאריות של מחרוזות ישנות שלי ואחרי כשעה התבוננתי במה שיצא מתחת ידי, די בסיפוק הייתי אומרת.
הרי השרשרת לפניכם:




די דומה, לא? אבל אל תגלו לה שהעתקתי...
השרשרת הזאת שהכנתי, בשילוב קרדיגן התכלת שלי, עם הצווארון המעוגל, יוצר את מראה הוינטג' המושלם ומשמח את לבבי. יום וינטג'י טוב לכולם, ואתם מוזמנים לנסות זאת בבית..

1 comments:

מקסימה. שיהיה לך בהצלחה וחג שמח:)