1/4/08

ברוכים הבאים! ונתחיל עם מצוד אופנתי

ברוכים הבאים לבלוג אפונה החדש שלי!

הרעיון מתבשל לי במוח כבר הרבה זמן והגעתי לשלב בו אני רוצה לחלוק איתכם דברים שאני אוהבת (יותר נכון, אוהבת לקנות) ומתעניינת בהם. בעיקר באופנה אבל אולי אני אגע גם בתחומי עיצוב נוספים. אז שתהיה לנו שנה מעולה עם הרבה אופנה

ויאללה... לעניינים. הסיפור הבא התרחש לפני יותר מחודש או חודשיים וכבר כמעט שכחתי ממנו אבל בא לי לחלוק אותו וגם כך תלמדו כמה חמורה האובססיה שלי לאופנה ("לישון, לאכול ולנשום אופנה" זו לא קלישאה..) וגם תבינו קצת עם מי יש לכם עסק. בעודי מעלעלת באחד הימים במגזין כלשהו נתקלתי בפרסומת הבאה לדיאדורה:



הצצתי ונפגעתי! ראיתי ונדלקתי, ולא על רן דנקר. מצטערת, אני תפוסה... את עיני צד מייד הסוודר - מעיל המהמם שלובשת הדוגמנית שלידו. מיד התחשק לי סוודר כזה, צבעוני כמו שאני אוהבת, צ'אנקי ומחמם ועם שילוב מעניין של פרווה (מזוייפת) בצווארון. נשמע ונראה נהדר. עכשיו צריך לדעת מאיפה משיגים אותו. כמה עולמות הפכתי כדי לברר מאיפה הסוודר... בייאושי אפילו הגעתי לפורום "תפוז - אופנה" ושאלתי שם את החבר'ה (שהגיל שלהם הוא כפי הנראה מחצית משלי) אם יש להם מושג איפה משיגים. אחד מהחבר'ה טרח להשיב ואמר לי: "אם הפרסומת היא של דיאדורה, אז הסוודר של דיאדורה. דא!!!" הרגשתי קצת מפגרת, ורציתי לרדת עליו בחזרה, בייחוד כשגיליתי שלדיאדורה אין פריטי אופנה כאלה לנשים. אבל ויתרתי... וביגוני נסעתי חיש קל לקניון הקרוב למקום מגורי (בעצת ובסיוע בן זוגי ושותפי לפשע) רק כדי לגלות שאכן דיאדורה לא מייצרת סוודרים ובטח לא לנשים. אוף! מה עושים? נתקלתי במבוי סתום. כעת הגיע הזמן להפעיל את אצבעות הגומי שלי ומיומנויות הגלישה באתרי אופנה ברשת, הבלתי נדלות שלי . אז נכנסתי לאתר הישראלי של דיאדורה אך לא מצאתי שם אפילו שביב מידע אחד. המשכתי לאתרים שונים ברשימת המועדפים שלי, אתרים של מותגים מחו"ל שאפשר לעשות בהם שופינג אונליין אבל רק אם אתה כמובן גר בחו"ל - רצוי ארה"ב - ולא בארצנו הקטנטונת. התחלתי עם הייץ' אנד אם, עברתי לאורבן אאוטפיטרס, טופשופ, מיס סלפרידג'. ניסיתי גם את דיזל וריפליי וגם אתרים קצת יותר יקרים כמו פול אנד ג'ו וגם ביג דרופ. חיפשתי וחיפשתי עד שאצבעותי דאבו אבל - נאדה! זה לא ייתכן. כך מספר ימים הפכתי בראשי את הסוגייה ואז באחה"צ אחד הגיעה לי ההברקה - אולי המותג האיטלקי נוליטה? גלשתי בלי הרבה ציפייה ואחרי שיטוט קצר נגלה לפני המחזה הבא:

הממ... סוודר עם אותה דוגמה בדיוק, אבל אני מחפשת את הסוודר - מעיל עם הפרווה. עוד קצת דפדוף ומצאתי

הללויה! (ויש גם צעיף, סוודר וכובע עם פונפון) אבל עכשיו איפה קונים את זה?!. ברור טלפוני ואינטרנטי נוסף העלה שיש חנות של נוליטה בקניון רמת אביב. למרבה הצער עד שגיליתי זאת מנהלת החנות בישרה לי שלא נשאר להם מהסוודר הזה והוא בכלל נחטף בתחילת העונה. אח, סכין בתוך ליבי... בנות, למי מכן שיש את הסוודר (ולסטייליסט של קמפיין דיאדורה) סחתיין, וברכותי הלבביות! אבל למה לא השארתן לי איזה אחד קטן, בסמול ???
שיהיה שבת שלום ונתראה בקרוב


1 comments:

פוסט מעולה! ועוד בתור פוסט ראשון... היה לי חשוב לקרוא אותו כדי להבין מאיפה התחלת. אני בראשית דרכי כבלוגרית ונהנת ללמוד מהוותיקות בתחום. https://the1religiousblonde.wordpress.com/